גיוס: Apester, המתחרה של Playbuzz מגייסת 5 מיליון דולר

הפלטפורמה שפיתחה החברה מאפשרת לאתרי תוכן לגרום לקוראים ׳להצביע ולהשפיע׳ וכך להגדיל את החשיפה לכל תוכן. הגיוס הנוכחי יסייע לחברה ׳להביא את הבשורה׳ לאתרי התוכן המובילים בארה׳׳ב

דוגמא לסקר שבוצע בעזרת הפלטפורמה. מקור: צילום מסך, גיקטיים

דוגמא לסקר שבוצע בעזרת הפלטפורמה. מקור: צילום מסך, גיקטיים

חדש בגיקטיים: לוח משרות הייטק שמתמקד רק במשרות מתחום ההייטק, מתעדכן באופן קבוע ופתוח למגייסים ולמחפשי עבודה.


פלטפורמת הסקרים הישראלית Apester הודיעה היום (ד׳) על השלמת סבב גיוס A בסך 5 מיליון דולר. את הסיבוב הובילה קרן ההשקעות מאנגרוב (Mangrove) ביחד עם טל סימן טוב, לשעבר סמנכ״ל שיווק ב-AOL, גיגי קפלן, מייסד וויקס, טל קרת, נשיא סילברסטין נכסים ומייסד אמדוקס מוריס קאהן. המימון הנוכחי יסייע לחברה להרחיב את נוכחותה בארצות הברית.

מכיוון וחווית קריאת התוכן באתרים וצפייה בוידאו עשויים להיות באנליים ומייגעים לעיתים, חברת Apester מאפשרת ליצרני תוכן בעזרת פלטפורמה צבעונית ואלמנטים של משחק לשתף את הצרכנים בתהליך צריכת התוכן באופן אינטרקטיבי. בחברה הבינו כי הדרכים להגשת התוכן מתקדמות ומתפתחות ויש להפוך אותן ליותר אישיות ומותאמות למשתתפים. כיום הם מציעים שאלונים, סקרים, טריוויות, מנועי וידאו אינטרקטיביים, מנועי סיפור מתגלגל ועוד.

ממוצע הקלקה של פי 100 יותר מבאנר סטנדרטי

החברה הצעירה שנולדה בסוף שנת 2014 מדווחת על קצב צמיחה מרשים עם 200 מיליון חשיפות חודשיות, על פני יותר מ-400 אתרי תוכן מובילים (בין היתר אצלנו בגיקטיים). לטענתם, ממוצע ההקלקה של משתמשים על התוכן שנוצר בפלטפורמה עומד על ממוצע של 17%, פי 100 יותר מבאנר סטנדרטי. השימוש בפלטפורמת הסקרים עוזר להפיק מכל פיסת תוכן משעממת כמרתקת שתהיה, אינטראקציה משמעותית מהמשתתפים אשר באה לידי ביטוי בין היתר בעלייה של עשרות אחוזים בשיתופים ברשתות החברתיות.

מוטי כהן, מנכ״ל ומייסד החברה אמר כי “אנחנו רואים את התוכן הדיגיטלי מתקדם ומתפתח כל הזמן, אך למרות שלל האפשרויות הטכנולוגיות שעומדות בפנינו, קולו של הקורא נשאר החתיכה החסרה בסיקור המערכתי, החדשותי והפובליציסטי היומיומי. Apester מספקת לעורכי וליוצרי תוכן את הכלים לערב את הקוראים שלהם בתוכן בזמן אמת ובשלל דרכים, ובכך להגיש להם סיקור עגול ושלם יותר, שנאמן יותר לעידן התוכן הדיגיטלי. אתרי התוכן נהנים בכך מגולשים מעורבים ונאמנים יותר, שקוראים יותר ומשתפים יותר, וגם מאפשרויות פרסום נקיות ואיכותיות יותר שמעצימות את חוויית צריכת התוכן בצורה שלא קיימת כיום”.

Apester נוסדה על ידי מוטי כהן ודניאל צדוק, זאת לאחר פיבוט שעברה לפני מספר שנים. את תחילת דרכה התחילה בתור Qmerce, פלטפורמה ליצירת משחקים חברתיים, הניתנים להתאמה ספציפית לכל מותג, תוך פרק זמן קצר.

קצת כמו טאבולה ו-Outbrain, כך גם Apester מתחרה ראש בראש עם PlayBuzz, הפלטפורמה הישראלית גם כן שבתכלס, מציעה שירות די דומה. כפי שנראה, יש מקום לכולם ומסתבר שהפיבוט שביצעה החברה בהחלט השתלם לה.

כך בדיוק נראה המוצר של Apester הישראלית

[interaction id=”554a2555103be6e07087bc7f”]

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

1 תגובה על "גיוס: Apester, המתחרה של Playbuzz מגייסת 5 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
שאול זקן
Guest

מדהים playbuzz שהעתיקו אחד לאחד את buzzfeed עכשיו זוכים שמעתיקים אותם ממש גאווה ישראלית

wpDiscuz

תגיות לכתבה: