סטארטאפ ישראלי מגייס 8 מיליון דולר כדי להחזיר לאתרי המכירות את ההכנסות שנגנבו מהם

אתרי סחר בינלאומיים סובלים מהפסדים של מאות מיליוני דולרים בשנה מפרסומות של אתרים מתחרים שמוזרקים לדפדפן של המשתמש; Namogoo החזירה ללקוחותיה כבר מאות מיליוני דולרים אבודים

מקור: Namogoo

אתם נכנסים לאתר סחר כלשהו כדי לרכוש נעליים. לפתע אתם רואים באתר פרסומת של נעליים מדגם אחר או חדש יותר. אתם לוחצים, מגיעים לאתר ומבצעים שם את הרכישה. הבעיה? הפרסומת הזו, שגרמה לאתר המקורי להפסיד אתכם כלקוחות, ‘הוזרקה’ אליו ללא ידיעתו. עכשיו תכפילו את המקרה במאות ואלפי מקרים באתרים גדולים ותקבלו בעיה שגורמת לאובדן הכנסות של מיליוני דולרים. כאן בדיוק נכנס לתמונה הסטארטאפ הישראלי Namogoo (נמוגו), שמפתח טכנולוגיה שמזהה תוכן פרסומות והסחות דעת שמוחדרות לדפדפן של המשתמש, ומודיע על גיוס בגובה 8 מיליון דולר.

“350 מיליון דולר חזרה לאתרי הסחר”

הפיתוח של Namogoo מאפשר לאתרי מסחר לשמר חווית קנייה נקייה מהפרעות והסחות בכל נקודות הממשק מול הלקוחות. הטכנולוגיה של החברה מזהה וחוסמת פרסומות של מתחרים ותוכן לא רצוי המוחדר אל הדפדפן של הגולש בזמן הביקור באתר, פוגע בתהליך הרכישה ומנתב אותו אל מחוץ לאתר, מה שפוגע באופן ישיר במותג ובמכירות. על ידי חסימת התכנים האלו אצל הלקוחות, Namogoo משמרת למעשה את המבקרים באתר ומונעת זליגה של ההכנסות לאתרים מתחרים. המוצר של החברה נמצא כיום בשימוש אצל מותגים וקמעונאים גדולים בעולם, כשעל פי החברה, השימוש במוצר שלה גורם לעליה של כ-12 אחוזים ביחס ההמרה בקרב הלקוחות ‘הנגועים’ ושיפור משמעותי בכל המדדים העסקיים. ועל פי נתוני החברה, שמבוססים על יותר מ-500 מיליון סשנים בשבוע, קיימת עלייה של התופעה בעיקר בתקופות החגים בארצות הברית. על פי Namogoo, מקרי ה’חטיפה’ האלו יכולים להגיע בתקופות הסיילים לעד 30 אחוזים מכלל הסשנים של אתר.

צילום: אפרת סער

החברה הוקמה ב-2014 על ידי חמי כץ ואהד גרינשפן והיא פועלת ממשרדים בבוסטון ובתל אביב, כשבין הלקוחות שלה נמנים מותגים כמו Asics, Lenovo, Samsonite, Upwork, Saks Fifth Avenue, Tumi.

מאז הקמתה גייסה החברה 14 מיליון דולר, כשסבב הגיוס האחרון בגובה 8 מיליון דולר הובל על ידי קרן GreatPoint Ventures ונעשה בהשתתפות של הקרנות Blumberg Capital ו-Inimiti Capital. בשיחה עם גיקטיים מסר אהד גרינשפן, שותף-מייסד וה-CTO של החברה: “Namogoo מסיימת שנה מוצלחת מאוד במהלכה הצלחנו לצרף חברות בינלאומיות מובילות לרשימת לקוחות החברה. המודעות של חברות העוסקות בסחר אונליין לתופעה של Customer Journey Hijacking עדיין לא קיימת, כשלמעשה 95% מלקוחות החברה לא הכירו את התופעה לפני הקשר עם Namogoo. תופעה זו הכוללת החדרת פרסומות ותוכן לא רצוי אל הדפדפן של הגולש בזמן הביקור באתרים, פוגעת בתהליך הרכישה ומנתבת אותו אל מחוץ לאתר, מה שפוגע באופן ישיר במותג ובמכירות”.

לקריאה נוספת:

חגיגה בסנוקר: הצצה למשרדים של Namogoo [תמונות]

Namogoo הישראלית מגייסת 5 מיליון דולר [גיוס]

 

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

4 Comments on "סטארטאפ ישראלי מגייס 8 מיליון דולר כדי להחזיר לאתרי המכירות את ההכנסות שנגנבו מהם"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
ASD
Guest

הרעיון נחמד, אבל לא ברורה השקעה במשהו שכרום יכולים להוציא מהשרוול תוך שנייה (ממילא יש להם סוג של “אנטיוירוס” על כל אתר שאתם נכנסים אליו.

טל.ש
Guest

עזוב אותך שהשוק הזה מת מאז שתעשיית ה d/l נעלמה.

דגכדגכ
Guest

השוק מת אז ממי גייסו? יש לי הצעה שלא יוכל לסרב לה

משה
Guest

הממממ הגיוס הזה היה באוגוסט 2017

wpDiscuz

תגיות לכתבה: