אגזוז שפולט מים במקום עשן ובקבוק וויסקי חכם – הצצה ל-5 קמפיינים מבריקים

חולמים על חופשה? למה שלא תבחרו את הפריטים שחשוב לכם לקחת ותקבלו בתמורה יעד רלוונטי וגם: דורקס חושבת שפיתחה טכנולוגיה מהפכנית שתטרוף את הקלפים ביחסים בין בני זוג. הצצה ל-5 קמפיינים מבריקים ומעוררי השראה

car

בקבוקים אישיים

מותגים רבים עושים שימוש בפיתוחים טכנולוגיים למטרות שיווקיות וכעת נכנסים לעניין גם מותגי האלכוהול שמנצלים באופן יצירתי טכנולוגיות מבוססות מיקום. כך לדוגמא, מותג הוויסקי ג’וני ווקר שמפתח בקבוק חכם המצוייד בשבב NFC שדרכו הוא יכול לתקשר עם לקוחותיו ולשלוח להם טיפים, מתכונים והצעות פרסונליות בסלולר במטרה להעלות את רמת מעורבותם עמו.

דוגמא נוספת היא מותג הוודקה Medea שמוכר לקהל הרחב הודות לפס ה-LED שמורכב על בקבוקיו ומריץ הודעות חגיגיות.

כך בנוסף לפס ה-LED, מותג הוודקה החל לשלב בבקבוק גם שבב בטכנולוגיית Beacon על מנת לספק עבור לקוחותיו חוויה פרסונאלית מבוססת אפליקציה ייעודית. הפיצ’ר החדש יאפשר למותג לשלוח ללקוחותיו הודעות רלוונטיות, ליידע אותם למשל כי בקבוק ה-Medea שברשותם עומד להתרוקן ולספק להם מידע אודות נקודות המכירה בהן ניתן לרכוש עוד ממוצריו.

עופו על זה

חברת התעופה האקסצנטרית Virgin Atlantic מעוניינת לעודד אנשים לטוס עמה באמצעות פלטפורמה מבוססת פרסונליזציה, שלא רק מסייעת להם לבחור יעד מעניין אלא גם מציגה בפניהם את החופשה המושלמת ביעד המוצע.

הפלטפורמה האינטראקטיבית של החברה, “Let it Fly”, מבקשת מהמבקרים לארוז מזוודה ווירטואלית ועל פי הנארז בוחרת עבורם את היעד המתאים ביותר. עבור אלו שתוהים מה ניתן לעשות ביעד הנבחר, החברה מספקת סרטון קצר שבו מתוארת ההצעה לחופשה עם מגוון רעיונות וטיפים החל ממקומות לסעוד בהן וכלה באטרקציות תיירותיות שכדאי לבקר בהן.

לאתר החברה שם תוכלו להתרשם בעצמכם

virgin

מעטה של מסתורין

טיוטה מתגאה בהיותה יצרנית הרכב האמינה בעולם, מה שאומר שללקוחותיה כמעט ואין סיבות לפתוח את מכסה המנוע ולהסתבך עם מה שהולך שם בפנים. מסתבר שהעניין מטריד מעט את טויוטה, שהחליטה לתת ללקוחותיה סיבה יצירתית שבגינה הם בכל זאת ירצו להציץ מתחת למכסה. לטובת העניין היא יצרה אפליקציית מציאות רבודה (AR) ששואבת את המשתמש לעולם המסתורי שמתגלה ממש מתחת לאפו (או שמא מכסהו).

הרכב הנעלם

יצרנית הרכב הגרמנית, אאודי רצתה להדגיש בפרסום לרכבה החדשה את הטכנולוגיה הייחודית שהוא מבוסס עליה.

דגם ה-A7 Sportback h-tron ההיברידי עושה שימוש בתאי דלק חשמליים, מה שאומר שהדבר היחיד שנפלט מהאגזוז שלו הם אדי מים. על מנת לחזק הבטחה זו, מנהלי השיווק של הרכב החליטו ללכת עם האמת המוצרית עד הסוף ולייצר “שלטי חוצות” שגם הם מבוססים על אדי מים, כך שבדומה לרכב, דבר אינו נותר מהם.

הנוסחה לזוגיות מושלמת

לסיום, מותג המוצרים האינטימיים דורקס טוען כי בידיו טכנולוגיה סלולרית אולטרה חדשנית שמאפשרת לזוגות לשפר את האינטימיות ביניהם בחדר המיטות. טכנולוגיה שלא נראתה כמוה בעולם, כזו שהולכת לטרוף את הקלפים ביחסים שבינו לבינה. מסוקרנים? הגילוי עלול להפתיע אתכם.

הכתבה בחסות מקאן דיגיטל

מקאן דיגיטל משרד הפרסום הדיגיטלי הגדול בישראל. מקאן דיגיטל מהווה one stop shop ומתן מענה של פתרון דיגיטלי 360. המשרד כולל אנשי קריאייטיב יצירתיים ומופרעים, גיקים טכנולוגיים ואנשי תוכן דיגיטלי מובילים. כולם עובדים בסינרגיה מלאה עם McCann Universal Digital, חברת המדיה המובילה בארץ,
ועם השלוחה הדיגיטלית שלנו במצפה רמון, Mccann Valley שמספקת שירותי סושיאל וקידום במנועי חיפוש ורשתות חברתיות.

תמר דן, מקאן תל אביב

אנליסטית במחלקת מחקר אסטרטגי במשרד הפרסום מקאן תל-אביב

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: