בינה מלאכותית בפרסום: Leadspace מגייסת 21 מיליון דולר

החברה מפתחת מערכת המאתרת לידים מכירתיים בשביל למצוא את הלקוח האידיאלי עבור חברות

Leadspace

תמונה: Leadspace

התפתחות הרשת והתקשורת פותחת הזדמנויות עסקיות נרחבות בעבור ארגונים אשר יכולים להגיע ללקוחותיהם הפוטנציאליים באמצעות האינטרנט, אך לעיתים מדובר במשימה לא פשוטה, ולעיתים מעטים הכלים אשר יכולים לסייע בפרסום זה. חברת Leadspace, אשר פיתחה פתרון שביכולתו לזהות הזדמנויות מכירה ברשת, הודיעה כי השלימה סבב גיוס C בסך 21 מיליון דולר בהובלת Arrowroot Capital ו-JVP, ובהשתתפות משקיעים קיימים כמו Battery Ventures ו-Vertex Ventures. ביכולתו של הפתרון שפיתחה לזהות הזדמנויות מכירה ממגוון מקורות הקיימים ברשת האינטרנט.

מודל של ”הלקוח האידיאלי”

המוצר שפיתחה Leadspace מיועד עבור מחלקות שיווק בחברות שמוכרות לארגונים (B2B), כאשר המערכת בונה עבורם מודל של לקוח אידיאלי. מודל זה משמש בכדי לאתר לידים (Leads) מכירתיים, תוך כדי שימוש נרחב במקורות המצויים ברשת האינטרנט, לצד מקורות מידע חיצוניים ופנימיים נוספים. באמצעות הפלטפורמה, המשווקים יכולים לחזות ולתעדף את הפרסום שלהם כך שיגיע רק לחברות מובילות ובעלות פוטנציאל גבוהה לסגירת עסקה. לפני כחצי שנה, החברה השיקה פלטפורמת Audience Management, שנותנת מענה מקצה לקצה לאנשי שיווק ומכירות בעולם ה-B2B, וזאת על ידי איפיון פרופיל של לקוח אידאלי, זיהוי לקוחות אידאליים, קבלת תובנות על הדרך הטובה ביותר לאינטרקציה עימם, והעשרה של בסיסי הידע הקיימים במידע עדכני ועקבי על אותם לקוחות.

עד כה גייסה החברה כ-56 מיליון דולר. את סבב הגיוס הראשון השלימה החברה בשנת 2008, אז גייסה כמיליון דולר מהטכניון כשעוד לא הייתה LeadSpace ולא עסקה בתחום השיווק, כך גם בשנת 2009 כאשר גייסה סבב סיד בסך 3 מיליון דולר מקרן JVP ו-Vertex Venture Capital. בשנת 2011, כאשר פעלה כבר בתור LeadSpace השלימה סבב גיוס A בסך 13 מיליון דולר בהובלת Battery Ventures וקרן JVP. בשנת 2015 השלימה סבב גיוס B בסך 18 מיליון דולר בהובלת Battery Ventures.

לפי דברי החברה, הכספים אשר נאספו בסבב הגיוס הנוכחי יאפשרו הרחבה של צוותי ניהול המידע והבינה המלאכותית של Leadspace בישראל, אשר משרדיה יושבים בהוד השרון. זאת בנוסף לגידול בכוח האדם בארה”ב, בדגש על משרדי החברה בסן פרנסיסקו ובדנוור. בין לקוחות החברה ניתן למצוא חברות כמו Google, Salesforce, Nvidia, Microsoft, Oracle ו-Marketo.

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: