יס חושפת שני שירותים חדשים; שדרוג אוטומטי ללקוחות קיימים

במסיבת עיתונאים שעורכת בדקות אלה (א’) חברת הלווין יס, חושפת החברה שני שירותים חדשים וממשק משתמש חדש לחלוטין. שלושת החידושים יעודכנו אוטומטית בקרב לקוחות ה-VOD

תמונה: יח"צ

תמונה: יח”צ

במסיבת עיתונאים שעורכת בדקות אלה Yes, חושפת החברה שני שירותים חדשים לצד עדכון מאסיבי לממשק המשתמש שלה שהושפע לא מעט מתחום המובייל. השינוי יתגלגל למשתמשים על ידי עדכון התוכנה בממיר ויוצע ללקוחות ה-VOD באופן אוטומטי וללא תוספת תשלום.

שני השירותים החדשים שחשפה החברה הם אפשרות לגשת להקלטות מהממיר המרכזי בבית מכל טלויזיה בכל חדר ומערכת המלצות שתציע למשתמשים תכנים על בסיס השימוש השוטף שלהם בשירות הלווין.

שני השירותים ועדכון ממשק המשתמש החדש יופיעו במהלך החודשיים הקרובים בפני לקוחות נסיינים (החברה פתחה הרשמה מוקדמת לאלו המעוניינים להתנסות בדף הפייסבוק שלה) ולאחר מכן יתרחבו באופן רשמי לכלל הלקוחות.

שדרוג חינם, 14.90 ללקוחות שאינם VOD

ליס 580,000 לקוחות מתוכם למעלה מ-70 אחוזים כבר מחזיקים בממיר מקליט אחד לפחות, אחוז חדירה משמעותי שמעיד על העניין הרב שמוצאים הלקוחות בהקלטת תכנים באמצעות הטלויזיה הביתית. לטענת החברה, במסגרת התובנות להן זכתה מקבוצות מיקוד, לקוחות רבים מעוניניים לצפות בתכנים המוקלטים מכל חדר בבית ולכן אימצו את קונספט ה-Multiroom הזמין בשלב זה באמצעות שתי חברות לווין בעולם כשיס תהיה השלישית שתציע אותו.

שירות המולטירום יאפשר למשתמשים להזרים תכנים מוקלטים לכל חדר ישירות מהממיר המקליט וכך להתחיל צפייה בחדר אחד ולהמשיך באחר. כאן כדאי אולי לזכור שפעולה הפוכה לא תתאפשר – כלומר, אם תרצו להקליט תכנים מחדר שאינו מחזיק בממיר מקליט לא תוכלו לגשת אליו ותאלצו לגשת לטלויזיה שמחוברת לממיר המקליט בבית. לטענת יס, מעל ל-50 אחוזים מכלל הלקוחות צופים בסדרות על בסיס ההקלטות ולא במסגרת השידור הישיר. רבע מצופי ארץ נהדרת למשל צופים בסדרה באמצעות הקלטה ולא בזמן אמת והומלנד האמריקאית, הנחשבת לסדרה הפופולארית ביותר בקרב לקוחות הלווין מתאפיינת בצפייה של למעלה מ-70 אחוזים שמעדיפים להקליט ולצפות בה במועד אחר.

חידוש נוסף שהציגה יס הוא ה-MyTV, מערכת המלצות אישית המבוססת על עשרה מנועי המלצות ומנתחת את ההעדפות האישיות של המשתמשים בזמן אמת. פה גם מתוודה יס כי קרוב ל-20% מהתכנים שיוצעו יופנו כיד מכוונת מצד החברה במטרה לעודד צפייה בתכנים חדשים ולקדם אותם.

לצד שני אלה חושפת יס גם ממשק משתמש חדש שנראה כאילו עוצב בהשראת אפליקציות מובייל מוכרות ושירותי טלויזיה וסטרימינג כמו הולו ונטפליקס. הממשק ויזואלי הרבה יותר מזה המוכר למשתמשים היום וכולל קידומי תוכן הנוספים לשירות החי.

ובעניין אחר לגמרי: למשתמשי האנדרואיד שביניכם – חצי בשורה מצד מנכ”ל יס שמבטיח שהחברה נמצאת בשלבי פיתוח אחרונים וכי אפליקציה תומכת בשירות הלווין תושק כבר בחודשים הקרובים.

תמונה: חלק מהממשק החדש (יח"צ)

תמונה: חלק מהממשק החדש (יח”צ) לחצו להגדלה

רועי לטקה

גיק טכנולוגי עם נגיעות של תפוח, עדיף שיגיע נגוס. חי נושם וצורך טכנולוגיה באופן אובססיבי אך מדוד. קרימינולוג בהשכלתו, לוחם בפשע ובממסד באופן סימולטני. חובב כתיבה וקריאה, ונהנה לבחון באופן מדוקדק כל דבר שניתן לפרק לגורמים, ממוצרי טכנולוגיה ועד נפש האדם.

הגב

4 תגובות על "יס חושפת שני שירותים חדשים; שדרוג אוטומטי ללקוחות קיימים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
מקס
Guest

יש עדיין אנשים שמשתמשים ביס?

בב
Guest

לפי הכתבה 580,000 …..
למה לא ? יש לך משהו חלופי להציע ?

בב
Guest

ומה בדבר הוזלת עלויות ?

ינחב
Guest

ברגע שהחוזה איתם מסתיים.. אני מתנתק מהם לחלוטין.. נמאס מהשידורים חוזרים בארכיון ממוחזר.. ועוד מבקשים לשלם על דברים חדשים כמו סרטים וכו בנוסף ל 250 שח לחודש… מספיק.. אפילו שידרוגים אלו עדין נמצאים בשנת 2008…

wpDiscuz

תגיות לכתבה: