myThings הישראלית מגייסת 15 מיליון דולר [גיוס]

חברת myThings הישראלית, שפיתחה אלגוריתם המיועד לעזור למפרסמים להגיע אל קהל יעד מתאים וגדול בתחום הפרסום במובייל, הודיעה היום (ג’) על גיוס של 15 מיליון דולרים מקרן ההשקעות החדשה של אורנג’ (Orange), פאבליסיס (Publicis) ו-Iris Capital.

מקור: אתר החברה

ערוץ הסטארטאפים בניוזגיק מפורסם בחסות תוכנית Microsoft Bizspark, המשתפת פעולה עם ניוזגיק במסגרת תוכנית Geekspark. רוצים לחשוף גם את הסטארטאפ שלכם בניוזגיק ולהיכנס לתוכנית Bizspark של מיקרוסופט? הכנסו לכאן לפרטים נוספים.


חברת myThings הישראלית, שפיתחה אלגוריתם המיועד לעזור למפרסמים להגיע אל קהל יעד מתאים וגדול בתחום הפרסום במובייל, הודיעה היום (ג’) על גיוס של 15 מיליון דולרים מקרן ההשקעות החדשה של אורנג’ (Orange), פאבליסיס (Publicis) ו-Iris Capital.

15 מיליון דולרים

הבוקר הודיעה חברת myThings הישראלית על גיוס נוסף שהובל על ידי OP Ventures, קרן ההשקעות החדשה מאחוריה עומדות חברות אורנג’, Iris Capital ופאבליסיס. סך הגיוס הנוכחי עומד על סכום של 15 מיליון דולרים, כשבגיוס לקחו חלק גם Accel Partners, Carmel Ventures ו-T-Ventures.

מדובר בהשקעה הראשונה עבור קרן ההשקעות החדשה, לאחר שרק בשבוע שעבר הודיעה זו על התחברותן של אורנג’ ופאבליסיס יחדיו. דניס בריאר (Denis Barrier) מ-Iris Capital אמר בתגובה לגיוס, כי שיתוף הפעולה של קרן ההשקעות עם myThings יוביל לערך מוסף חזק עבור שני הצדדים.

מנכ”ל myThings, בני ארבל, הוסיף כי הגיוס הנוכחי יעזור לחברה להמשיך את הצמיחה וההתפתחות שלה ברחבי אירופה, כשהמטרה היא להתרחב לכמה שיותר שווקים ברחבי העולם. סכום הגיוס שאספה החברה עד היום עמד על 22 מיליון דולרים וכעת בזכות הגיוס הנוכחי, עומד הסכום על 37 מיליון דולרים.

התאמת מודעות עבור המשתמשים

myThings הוקמה ב-2005 על ידי היזמים בני ארבל ואודי זיידמן ומתמחה בהגדלת ההכנסות של אתרים ומפרסמים באמצעות Retargeting, כלומר יצירת פרסום דינאמי בזמן אמת, המותאם אישית לכל גולש על פי הרגלי הגלישה ומאפייני הצריכה שלו. החברה מאפשרת לחברות מסחר ופרסום להגדיל בצורה משמעותית את הכנסותיהם באמצעות הכלים שפיתחה.

בעוד שהמרכז הטכנולוגי של החברה ממוקם בתל אביב, קיימות שלוחות מכירה ושיווק ב-14 מדינות ביניהן: הולנד, איטליה, בריטניה, צרפת, גרמניה, רוסיה, ספרד וארצות הברית, כמו גם מרכזים ביפן והודו. בין הלקוחות הבולטים של החברה ניתן למצוא את אחת המשקיעות מהסבב הנוכחי – אורנג’, כמו גם את וודה-פון, טלקום, מיקרוסופט סטור ועוד.


בחסות תוכנית Bizspark


Microsoft Bizspark היא תוכנית גלובלית שפותחה במטרה לסייע להצלחת סטארטאפים בשלבים המוקדמים על-ידי אספקת מספר משאבי מפתח, בזמן שהכי צריך אותם:

תוכנה – במסגרת התוכנית, תקבלו גישה מלאה למגוון הרחב של כלי הפיתוח, הפלטפורמות השונות ורשיונות לכל מוצרי מיקרוסופט לשימוש מיידי למשך 3 שנים, לצורך פיתוח וחדירה לשוק של פתרונות וטכנולוגיות חדשות. כל אלו, יחד עם כל ההטבות האחרות בתוכנית, מגיעות ללא תשלום.

תמיכה – התחברו לשותפים נוספים בתוכנית מרחבי העולם – חממות, משקיעים, יועצים, משרדי ממשלה וספקי הוסטינג – כולם מעורבים ומושקעים באופן שווה בתחומי החדשנות והיזמות בתחום התוכנה והאינטרנט ומציעים מגוון רחב של פתרונות שיוכלו לסייע לכם בפתרון בעיות טכנולוגיות ועסקיות.

חשיפה – מעבר לשיתוף הפעולה עם ניוזגיק, תוכנית Bizspark חושפת את הסטארטפים החברים בה לקהל רחב של משקיעים, לקוחות ושותפים פוטנציאליים. כחברים בתוכנית Bizspark של מיקרוסופט, תזכו לגישה לאקו-סיסטם עשיר של עמיתים למקצוע, שותפים ומגבים משאבי תמיכה מכל העולם, אשר יסייעו לכם לגדול ולהצליח. Microsoft Bizspark זו הדרך המהירה ביותר להזניק את הסטארטאפ שלכם קדימה.

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: