Lumo הוא מקרן אינטראקטיבי שיהפוך כל חדר למגרש משחקים

החלום של כל ילד התגשם – המקרן יהפוך את העולם למשחק אחד גדול על ידי הקרנת משחקים על רצפה או קיר, כאשר השליטה בו מתנהלת באמצעות תנועות במרחב. התעייפתם מלשחק? אין בעיה, מדובר גם במקרן לכל דבר

מקור: עמוד הקמפיין, Lumo

מקור: עמוד הקמפיין, Lumo

פרויקט חדש בפלטפורמת מימון ההמונים אינדיגוגו, מציג מקרן חדשני שיוצר חלל משחקים אינטראקטיבי, כך שילדים יוכלו להסתכל לשם שינוי אחד על השני תוך כדי משחק, במקום במסך המחשב או הטלוויזיה. משחקים אינטראקטיביים שכאלו היו נגישים עד כה רק לגופים גדולים שנהנו מתקציבים גדולים, ואת זה מעוניין לשנות Lumo.

מציאות רבודה בלי גימיקים

מסתבר כי ילדים מבלים בממוצע כ-40 שעות בשבוע מול מסך, מה שלכולם ברור שעשוי לעכב את ההתפתחות החברתית והקוגניטיבית שלהם. Lumo מנסה להתמודד עם ׳מכה׳ זו, על ידי יצירת מגרש משחקים אינטראקטיבי, המשלב משחקים שדורשים פיתוח מיומנויות שונות ופעילות פיזית, מעבר לבהייה אינסופית במסך.

Lumo בעצם הופך את העולם האמיתי למשחק, על ידי כך שמקרין משחקים ואפקטים הדורשים תגובה פיזית על רצפה של כל חדר. מעבר למשחקים הקיימים במקרן כדוגמת ׳הוקי אוויר׳ או ׳פונג׳, ניתן ליצור ולבצע התאמה אישית לכל משחק כך שיהיה ייחודי לכל משתמש. כמו כן, יש לזכור כי בכל זאת מדובר במקרן לכל דבר, כך שתוכלו לעשות בו גם שימוש ׳סטנדרטי׳ ולצפות במגוון תכנים באופן ישיר (סטרימינג) או לשחק במשחקים באמצעות שלט בלוטות׳.

בעוד שמסכי הסמארטפון הפופולארים מסתכמים בממוצע ב-5 אינץ׳, המסך ׳המדומה׳ ש-Lumo יוצר, גדול ומרשים הרבה יותר, ומעבר לכך מאפשר לילדים לקפוץ, לבעוט ולנופף בידיים, פעולות שכל משחק בסמארטפון לא דורש מהם לבצע. אגב, יתרון בולט שבוודאי ישמח וישכנע הורים רבים הוא שמדובר במשחק המתפרש אמנם על רצפת החדר, אך בסופו של דבר באמצעות לחיצת כפתור ׳אורזים׳ (מכבים) אותו.

המהדורה הראשונית של המקרן שהוצעה תמורת 399 דולר אזלה מהמלאי, אך קיימת אופציה לרכוש אותו ׳בתשלומים׳, כאשר בשלב ראשוני תשלמו 199 דולרים, ובספטמבר 2016, מועד השילוח המתוכנן, את היתרה בסך 199 דולרים בנוסף לעלות השילוח. (המחיר כאמור זהה למהדורה הראשונית, אך זו צפויה להישלח בחודש יוני 2016). עד כה הקמפיין גייס כ-45,606 דולר, מתוך סכום היעד העומד על 80,000 דולר כאשר נותרו עוד 17 יום לסיום הקמפיין. יחד עם זאת, גם אם הקמפיין לא יגייס את מלוא הסכום, אינו יתבטל והכסף שגויס יועבר אל המייסדים.

מעבר לשמחה הרבה שהמקרן יגרום לכל ילד והעובדה שמכוון לקהל יעד בגילאי שנתיים עד 12 , אני לא מכירה הרבה מבוגרים שיתנגדו לאחד כזה בבית. בסופו של דבר מדובר בהצעה די משתלמת שכן במחיר של מקרן רגיל, אתם נהנים גם ממרחב משחקים אינטראקטיבי המגיע עם מעל ל-100 משחקים מובנים, לצד האפשרות להשתמש בו בסופו של יום, כמקרן לכל דבר.

לעמוד הקמפיין

Avatar

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: