עובד גט לשעבר השיק אפליקציה מתחרה, גייס מיליון דולר

אפליקצית PickUp Taxi הישראלית תנסה לסדוק את השליטה של גט באמצעות מודל כלכלי משתלם יותר לנהגים ואפשרויות תשלום רחבות יותר לנוסעים

מקור: Pixabay

אפליקצית מוניות חדשה בכבישי ישראל: PickUp תנסה להתחרות ב-Gett על קהל הנוסעים והנהגים באמצעות מודל כלכלי קצת אחר. מפעילי האפליקציה מתחייבים שלא לגבות דמי שימוש חודשיים מהנהגים וכי גביית העמלות תתבצע במתכונת של “לא נסעת – לא שילמת”. מהנהגים תיגבה עמלה בסך 10% מעלות הנסיעה עם תקרת חיוב של עד 1,000 ש”ח בחודש.

תחרות קשה

אפליקציית PickUp החדשה הזמינה להורדה באנדרואיד ו-iOS מאפשרת להזמין מונית ולבחור את צורת התשלום הנוחה לכם – במזומן, באשראי, תשלום באפליקציה או תשלום באמצעות כרטיס אשראי במונית. לדבריה החברה, היתרונות בשימוש בה בקרב הנוסעים היא זמינות גבוהה מהממוצע וצי מוניות בהתאמה אישית לצרכי הנוסע. כמו כן כוללת האפליקציה מאפיינים דומים ל-Gett כדוגמת דירוג נהגים, מעקב אחר מיקום המונית או הזמנת נסיעה עתידית, כפי שניתן לראות בתמונה מטה.

Pickup

מקור: עמוד האפליקציה, PickUp

PickUp עובדת בשיתוף פעולה עם עשרות תחנות מוניות בישראל, ובניגוד לגט היא מאפשרת לבצע הזמנות גם בשיחה טלפונית, מה שמבהחלט מפשט את העניינים עבור בני הגיל השלישי או כאלו שלא משתמשים בטלפונים חכמים. כמו כן, בעזרת האפליקציה תוכלו לצפות במזג האוויר ביעד אליו אתם נוסעים (קצת פחות רלוונטי לישראל), לקבל מידע כללי על היעד או לחפש קופונים להנחות והטבות למימוש ביעד הנסיעה.

בפיקאפ טקסי חושבים גם על היעד שלכם: רק בפיקאפ טקסי תוכלו לצפות במזג האוויר ביעד אליו אתם נוסעים, לקבל מידע על היעד ואפילו לחפש קופונים להנחות והטבות במקומות אליהם אתם מגיעים.
מנכ”ל החברה הוא דודי דניאל, לשעבר עובד ב-Gett אשר הספיק לצבור ידע וניסיון בענף המוניות. “אנחנו גאים להשיק את אפליקציית PickUp, אותה ייסדנו מתוך הבנה שיש בשוק צמא גדול לאפליקציה, שלא מתנהגת כמו מונופול ומגלה התחשבות מקסימלית הן בקהל הנהגים והן בציבור הנוסעים. לא יתכן, שלנהגי המוניות תהיה אפליקציית מוניות אחת חזקה, הם זקוקים לשחקנית משמעותית שלא עושקת את הנהגים ומגבילה אותם על-ידי סנקציות ובויתור על תוספות על-פי חוק”, אומר דניאל.

עד כה הושקעו בפיתוח האפליקציה קצת יותר ממיליון דולר (4 מיליון ש”ח), ובימים אלו החברה נמצאת בסבב גיוס נוסף. בראש קבוצת המשקיעים עומד יצחק זיזוב, מבעלי חברת פיתוח האפליקציות Bigapps.

יהיה לה סוף טוב יותר?

נזכיר כי לפני שנתיים נכנסה לישראל Rider, אפליקצית הזמנת מוניות שהבטיחה להיות מהירה, נוחה וקלה יותר לתפעול ולשימוש הן עבור הנהג והן עבור הנוסע הפוטנציאלי. אם בהתחלה היינו רואים מוניות מצוידות בדגלים שלה (לצד זה של גט, כמובן) הרי שמהר מאוד זה חלף ושנה וחצי אחרי עלייתה לאוויר היא הפסיקה את פעילותה.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

14 תגובות על "עובד גט לשעבר השיק אפליקציה מתחרה, גייס מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
איציק
Guest

מי הגאון שזרק מליון דולר לפח…?

באבל
Guest

נראה שהם איחרו בחודש, עם הכל

בייניוזגיק
Guest

נהגי מוניות הם פח אשפה. משום מה רק בגט יש אנשים ישרים שלא מטרידים מינית ועוקצים תיירים.

שוק חופשי
Guest

גט מפחדים, מטקבקים תגובות נגד באופן אגרסיבי, בכל הרשת

ישראל
Guest

בשנה האחרונה באופן לא מוסבר לוקח לי 15 דק’ לפחות לתפוס מונית בגט טקסי.
וחצי מהנהגים שלהם ממורמרים על החברה שעושקת אותם. (החצי השני ממש מפרגן להם).

אני הולך לתת לזה צ’אנס, נקווה שיהיה מומונטום וזה יתפוס. יהיה נחמד אם תהיה אלטרנטיבה.

moti
Guest

יש גם את RAXI שהתחילו לפרסם בחודש האחרון.

פרמטיבים
Guest

גט זוועת עולמים
לנוחתים בנתבג בכלל יש קבלת פנים מחרידה ופרימיטיבית במיוחד
הקסם הישראלי הוא להטיל אחריות על מישהו אחר
גט מאשימים את רשות שדות התעופה שמאשימה את משרד הביטחון שמאשים את נהגי המוניות וכן הלאה

אפליקציה מפגרת למדינה מפגרת

אורח
Guest

הבוקר נזכרתי למה אני לא סובל תחבורה ציבורית על כל צורותיה..
הרכב נכנס למוסך מהבוקר ויהיה מוכן לקראת סוף היום.. נסיעה במטרונית (קריות-חיפה) לקחה לי כחצי שעה בעמידה בין עשרות אנשים צפופים בלי יכולת לנשום.. חלקם חולים משתעלים לכל עבר.. בקיצור נסיעה שלוקחת לי באוטו 20-25 דקות לקחה לי היום כשעה ורבע..
לפני חודשיים בערך חזרתי הביתה בערב במונית אחרי יום ארוך בתל-אביב.. הנהג לא הפסיק לבלבל בשכל ולדבר על פוליטיקה. גם שלא שיתפתי פעולה הוא המשיך..

BakaNano
Guest

קטע משעשע:
https://www.linkedin.com/in/dudi-daniel-522013156/

קלטו את הפרופיל לינקדאין של הבחור,

BakaNano
Guest

קבלו קטע:
https://www.linkedin.com/in/dudi-daniel-522013156/

תראו את הפרופיל לינקדאין של הבחור – גייס מליון דולר ולא השקיע אפילו שקל בקורס אנגלית

אלברט אמלארד
Guest

כל הכבוד ובהצלחה ענקית לכם צוות פיקאפ מוניות שירות , עלו והצליחו במשימותייכם היעילות ! . אלברט אמלארד מתכונן באפשרות ראשונה להשתמש בשירותכם 0505-975-505

אורח
Guest

לא בדיוק המודל המשתלם… לא רואה את זה מצליח, בטח עם ה10% עמלה חודשית… מוגזם

שלומי
Guest

10 אחוז עמלה זה לא אלטרנטיבה- זה פרוטקשן. כבר עדיף להישאר בגט- שיטה שעובדת בשביל מלא נהגים

איסמעיל קרן
Guest

יופי של כתבה ממומנת:) בקיצור כל עובדי פלאפון לשעבר נהגי מוניות

wpDiscuz

תגיות לכתבה: