גיוס: הסטארטאפ הישראלי 90min מגייס 15 מיליון דולר

הפלטפורמה שפיתחה החברה מתמקדת בענף הכדורגל ומציעה למשתמשים מאמרים ותכנים הקשורים לקבוצות, שחקנים והליגות השונות במגוון רחב של שפות

צילום: גיקטיים

צילום: גיקטיים

חברת הסטארטאפ הישראלית 90min (לשעבר FTBpro), המציעה פלטפורמת תוכן אותה יוצרים הגולשים ומתמקדת בתחומי הספורט, הודיעה היום (ג׳) על השלמת סבב גיוס נוסף בסך 15 מיליון דולרים. את סבב הגיוס הנוכחי והשלישי במספר הובילה ענקית התקשורת הגרמנית ProSieben, אשר ביחד עם 90min תשיק מצא באסטרטגיה משותפת ומיתוג מחודש, המתמקד בשוק הגרמני. כמו כן השתתפו בגיוס גם המשקיעים הקיימים Battery Ventures, Dawn Capital ו-Gemini Ventures. בעזרת הגיוס תשיק החברה גם מותג ספורט שיתמקד בשוק האמריקאי, לצד פתיחת משרד נוסף בניו יורק.

גן עדן לחובבי כדורגל

90min משמשת כפלטפורמה לאוהדי כדורגל מכל העולם, שבה הם יכולים לצרוך ולייצר תוכן עשיר ומגוון על כדורגל בכלל, והקבוצה אותה הם אוהדים בפרט. ייחוד של הפלטפורמה הוא שהתכנים נכתבים על ידי הגולשים והאוהדים עצמם, כאשר כל מי שיש לו מה להגיד יכול לפרסם את תכניו לקהל האוהדים מרחבי העולם. כיום יש לחברה למעלה מ-2,000 כותבים ברחבי העולם המייצרים כ-400 כתבות ביום ב-10 שפות שונות, כשהתוכן נצרך על ידי למעלה מ-30 מיליון משתמשים מכל העולם באמצעות פלטפורמות מבוססות Web ו-Mobile.

גולשי האתר יכולים לדרג את הכתבות והכתבים השונים, ובכך למעשה לעזור לחבריהם למצוא את התכנים הטובים והמעניינים ביותר מבין מאות הכתבות המתפרסמות מידי יום. בשונה מקהילות ופורומים סטנדרטיים של אוהדים הקיימים ברשת, 90min מהווה אתר חדשות כדורגל לכל דבר, אשר שם במרכז העניינים את דעות הגולשים ואף מאפשר מעקב אחר כותבים מועדפים.

המודל החברתי של 90min מתבסס על פרסום מדיה, ווידאו פרסום חברתי והחברה מפיקה קמפיינים שיווקים מבוססי תוכן בהתאמה אישית עבור שותפי תוכן בינלאומיים כגון אולפני Paramount, חברת ציוד הספורט Nike, חברת הרכב Kia וחברת המשקאות Heineken.

90min נוסדה בשנת 2011 על ידי אסף פלד, יובל לרום וגילי ביימן. מהקמתה השלימה החברה שלושה סבבי גיוס; ה-Seed Money של החברה גוייס מאנשים פרטיים באמצעות היזמים, כאשר הסבב הראשון מקרנות גוייס מ-Battery Ventures (קרן אמריקאית) ומ-Gemini Ventures (קרן ישראלית), והסבב האחרון גויס משני המשקיעים הנ”ל, Dawn Capital (קרן מלונדון) ומשקיע אסטרטגי מאסיה. סך גיוסיה של 90min עד כה עומדים על כ-39 מיליון דולר. החברה שמעסיקה כ-70 איש מחזיקה במשרד בנווה צדק, שאחראי על המו”פ, במקביל למשרד בלונדון העוסק במכירות, פיתוח עסקי ושיווק ומשרד במנילה שבפיליפינים העוסק בתוכן למדינות באסיה בשפות שונות.

מוזמנים להציץ למשרדיה של 90min בתל אביב ,כאן.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

1 תגובה על "גיוס: הסטארטאפ הישראלי 90min מגייס 15 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אומץ
Guest

מכיר אותם, חברה ואנשים מצוינים..
שרון אתה אלוף !
עלו ותצליחו מגיע לכם !

wpDiscuz

תגיות לכתבה: