Wallstream: שיתוף בפייסבוק תמורת תשלום [סטארטאפ]

וולסטרים הישראלית מעניקה למפרסמים דרך אינטראקטיבית לפנות אל המשתמשים ומנגד מציעה למשתמשים להרוויח כסף עבור שיתוף הפרסומות. המהפכה הבאה בתחום הפרסום?

מקור: תמונת יח”צ

בימים שבהם הרשתות החברתיות משתלטות על חלק לא מבוטל מחיינו, אנו נחשפים לתכנים רבים אשר החברים שלנו ברשתות החברתיות השונות משתפים. לכל אחד יש את ההעדפות שלו: יש חברים שלהם יותר השפעה ויש כאלו שלהם פחות השפעה שנמדדת במספר הסרטונים, המאמרים או האפליקציות אשר שיתוף של אחד מהחברים שלנו גורר אחריו שיתופים נוספים, קליקים וחשיפות.

חברת הסטארטאפ הישראלית WallStream מגיעה אל הרשתות החברתיות במטרה לשנות את קונספט הפרסום ברשתות החברתיות באמצעות מערכת אינטראקטיבית המוטמעת בתוך הפרסומות.

פרסומות אינטראקטיביות ומתגמלות

המערכת, המתבססת ברובה על טכנולוגיית פלאש, מוטמעת כשכבה מעל סרטוני הפרסומת ומאפשרת ללקוחות החברה ליצור פרסומות אינטראקטיביות ומושכות עבור קהל המשתמשים. הייחוד של המערכת הוא בכך שהפרסומת האינטראקטיבית מוצגת למשתמשים ללא הצורך למסור פרטים, להוריד אפליקציה כלשהי או להקליק על לייק לדף מסויים, אלא פשוט ללחוץ על Play וזהו.

בנוסף לכך, המערכת מאפשרת למשתמשים “מובילי דעה” להיות מתוגמלים עבור שיתוף פרסומות ברשתות החברתיות. לדוגמא, “וולר” המשתף סרטון אשר החלק האינטראקטיבי שבו מכיל טופס הרשמה מסויים, יכול להיות מתוגמל בסכום המתחיל מ-5-10 שקלים עד ל-70 שקלים ללקוח. במילים אחרות, ככל שיותר אנשים נכנסים אל הפרסומות שהמשתמשים משתפים וממלאים את הפרטים, המשתמשים מתוגמלים בסכום כספי מסויים על פי ההסכם של החברה מול הלקוח המפרסם. נכון לעכשיו, הכספים שנצברו יכולים להיות מנוצלים במסגרת החנות המקוונת של וואלה! שופס, אך החברה מציינת כי בקרוב תושק מערכת פיוניר להפקדות בנקאיות.

“החברה מעוניינת לפתור בעיה של Engagement בין מותגים לצרכנים באמצעות הרשתות החברתיות. אנחנו מאפשרים למשתמשים לנצל את הכוח החברתי שלהם מבלי הצורך לתחזק נכסים אינטרנטיים כגון אתרים, בלוגים וכדומה”, מסר מנכ”ל החברה, רון שדה. “אנחנו מאפשרים למשתמשים לעשות זאת במקומות שבהם הם נמצאים ברשת האינטרנט כגון הרשתות החברתיות, פייסבוק וכו’ ולהיעזר בפרופיל האישי שלהם על מנת לייצר השפעה ולמתג מוצרים שהם אוהבים, אך גם להיות מתוגמלים בהתאם בלי להיות מקצועני אינטרנט, בעלי אתרים וכו’.

מכוונת לשוק העולמי

בין לקוחות החברה ניתן למצוא רשימה מכובדת של מותגים גדולים בישראל, כמו פפסי, אמריקן אקספרס, לאומי כארד, שטראוס, סופר פארם, אל על, פיאט, אופל, הוט ועוד רבים וטובים. הגירסא הישראלית של וולסטרים נמצאת באוויר כחצי שנה, שדה מוסר כי בשנת 2012 הכנסות החברה עמדו על כ-3 מיליון שקלים. ב-15 לינואר החברה תשיק את המוצרים שלה בבריטניה, כאשר הקמפיינים הראשונים יהיו עבור חברת סוני מובייל. בחודש פברואר החברה מתכננת לצאת עם קמפיינים ברוסיה, שם בונה החברה צוות מכירות מקומי. היעד המרכזי של החברה לשנת 2013 הוא להגיע למיליון משתמשים משפיענים “וולרים” עד סוף השנה.

וולסטרים נוסדה בינואר 2011, על ידי רון שדה, עידו ברקן וניסן לרידו. ביולי 2011 גייסה החברה בסבב הסיד כ-200 אלף דולרים ממשקיעים פרטיים. באוגוסט 2012 גייסה החברה כמיליון דולר מ-TheTime ומשקיעים פרטיים בסבב גיוס A ומאז היא ממוקמת בחממת TheTime שברמת החייל בתל אביב.

סרטון וידאו: Wallstream

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: