TROPHiT הישראלית תביא לכם משתמשים איכותיים יותר לאפליקציות שלכם

הסטארטאפ הישראלי מצא פתרון מעניין במיוחד לאחת מהבעיות המאתגרות ביותר בתעשיית האפליקציות והמשחקים כיום – איכות היוזרים לאחר הורדת היישום.

מקור: TROPHiT

מקור: TROPHiT

בני האדם בכל רחבי העולם אוהבים ונמשכים למבצעים, הנחות ומתנות למיניהן, בין אם יודו בכך ובין אם לא. סטארטאפ ישראלי בשם TROPHiT השכיל לעשות בעובדה זו שימוש, לטובת פיתוח מוצר חדש שעשוי להתגלות כ-Win Win, הן עבור הצרכן והן עבור היצרן, או במקרה זה מפתחי האפליקציה.

TROPHiT היא פלפטורמה המאפשרת למפתחי אפליקציות ומשחקי מובייל להפיץ את תוכן האפליקציות שלהם (מטבעות, שלבים, חרבות או כל InApp Purchase אחר), כ׳קופונים חינמיים׳ על גבי רשתות פרסום וערוצי מדיה קיימים, כחלק מתהליך הפצת האפליקציה ורכישת יוזרים חדשים (או החזרת יוזרים לא פעילים). החברה באה לתת מענה לבעיה המתאגרת ביותר בתעשייה כיום והיא ברירת ׳איכות היוזרים׳, לאחר הורדת האפליקציה.

שיווק בהסוואה

הטכנולוגיה של החברה מאפשרת לבצע אופטימזציה של הקמפיין באמצעות שכבה חדשה, שכבת ה-Content; אותם אלמנטים וירטואליים שמשתמשים רוכשים כחלק מהמשחק, נלקחים כמנגנון שיווקי חדש.

ממש כפי שאתרי קניות מקוונים מצ׳פרים׳ לקוחות חדשים או חוזרים בקופוני הנחה, משלוחים חינם או פריט במתנה, כך גם הפתרון של TROPHiT המסתכלת על האפליקציה כחנות בפני עצמה עם מלאי מגוון של מוצרים ווירטואלים ועושה בהם עושה שימוש חכם על מנת להגיע לקהל איכותי ונאמן.

לאחר מספר פיילוטים מוצלחים ב-׳scale׳ גבוה, מציגה החברה נתוני אמת אודות איכות המשתמשים שהצליחה להביא לאפליקציה בהשוואה לקמפיינים מסורתיים. לדברי החברה, נמצא שיפור של פי 3.5 בהכנסה ממוצעת מיוזר (LTV) באותו משחק, על אותו ערוץ מדיה ובאותו סגמנט מוגדר יחד עם שיפור של פי 1.5 בשימוש יוזרים חוזרים לאפליקציה לאחר מספר ימים (Retnetion). בנוסף, קיים שיפור של פי 5.8 בהכנסות יוזר ביום הראשון (First Day ARPU) ושיפור של 35% מהמרה של יוזרים שעד כה לא שילמו, לכאלה שהתחילו לשלם.

מקור: TROPHiT

מקור: TROPHiT

תוצאות הקמפיינים שבוצעו, ממחישים את העובדה כי ניתן לגרום ליוזרים להיות נאמנים יותר למשחק כבר בזמן ההפצה, עוד לפני שהיוזר הוריד את המשחק באמצעות מנגון הנפקת ׳שוברי מתנה׳ והתאמת השוברים לקהלים שונים. פעולה זו בעצם “משפרת” את איכות המשתמשים החדשים (בשימוש,זמן וכסף), כנדבך נוסף על הדרכים הקיימות כיום בתעשיית ההפצה (המבוססת בעיקר על באנרים מעוצבים ויכולות ׳טרגוט׳ שונות).

הפלטפורמה החדשה הושקה בצורה מסחרית בתחילת שנת 2015 ולאחרונה חתמה החברה על הסכמים מסחריים עם חברות משחקים מובילות בעולם שהחלו לעשות שימוש בטכנולוגיה שפותחה. בין החברות שבחרו להטמיע את הטכנולוגיה נמצאת חברת המשחקים היפנית Gumi, חברת המשחקים הסינית המובילה Elex-Tech (אחת מ-25 חברות המשחקים המובילות בסין), חברת Nevosoft הרוסית וחברת Sport.com מקבוצת טדי שגיא.

זה לא קצת מסורבל?

מסתבר שלא. הפלטפורמה לא מצריכה הטמעת SDK (שינוי קוד באפליקציה) ותומכת ב-iOS, אנדרואיד ומספר פלטפורמות נוספות, כמו גם באינטגרציית צד שרת במרבית שפות הפיתוח הקימות לכך.

גיא הולנדר, מצמד מייסדי החברה סיפר בראיון לגיקטיים כי ״הפלטפורמה הורחבה כיום לתמיכה במיליוני ‘מימושים’ בכל חודש ומתוכננת לגדול לכל scale שיידרש. היא מסוגלת להתחבר לכל אפליקציה, בלי תלות בארכיטקטורה הפנימית שלה. מאחורי הקלעים, היא בנויה מעל מערכות Amazon Cloud הכוללות Big Data, זמינות מרבית וביצועים גבוהים והיא מחוברת טכנולוגית ועסקית לפתרונות ה-tracking המובילים בעולם, כגון AppsFlyer, MobileAppTracking, Adjust, Kochava, ו-AD-X על מנת לאפשר את התובנות העיסקיות גם ללקוחות”.

מקור: צילום מסך, TROPHiT

מקור: צילום מסך, TROPHiT

איך עלה הרעיון למוצר? ״TROPHiT בתוצרתה הנוכחית נולדה מ-Pivot של מוצר אחר, שהיה תחילה פתרון מוניטיזציה למפתחי אפליקציות. הרעיון היה לחלק פרסים פיזים בהתאם להישגים וירטואליים בתוך האפליקציה ואפשר לחברות שיווק ומותגים, פרסום אפקטיבי בעולם המובייל. אולם לאחר מספר חודשי פעילות מסחרית בישראל נסגרה הפעילות ובוצע שינוי עסקי ומוצרי של הטכנולוגיה, לטובת TROPHiT כטכנולוגיית הפצה״.

׳הונפקו למעלה מ- 500 אלף קופונים שונים בתקופה של 3 חודשים׳

מה לגבי תחרות? ״TROPHiT היא כאמור, הפלטפורמה הראשונה והיחידה בעולם (סטטוס patent pending בארצות הברית) המאפשרת למפתחי אפליקציות מובייל להפיץ את תוכן האפליקציות שלהם, דרך רשתות פרסום קיימות ושירותי tracking קיימים. ככזאת, התחרות העקיפה העיקרית באה מתוך פתרונות In-house solution (בעיקר בקרב אפליקציות בעולם ה-social casino). המנסות לפתח בעצמן פתרונות ייעודים של הפצת “קופונים” כחלק מתהליך קידום המשחק והפצתו.

בסופו של דבר, בהטמעה חד פעמית (צד שרת) המוצר מייתר את התלות של אנשי השיווק באנשי הטכנולוגיה, ומאפשרת לאלו להפיץ סוגים שונים של קופונים ללא צורך בהתערבות חוזרת ונשנית של אנשי הטכנולוגיה עבור כל שינוי, הוספה או עדכון נדרש״. הוסיף ואמר הולנדר.

מקור: TROPHiT

מקור: TROPHiT

מה המודל העסקי שלכם? ״מדובר בשירות SAAS המאפשר 30 יום התנסות בחינם (ללא התחייבות) ולאחריו התשלום הינו סנטים בודדים עבור כל מימוש קופון (קרי, יוזר הוריד או פתח את המשחק וקיבל את השובר מתנה למימוש בתוך המשחק) . ככל שהשימוש עולה כך יורד המחיר עד רמה של 1 סנט בודד למימוש. כמו כן ניתן לקנות חבילות מראש (בהנחה) לפי התחייבות של מספר מימושים/חודשים וכולי. במהלך שלושת החודשים האחרונים של הפעילות המסחרית, הונפקו כבר למעלה מ- 500 אלף קופונים שונים״.

בחודש ינואר 2014 החברה גייסה 750 אלף דולר לאחר אותה ׳הסבת מקצוע׳, מחממת אקספלור ו-200 אלף דולר ממשקיעים פרטיים נוספים שהצטרפו לסיבוב, מה שהעמיד את גיוסי החברה לסך של 1 מליון דולר במצטבר (כולל הסכום הראשוני מהגיוס Pre seed ,עם המוצר הישן).

החברה נוסדה בתחילת דרכה ב-2010 כבית פיתוח לאפליקציות מובייל ומנוהלת כיום כחברת סטארט-אפ על ידי היזמים גיא הולנדר ושגיא מן. החברה יושבת ביוקנעם ומונה כיום 5 עובדים (מתכננת גיוסים נוספים להרחבת הפעילות) ומתעדת לפתוח בקרוב את משרדיה בתל אביב וכן נציגות ראשונה בבייג’ין.

מייסדי החברה: גיא הולנדר ושגיא מן

מייסדי החברה: גיא הולנדר ושגיא מן

סרטון – TROPHiT – Engage Users with VALUE

Avatar

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

3 תגובות על "TROPHiT הישראלית תביא לכם משתמשים איכותיים יותר לאפליקציות שלכם"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
MrDrake
Guest

לטעמי זה דיי גרוע , זה כמו מכירת לייקים בפייסבוק אין פה עניין של סטארטאפ .

Guy Hollender
Guest

הי MrDrake, לא ברור לי מסקנתך מטכנולוגיה שמתחברת לתכנים של משחקים ואפליקציות ויודעת לקדם את זה בתהליך ההפצה מול היוזרים ולתת להם מראש פרסים והטבות למכירת לייקים בפייסבוק ? , מוזמן להיכנס לאתר לקבל מידע נוסף

אמיר
Guest

נשמע יופי של מוצר. שיהיה בהצלחה!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: