זיהוי ומניעת משברים עסקיים בזמן אמת: Anodot מגייסת 23 מיליון דולר

הפלטפורמה של Anodot מספקת למנתחי BI ובעלי תפקידים רלוונטים בארגון התראות על תקלות ובאגים בזמן אמת, לפני שאלו יתגלו על ידי לקוחות ויפגעו ברווחיות העסק

anodot

צוות Anodot, צילום: דוד גארב

הסטארטאפ הישראלי Anodot (אנודות) מפתח מערכת מבוססת בינה מלאכותית לניתוח אנליטי וקבלת תובנות לארגונים וחברות הפועלים בסביבת ביג דאטה. הערב (ג’) הודיעה החברה על השלמת סבב גיוס B בהיקף של 23 מיליון דולר. את הסבב הובילה רדליין קפיטל מנג’מנט והשתתפו בו גם המשקיעים הקיימים – קרן Aleph ו-Disruptive Technologies Venture Capital.

במהלך השנה האחרונה Anodot מדווחת על כך שהיא שילשה את הכנסותיה, ובין לקוחותיה ניתן למנות שמות מוכרים כמו Lyft, מיקרוסופט ו-Waze. המימון ישמש להתרחבות גלובאלית ולפתיחת סניפים נוספים בלונדון ואסיה, להגדלת מצבת כוח האדם בארה”ב והרחבת תחום המכירות, השיווק והמשך הפיתוח הטכנולוגי.

מזעור תסכול הצרכנים באמצעות אופטימיזציה

Anodot מאפשרת זיהוי אוטומטי של אירועים עסקיים חריגים ושליחת התרעה למקבלי ההחלטות בטווח של דקות בודדות, במקום מספר ימים או שבועות. מערכת ה-machine learning שפיתחה החברה מאפשרת העברת מידע אנליטי בזמן אמת במטרה לנטר, לדווח ולהמחיש ויזואלית אירועים חריגים, תוך כדי התרחשותם. חברות שעושות שימוש במוצרי Anodot ממזערות סיכונים בכל הקשור לאובדן הכנסות, נזק תדמיתי ואף תסכול של משתמשי הקצה – באמצעות תובנות שמטרתן לשפר את החוויה. הפלט שמוציאה המערכת מאפשר למשתמשיה לבצע שינויים מהותיים, כמו למשל תמחור מחדש בהתאם למתחרים על מנת שלא לפגוע בהכנסות.

דוגמאות לשימושים במערכותיה של החברה הם למשל בתעשיית ה-IoT; באמצעות מעקב, ניטור וניתוח, המערכת יכולה לזהות חריגות בנתונים ולהתריע בזמן (לדוגמא מכונת כביסה שמתחילה לגמגם ולהראות סימנים שהיא זקוקה לתחזוקה או תיקון – לפני שהיא שובקת חיים לחלוטין); דוגמא נוספת לשימוש היא בתחום המסחר האלקטרוני והאפשרות לבצע מעקב אחר ההמרות והבנה של התנהגות המשתמשים באתר על מנת להגדיל את מידת המעורבות והנאמנות שלהם. בעולם ה-Ad-Tech למשל המערכת מנטרת מאות מליוני הצעות מחיר (bid), חשיפות (impressions) ונתונים עסקיים נוספים המאפשרים פעילות עיסקית תקינה ורציפה, תוך שמירה על הרווחיות של הלקוח.

Anodot הוקמה ב-2014 על ידי שלושה יזמים: המנכ״ל, דוד דריי אשר שימש כמייסד שותף ו-CTO של קוטנדו (שנמכרה לאקמאיי תמורת 300 מיליון דולר) ו-CTO בחברת Gett; ד״ר עירא כהן, Chief data scientist, אשר שימש בתפקידים דומים ב-HP והוביל את המחקר והפיתוח בתחום ה-Machine learning וטכניקות כריית מידע; ושי לנג, סגן נשיא למחקר ופיתוח, בעל ניסיון בניהול צוותי הנדסה בחברות טכנולוגיה שונות בעשור האחרון. כיום מועסקים בחברה כ-45 עובדים ברעננה ובסיליקון ואלי.

ההשקעה הנוכחית מגיעה קצת יותר משנה אחרי סבב הגיוס האחרון של החברה בהיקף 8 מיליון דולר, אשר הובל על ידי קרן Aleph וקרן Disruptive Technologies. סך גיוסיה של החברה עד כה עומדים על 35.5 מיליון דולר.

“אנחנו נרגשים מאוד מההשקעה החדשה הזו ורואים בה הוכחה לגישה שונה בניתוח דאטה עסקי שהיא מעבר לויזואליזציה המסורתית”, אומר מנכ”ל ומייסד Anodot דוד דריי. “הצמיחה המהירה שלנו ואימוץ הטכנולוגיה על ידי כמה מהחברות המובילות בעולם, מהווה עדות לערך של הגישה החדשה שמשלבת למידה ממוחשבת כחלק מפתרונות ניתוח הדאטה”.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

2 תגובות על "זיהוי ומניעת משברים עסקיים בזמן אמת: Anodot מגייסת 23 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Hacked
Guest

רק אני קיבלתי שתי התראות מהאפליקציה שמובילות לאתרי פורנו?

איל
Guest

זה לא רק אצלך

wpDiscuz

תגיות לכתבה: