Visual.ly מציגה: דו”ח אנליטיקס שבועי, בצורת אינפוגרפיקה

חברת הסטארטאפ Visual.ly משיקה כלי חדש המיועד לעזור למנהלי אתרים לצפות באנליטיקות הנוגעות לאתר שלהם בצורה הרבה יותר ויזואלית, ישירות בתיבת המייל שלהם

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

חברת הסטארטאפ Visual.ly, המציעה למשתמשים אפשרות ליצור ולשתף אינפוגרפיקות בקלות וללא ידע קודם בעיצוב, משיקה את השירות החדש והחינמי שלה: Visual.ly Google Analytics Report. השירות החדש יאפשר לבעלי ומנהלי אתרים להפוך את האנליטיקות שלהם לאינפוגרפיקות ויזואליות, מזמינות ופשוטות להבנה ופענוח של הנתונים השונים, שיציעו הבנה בסיסית של מצב האתר בהרף עין.

בנוסף, החברה תשלח אינפוגרפיקה חדשה מידי שבוע שתציג את ביצועי האתר, כאשר צבעה הכללי ישתנה בהתאם למידע המוצג – וכך למעשה יעזור לאותם בעלי אתרים להבין תוך מבט מהיר האם המצב השתפר או הורע מהשבוע שעבר.

לצד המידע השונה שתציג האינפוגרפיקה ניתן למצוא גם נתונים על מספר הצפיות בדף, רמת המעורבות החברתית עם האתר, מידע אודות ה-SEO ו-Bounce Rate ואף לקבל הדגשים סביב האיזורים באתר בהם יש להתמקד על מנת לראות שיפורים שונים.

טוב מראה עיניים

לאחר שתרשמו לאתר ותחברו אליו את החשבון הקיים שלכם בגוגל אנליטיקס, יהיה עליכם להמתין בסבלנות להגעתה של האינפוגרפיקה הראשונה. כשזאת תגיע אל תיבת הדואר האלקטרוני שלכם, תוכלו לראות הפרדה ברורה בין האלמנטים השונים המוצגים, עם מידע מפורט בנוגע לכל אחד מהאובייקטים השונים.

כך לדוגמה, תוכלו ללמוד בכמה אחוזים עלתה (או ירדה) כמות הצפיות מהשבוע שעבר, כמה מבקרים חדשים הגיעו וכמה מבקרים חזרו בשנית. הוויזואליות מודגשת בכך שערכים חיוביים נצבעים בכחול-תכלת, ומדדים שליליים נצבעים בכתום-אדום, כך שגם במבט כללי על האינפוגרפיקה אנו יכולים להסיק מהר מאוד האם השבוע הנוכחי היה חיובי, או שלילי.

עוד נוכל לראות את מידת המעורבות של המשתמשים – בכמה דפים ביקרו, וכמה זמן בילו בכל דף ודף. בנוסף, נוכל ללמוד על האינטרקציות החברתיות עם האתר, שיעידו כמה משתמשים הגיעו מפייסבוק או טוויטר לעומת השבוע שעבר, ולטפל בעניין במידה וחווינו ירידה משמעותית. האינפוגרפיקה מציעה פילוח של מספר המבקרים המגיעים מהרשתות החברתיות לעומת מספר המבקרים המגיעים ממקורות אחרים, ואף כותבת בסופה את המסקנות והנקודות לגבי השבוע הנוכחי.

טל שיח, סמנכ”ל השיווק ב-Visual.ly מסביר כי הכלי החדש שמציעה החברה הגיע מצורך פנימי שלה להבין בצורה טובה ומהירה מה בדיוק קורה באתר האינטרנט שלה, בהרף עין, מבלי להכנס בכל פעם מחדש אל גוגל אנליטיקס ולחפש את הדו”חות והנתונים בין הררי המידע הנמצאים שם. כיאה לשירות הנוכחי של החברה המציע ייצור אינפוגרפיקות עבור כל נושא ובכל תחום, הבינה Visual.ly כי האינפוגרפיקות הללו יהיו מושלמות גם עבור ניהול המידע האנליטי באתרים השונים.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

2 תגובות על "Visual.ly מציגה: דו”ח אנליטיקס שבועי, בצורת אינפוגרפיקה"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
נירו
Guest

אני מאמין שאין מתנות חינם!
מה המודל העיסקי שלהם?

לימור
Guest

כלי מצוין שמראה בצורה יפה ופשוטה מה בדיוק קרה באתר שלך השבוע לעומת שבועות קודמים. כל הכבוד לvisually ולטל שיח, סמנכ״ל השיווק של החברה שהגה והוציא לפועל את הרעיון!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: