Backpack Network: לטייל בעולם ולאתר חברים קרובים [גיקספארק]

מעכשיו אתם לא לבד גם בהרי האנדים, בסלאר או בטיבט; אפליקציה חדשה תקשר אתכם לחברים שנמצאים באזור, טיפים מעודכנים על מקומות מעניינים, ועוד

מקור: תמונת מסך מעמוד האפליקציה באייטונז, עיבוד תמונה

בכל שבוע נפרסם כאן סקירת סטארטאפ אחת מתוכנית ה-Geekspark שלנו, המאפשרת לסטארטאפים צעירים לקבל חשיפה בניוזגיק ולהתקבל לתוכנית הסטארטאפים של מיקרוסופט Microsoft Bizspark. רוצים לחשוף גם את הסטארטאפ שלכם במסגרת תוכנית Geekspark ולהיכנס לתוכנית Bizspark של מיקרוסופט? הכנסו לכאן לפרטים נוספים.

שםBackpack Network

פיץ’ במשפט: רשת מבוססת מיקום המשלבת מידע ואיתור אנשים בעלי תחומי עניין דומים באזורכם.

רעיון גאוני: רשת שעוזרת למשתמשים לאתר אטרקציות באזור שבו אתם מטיילים יחד עם טיפים מעודכנים או אנשים שמחפשים שותפים לטיול.


צעירים רבים בוחרים בשנים האחרונות לצאת לטיול ארוך בחו”ל אחרי השירות הצבאי, השירות הלאומי, או רגע לפני הכניסה לאוניברסיטה. משהו במרחבים הפתוחים, בין אם הם בוחרים בטיולי חופים או במראות הפראיים ברום של מעל 3,000 רגל בדרום אמריקה, מושך אותנו לשם.

בעת הטיול באותן ארצות ניכר, ובמיוחד במדינות בהן האוכלוסיה המקומית אינה דוברת אנגלית, תחושת הבדידות עשויה לעיתים לאחוז במטייל. לכן, רבים יוצאים מהארץ עם חבר, חברה או קבוצת חברים, איתם הם רוצים לטייל יחדיו. אחרים בוחרים לצאת מכאן ולנסות למצוא ישראליים באחד מאתרי היעד, ואז להמשיך איתם ליעדים מוסכמים.

מידע מעודכן

אלמנט נוסף איתו מטיילים נאלצים להתמודד הוא הפער שבין המדריך שארזו במזוודה, כמו זה של הלונלי פלאנט למשל, לבין המצב בשטח. לפעמים, מקומות שהומלצו כמקומות לינה או אטרקציות משתנים לבלי היכר, וכאשר מגיעים לשם מגלים שהמדריך בן השנתיים שהשאלנו מהחבר שהיה שם בשנה שעברה אינו מתייחס לנחל שעל גדותיו וחוסם את הגישה לכפר, את סגירת האכסנייה, או את המחירים שהשתנו בה.

על כל אלה, והרבה יותר, תוכל לענות אפליקצייה ייעודית בשם Backpack Network, הזמינה כרגע עבור משתמשי iOS (קישור להורדה). באמצעות האפליקציה תוכלו ליצור קשר עם אנשים שנמצאים באזור שבו אתם מטיילים, לקרוא טיפים עדכניים שהם כתבו ממש לאחרונה, או לכתוב כאלה בעצמכם. האפליקציה כרגע נמצאת בשלב בדיקות הבטא הפתוחה, וניתן להירשם אליה דרך אתר החברה.

מאחורי האפליקציה נמצאים שלושה יזמים: אוהד קדר, עומר אמזל ויהונתן לויסון. השלושה הקימו את חברת אולפני לומגי (Lomgi studios), שדרכה יצרו את האפליקציה. החברה נוסדה בשנת 2011, ומשרדיה ממוקמים בתל אביב.

מקור: תמונת מסך מעמוד האפליקציה באייטונז, עיבוד תמונה

בריאיון לניוזגיק סיפר קדר, ש”קהל היעד האידיאלי עבור האפליקציה הוא מטיילים צעירים מכל העולם, כולל אירופה, ישראל וארצות הברית המטיילים אחרי צבא או ב-gap year, או אפילו בוויקאנד ומחפשים דברים חמים לעשות בזמן-אמת. כשאנחנו מסתכלים על השחקנים האחרים סביבנו, הם מתרכזים בהמלצות של איפה לאכול, איפה לישון. אנחנו מסתכלים הרבה יותר מיקרו, מה כדאי לעשות ביעד שבו אתה נמצא או ביעדים הקרובים אליך”.

Travel Activities בשבילכם

“מכאן, התוכן שיוצרים המשתמשים מספק מידע מעודכן בזמן אמת על האטרקציות ביעד. הדגש שלנו הוא על ה-Travel Activities, וזו נקודה שיש בה היום מחסור של התייחסות מצד השחקניות בתחום. כיום כבר יש לנו מידע מעודכן על כמיליון וחצי אתרי תיירות שונים ובהם מגוון רחב של Travel Activities”.

“אנחנו רואים את ה-go to market ההתחלתי שלנו במטיילים צעירים, שיכניסו תוכן. אבל, בסופו של דבר, כל אדם שיוצא לטיול רוצה עוד מידע על דברים שיש לעשות ביעד שהוא נוסע אליו, לא משנה איפה הוא. כרגע, למשל, יש לנו המון מידע על אוסטרליה, ניו-זילנד וארצות הברית, לצד מידע שמצטבר על דרום-אמריקה ועל המזרח, וזוהי רק ההתחלה”.

“עד סוף השנה, אנחנו שואפים להגיע למאה אלף משתמשים פעילים באפליקציה. בינתיים, לצד האפליקציה החברה מפתחת גם ממשק וובי, שיאפשר לכל אחד, ללא תלות במערכת הפעלה סלולרית לגשת למידע ולהתעדכן בפעילויות החמות באזורים שבהם הוא מטייל”.

“היום, אנחנו רואים שמה שהולך בעולם ה-social travel עוזרים לגבי האמצעים של הטיול (איפה תאכל, איפה תישן). כשמחפשים מה לעשות באתרים השונים, אנחנו מזהים מחסור. אם אנחנו מזהים אטרקציה, כרגע המתחרים לא מציעים אפשרות להזמין אטרקציה. לעומת זאת, אצלנו באפליקציה אפשר כבר עכשיו להזמין מקום באחת ממעל 10,000 פעילויות בכל העולם”.

“בסופו של דבר, המטרה שלנו היא להרחיב את המאגר למעל למאה אלף פעילויות ברחבי העולם, ובשלב מאוחר יותר לעבוד בצורה ישירה מול המפעילים של הפעילויות הללו. יש לנו ידע רב לגבי הצרכים של המטיילים שמגיעים אליהם, ואנחנו גם נוכל להציע הצעות אטרקטיביות יותר למטיילים תוך כדי עבודה ישירה מול המפעילים”.

וידאו: ערי הזהב הנסתרות


Microsoft Bizspark היא תוכנית גלובלית שפותחה במטרה לסייע להצלחת סטארטאפים בשלבים המוקדמים על-ידי אספקת מספר משאבי מפתח, בזמן שהכי צריך אותם:

תוכנה – במסגרת התוכנית, תקבלו גישה מלאה למגוון הרחב של כלי הפיתוח, הפלטפורמות השונות ורשיונות לכל מוצרי מיקרוסופט לשימוש מיידי למשך 3 שנים, לצורך פיתוח וחדירה לשוק של פתרונות וטכנולוגיות חדשות. כל אלו, יחד עם כל ההטבות האחרות בתוכנית, מגיעות ללא תשלום.

תמיכה – התחברו לשותפים נוספים בתוכנית מרחבי העולם – חממות, משקיעים, יועצים, משרדי ממשלה וספקי הוסטינג – כולם מעורבים ומושקעים באופן שווה בתחומי החדשנות והיזמות בתחום התוכנה והאינטרנט ומציעים מגוון רחב של פתרונות שיוכלו לסייע לכם בפתרון בעיות טכנולוגיות ועסקיות.

חשיפה – מעבר לשיתוף הפעולה עם ניוזגיק, תוכנית Bizspark חושפת את הסטארטפים החברים בה לקהל רחב של משקיעים, לקוחות ושותפים פוטנציאליים. כחברים בתוכנית Bizspark של מיקרוסופט, תזכו לגישה לאקו-סיסטם עשיר של עמיתים למקצוע, שותפים ומגבים משאבי תמיכה מכל העולם, אשר יסייעו לכם לגדול ולהצליח. Microsoft Bizspark זו הדרך המהירה ביותר להזניק את הסטארטאפ שלכם קדימה.

נדב דופמן-גור

עו"ד העוסק בתחומי דיני הטכנולוגיה, דיני פרטיות וקניין רוחני. מרצה ומנטור לסטארטאפים, ובעל ניסיון רב-שנים בפיתוח ווב (http://about.me/nadavdg).

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: