סטארטאפ ישראלי גייס מיליון דולר כדי לעשות ‘רנטגן’ לאתרים

הפתרון של Reflectiz מאפשר למפעילי אתרים לקבל תמונת מצב כוללת ושליטה על כל הטכנולוגיות שהם מפעילים; הסטארטאפ נמצא כעת בשלבים הראשונים של גיוס נוסף

Reflectiz

מקור: Reflectiz

הסטארטאפ הישראלי Reflectiz (רפלקטיז) פיתח מערכת שסורקת ומנטרת טכנולוגיות המוטמעות באתרי אינטרנט על מנת לוודא את תקינותם. באמצעות המידע שנאסף החברה מספקת לאתרי אינטרנט יכולות שליטה ובקרה על הטכנולוגיות (כלי פרסום, וידאו או סטטיסטיקה לדוגמא) וכן תובנות חשובות המאפשרות לשפר את פעילותן, לקצר זמני טעינה וליעל את הביצועים – גם ברמה הטכנית וגם ברמות העסקיות – פיננסיות. הפלטפורמה מדמה פעילות של דפדפן, כלומר של משתמש הקצה ולא של תנאי מעבדה, ופועלת באמצעות יכולות בינה מלאכותית וניתוחי ביג דאטה כדי לספק תמונת מצב מלאה ואמיתית.

לגיקטיים נודע כי Reflectiz השלימה סבב גיוס סיד בסך מיליון דולר, בו השתתפו בין היתר קרן החדשנות של המדען הראשי, 12Angeles, Bat Investments ומספר אנג’לים, ועתה עומד הסטארטאפ לקראת גיוס נוסף.

ניטור מנקודת המבט של משתמש הקצה

כיום, מרבית פעולות הניטור מבוצעות על ידי מספר כלים וצוותים אנושיים, ולמעשה אין כלי אחד שמרכז את פעולתם ומאפשר שליטה, בקרה והצגת תמונת המצב בכל רגע נתון. הפתרון של Reflectiz חוסך למפעילי האתרים ומנהלי הטכנולוגיות משאבים יקרים הדרושים לצורך פעולות הניטור עצמן, משאבים הכוללים כוח אדם יקר ושימוש בכלים שונים בעלי פונקציונאליות חלקית.

התמונה ש-Reflectiz מספקת, מתייחסת לא רק לטכנולוגיות שהותקנו באופן ישיר על ידי בעלי האתר, אלא גם לטכנולוגיות שפועלות בעקיפין בנכסים האינטרנטיים עצמם. במקרים רבים אותם מפעילים אינם מודעים לפעילותן של “טכנולוגיות רקע” באתרי האינטרנט שלהם עצמם. בפועל, הפלטפורמה מאפשרת לנטר נושאים קריטיים כגון אירועי אבטחה, פרטיות, ביצועים וזמני טעינה, הטמעה ומימוש טכנולוגיות, מונטזיציה ואופטימיזציה של כלי הפרסום והשיווק.

“אתרי אינטרנט היום הפכו לפאזל עם אין סוף חלקים. כל מי שמבין בטכנולוגיה יודע עד כמה זה מסובך להרכיב נכון את הפאזל ולהנגיש למשתמשים את מה שהם באמת אמורים לקבל. מנהלי אתרים ומפעילי טכנולוגיות יודעים שהם לא רואים את התמונה הטכנולוגית השלמה. הם מבינים שחסרים להם חלקים בפאזל הטכנולוגי. אנחנו בדיוק שם, בנקודה הזו, ולמעשה מאפשרים להם לראות איך האתר שלהם או הטכנולוגיה שהם מפעילים מתנהלת ומתקבלת אצל המשתמשים שלהם”, מסביר עידן כהן.

Reflectiz נוסדה בשנת 2016 על ידי עידן כהן, מנכ”ל החברה, שהחל את לימודי התואר הראשון שלו במדעי המחשב עוד בגיל 14 וישראל גורט, יזם חרדי שמשמש כ-CTO. במשרדי החברה שממוקמים ברמת גן מועסקים כ-10 עובדים.

וידאו: הפתרון של Reflectiz

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

3 תגובות על "סטארטאפ ישראלי גייס מיליון דולר כדי לעשות ‘רנטגן’ לאתרים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
נחום
Guest

שטותי מאוד, לא חדשני ויש המון דברים דומים בשוק.

מאור
Guest

אם השותף שלו לא היה חרדי עם כובע על הראש וזקן לא היו שומעים בכלל על הסטרטאפ הזה

dana
Guest

רעיון מסקרן! המון בהצלחה.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: