Wishi: ארון הבגדים הוירטואלי שלכם [גיקספארק]

אפליקציה חדשה לפייסבוק תעזור לכם להתאים בגדים, להשוות קולקציות עם ידוענים ולבחור במראה המושלם.

מקור: תמונות מסך, עיבוד תמונה

בכל שבוע נפרסם כאן סקירת סטארטאפ אחת מתוכנית ה-Geekspark שלנו, המאפשרת לסטארטאפים צעירים לקבל חשיפה בניוזגיק ולהתקבל לתוכנית הסטארטאפים של מיקרוסופט Microsoft Bizspark. רוצים לחשוף גם את הסטארטאפ שלכם במסגרת תוכנית Geekspark ולהיכנס לתוכנית Bizspark של מיקרוסופט? הכנסו לכאן לפרטים נוספים.

שםWISHI

פיץ’ במשפט: שליטה במלתחה מתוך פייסבוק.

רעיון גאוני: אפליקציית פייסבוק המאפשרת לכם לשלוט ביד רמה על המלתחה, ולהציץ למלתחות שאחרים משתפים.


מה תלבשו היום, ואיך תמנעו מחזרה על אותה קומבינציית בגדים הן שאלות עליהן מנסים כל בוקר לענות אנשים רבים. חלקם, אולי, מפנטזים על פתרונות טכנולוגיים קסומים שהוצגו בעולם הקולנוע, כגון מערכת השליטה שהופיעה בסרט “Clueless“.

עבור אותם אנשים, ורבים נוספים, פיתחו ב-WISHI, ראשי תיבות של Wear It, Share It, אפליקציית פייסבוק המאפשרת לכם לשלוט על המלתחה שלכם, ובמקביל להציץ אל המלתחות של משתמשים אחרים. רוצים לראות איזו קומבינצית פריטים וצבעים עובדת יותר? אין בעיה, באפליקציה תוכלו לבחור מתוך קולקציות הממויינות מראש לפי סוג הפריט, הצבע, ומאפיינים נוספים ואף להרכיב אותן בעצמכם.

הקולקציה המושלמת

מצאתם קומבינציה שנראית טוב במיוחד? תוכלו לשמור אותה בארון הווירטואלי שלכם בתוך האפליקציה. באותה קלות שבה אתם יכולים ליצור מראה שלם ולשמור אותו בתוך האפליקציה, ככה גם ידוענים ומומחי אופנה יכולים. אלה מציגים לראווה פריטים שמצאו באפליקציה, ומציעים לכם מבט אל הבחירה שלהם בפריטים תואמים. רוצים לראות מה הולך עם צבע מסוים? תוכלו לבדוק מה בחרו ידוען או ידוענית בדיוק באותה הסוגיה.

האפליקציה, הפועלת היום כשירות בטא, היא רק קצה הקרחון של מה שאפשר לעשות בזירה החברתית הווירטואלית עם השילוב של עולם האופנה. זאת כנראה אחת הסיבות שהסטארטאפ הצעיר הזה הצליח כבר לגייס השקעה מ-Wekix, בה שותפה ג’ואנה שילדס (Joanna Shields), מנכ”לית פייסבוק אירופה, אסיה והמזה”ת. את הסטארטאפ ייסדו ליה כסלו, המכהנת כ-CMO של החברה, הילה אנג’ל, האחראית על פיתוח המוצר ואליהן הצטרפה תמי דולפין, המכהנת כמנכ”לית החברה. יחדיו החברה מפתחת את האפליקציה ומשפרת אותה כל הזמן.

מקור: תמונת מסך מתוך האפליקציה

בריאיון לניוזגיק סיפרה ליה, כי בבסיסה, האפליקציה נועדה להגשים דמוקרטיה בעולם האופנה הווירטואלי. כל אחת יכולה לקבל תגובות, המלצות וטיפים מכל אחת אחרת. ניתן לקבל משוב מאנשים במדינה אחרת, בעלי רקע באופנה וסטיילינג, ולראות מה אנשים אחרים בחרו. מעבר לאפשרויות הגלומות בסיפוק יצר הסקרנות והמציצנות של כולנו בארונות של אחרות, מוסיפה ליה, WISHI מספקת מגוון רחב של אפשרויות כמו פיתוח הסטייל האישי שלך באמצעות יצירת אאוטפיטים מלאים מפריטים שנמצאים בארון הבגדים האישי שלך ובפריטים של חברים, אנשים, מעצבים ומותגים מכל העולם; ייעוץ סטיילינג אישי מסטייליסטים מובילים בזמן אמת ואפשרות של קנייה והחלפה של פריטים בין המשתמשות – השניים האחרונים – תוך חסכון מקסימלי בזמן ובכסף.

קהל היעד העיקרי לאפליקציה הוא בנות שאוהבות אופנה, בגילאי 13 עד 30. זהו קהל שמבלה ממילא זמן רב בפייסבוק, ונגיש למידע ולחומרים הללו. אנחנו שואפות להיות היכן שיש אנשים, ולכן החיבור שלנו כרגע לפייסבוק מתאים. בעתיד אנחנו לא שוללות התפרסות גם לפלטפורמות חברתיות מוצלחות אחרות. אחנו נהיה איפה שהחברים שלכם נמצאים.

המשתמשים יכולים בעצמם לצלם פריטים שיש להם בבית ולהוסיף אותם לפריטים שכבר קיימים במאגר של האפליקציה. כך, הם יכולים לייצר שילובים חדשים המתבססים על פריטים שכבר יש להם בבית, ולבדוק האם פריט כזה או אחר בחנות הולך עם הפריט שכבר יש להם. הצוות בעצמו דואג בנוסף לרענן את הפריטים שבאפליקציה, בפריטים מגניבים נוספים.

אחד השירותים שאנחנו מציעים היום הוא שירות החלפה וקנייה בין משתמשים. דרך האפליקציה יכולה כל אחת, מכל מקום בעולם, לראות פריטים שמעניינים אותה שיש למישהי אחרת, ולרכוש אותם במחיר שאותה משתמשת פרסמה. אפשר לבצע כך דרך האפליקציה רכישות שונות או סחר חליפין של מוצר תמורת מוצר. הרכישות עצמן מתבצעות דרך פייפל.

האפליקציה כבר יצאה לדרך בישראל, ובארצות הברית תושק רק לקראת האביב.

וידאו: ליצור את ארון הבגדים המושלם עם Wishi


Microsoft Bizspark היא תוכנית גלובלית שפותחה במטרה לסייע להצלחת סטארטאפים בשלבים המוקדמים על-ידי אספקת מספר משאבי מפתח, בזמן שהכי צריך אותם:

תוכנה – במסגרת התוכנית, תקבלו גישה מלאה למגוון הרחב של כלי הפיתוח, הפלטפורמות השונות ורשיונות לכל מוצרי מיקרוסופט לשימוש מיידי למשך 3 שנים, לצורך פיתוח וחדירה לשוק של פתרונות וטכנולוגיות חדשות. כל אלו, יחד עם כל ההטבות האחרות בתוכנית, מגיעות ללא תשלום.

תמיכה – התחברו לשותפים נוספים בתוכנית מרחבי העולם – חממות, משקיעים, יועצים, משרדי ממשלה וספקי הוסטינג – כולם מעורבים ומושקעים באופן שווה בתחומי החדשנות והיזמות בתחום התוכנה והאינטרנט ומציעים מגוון רחב של פתרונות שיוכלו לסייע לכם בפתרון בעיות טכנולוגיות ועסקיות.

חשיפה – מעבר לשיתוף הפעולה עם ניוזגיק, תוכנית Bizspark חושפת את הסטארטפים החברים בה לקהל רחב של משקיעים, לקוחות ושותפים פוטנציאליים. כחברים בתוכנית Bizspark של מיקרוסופט, תזכו לגישה לאקו-סיסטם עשיר של עמיתים למקצוע, שותפים ומגבים משאבי תמיכה מכל העולם, אשר יסייעו לכם לגדול ולהצליח. Microsoft Bizspark זו הדרך המהירה ביותר להזניק את הסטארטאפ שלכם קדימה.

נדב דופמן-גור

עו"ד העוסק בתחומי דיני הטכנולוגיה, דיני פרטיות וקניין רוחני. מרצה ומנטור לסטארטאפים, ובעל ניסיון רב-שנים בפיתוח ווב (http://about.me/nadavdg).

הגב

1 תגובה על "Wishi: ארון הבגדים הוירטואלי שלכם [גיקספארק]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
יוני
Guest

רעיון מעניין של ארון בגדים שיאפשר לך להיות מעודכן אופנתית

wpDiscuz

תגיות לכתבה: