Webydo מגייסת 7 מיליון דולרים [גיוס]

החברה, המציעה למעצבים פלטפורמה המאפשרת להפוך את עיצוביהם לאתר אינטרנט מתפקד, משלימה סבב גיוס בסך 7 מיליון דולרים.

מקור: Webydo

מקור: Webydo

חברת הסטארטאפ הישראלית Webydo, המציעה פלטרפומה למעצבים ליצירה ובנייה של אתרי אינטרנט, הודיעה על השלמת גיוס בסך 7 מיליון דולרים. את סבב הגיוס הנוכחי הובילה OurCrowd, פלטפורמת ההשקעות במימון המונים, ביחד עם Magna Ventures וקבוצת משקיעים אסטרטגיים מארצות הברית ובריטניה.

שמים את המעצבים בראש

הפלטפורמה אותה פיתחה החברה מאפשרת למעצבים לקחת את העיצובים הקיימים שלהם ולהפוך אותם לאתר פעיל ומתפקד, ללא הצורך בהעסקת מתכנתים וללא כתיבת קוד. כל מה שהמעצבים צריכים לעשות הוא לקחת את העיצובים השונים שלהם, להעלות אותם לשרתי החברה ולקבל בתמורה אתר מבוסס HTML5.

מאחורי הקלעים, המערכת של החברה מסוגלת לנתח ולפענח את האלמנטים השונים בעיצוב, לזהות כפתורים, כותרות וכדומה ולהפוך אותם לאתר המדוייק ברמת הפיקסל, לדבריה. במטרה להקל עוד יותר על התהליך, המערכת עובדת במודל של Drag and Drop, עם אפשרות להתאים ולשנות את האלמנטים השונים באתר בצורה דומה.

הודות לעובדה שהתוצאה הסופית הינה אתר HTML5, המשמעות היא שהחברה מציעה תמיכה למגוון הדפדפנים הקיימים כיום בשוק כמו גם למגוון הפלטפורמות – סלולריות או נייחות. כך, האתר הסופי שעולה לאוויר אינו זקוק להתאמות או שיפורים על מנת לתמוך בכלל המשתמשים, אלא עושה זאת אוטומטית.

מאחורי הקלעים, מלבד חזות האתר שמציעה החברה, כוללת גם מערכת לניהול התכנים הקיימים בו. המשמעות היא שהמעצבים אחראים על כל התהליך: החל מעיצוב האתר, העלאה שלו לאויר, אחסונו ואף ניהולו, כאשר אינם צריכים להיות תלויים בגורמי צד שלישי בתהליך.

החברה עובדת במודל של תשלום חודשי, המתחיל מ-9 דולרים בחודש עבור אתר בסיסי, שיכול להתאים גם למעצבים מתחילים או חובבים ועד 85 דולרים לחודש לסוכנות . במחיר זה מציעה החברה 250 אתרים, תמיכה באימייל וצ’אט באתר, גיבוי התכנים ואף ניהול מקצועי, בהתאם לצרכיהם של לקוחותיה.

המעצבים הם העיקר

נכון להיום הפלטפורמה של החברה משרתת קהילה המונה 93 מיליון מעצבים מרחבי העולם, כאשר הם אחראים ליצירה של יותר מ-335 אלף אתרים באמצעותה. החברה אף מבהירה כי במהלך הרבעון הראשון של 2014 חוותה גדילה משמעותית של 100 אחוזים בכמות המשתמשים בקהילה.

אין ספק שקהילת המעצבים היא זאת המניעה את החברה, ו-Webydo אינה מכחישה. שמוליק גריזים, מנכ”ל החברה, הצהיר כי המשימה שלה היא להעניק למעצבים את סביבת העבודה הטובה ביותר ליצירת אתרים. לכן, הכפילה את צוות המפתחים שלה על מנת שיעבדו על פיתוח הפיצ’רים והבקשות המגיעים ישירות מאותה קהילת מעצבים, שכן הם אלה המובילים את הפיתוח בחברה.

Webydo נוסדה ב-2010 על ידי שמוליק גריזים וצביקה שטיינמץ ועד היום גייסה 9.7 מיליון דולרים. החברה מתכננת להשתמש בסכום ההשקעה הנוכחי על מנת להמשיך לפתח ולשפר את הפלטפורמה שלה, כאמור במטרה לענות על דרישותיהם של המעצבים.

וידאו: Webydo

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

1 תגובה על "Webydo מגייסת 7 מיליון דולרים [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
איציק
Guest

מגניב

wpDiscuz

תגיות לכתבה: