ההייטק מגיע גם לטלויזיה: כנס INTV יתקיים השבוע בירושלים
הכנס, שהופק על ידי קשת וקרן KDC, יתקיים ביום שלישי הקרוב ויארח שבעה סטארטאפים מתחום המדיה ששואפים לשנות את התחום, בכירים בתעשיית ההון סיכון ואת סקוט רייך, סמנכ׳׳ל בכיר ב-FullScreen
צלם תמונה: Smallz & Raskind/ Getty Images Israel
מאת דני פלד, שותף-מנהל בקרן KDC
"Dig", "הומלנד", "להיות איתה" ו"פלפלים צהובים" הן רק חלק מהתכניות הישראליות שנמכרו להפצה בעולם ומסמנות את פריצת הגבולות של הטלוויזיה הישראלית. הביקוש העולה לתכנים ופורמטים חדשים מייצר הזדמנות ליזמים בישראל בתחומי המדיה ומעלה שאלות חדשות באשר לעתידו של התחום.
ביום שלישי הקרוב, 7 במרץ, בשעה 10:00 תיערך במתחם ימק״א בירושלים ועידת INTV לטלוויזיה וחדשנות, ואליה יגיעו טובי היזמים בתחומי המדיה וכן בכירי תעשיית ההון סיכון. האירוע כולו יעסוק בחדשנות ובמוניטיזציה בעולם של מדיה דיגיטלית, והוא הופק על ידי קבוצת קשת – בעלת השליטה בזכיין בערוץ 2 ובמאקו – וקרן המדיה KDC, שהיא קרן השקעות בסטארטאפים בשלבי ההשקעה המוקדמים ומתמחה בהשקעות בתחומי המדיה בלבד. KDC היא למעשה שיתוף פעולה בין קבוצת קשת לחברת הפקות ענק אמריקאית בשם Dick Clark Productions) DCP), ובעלת מותגי טלוויזיה כגון גלובוס הזהב, טקס הבילבורד האמריקאי, מיס אמריקה ועוד.
קרנות ההון סיכון והטלפון של נוקיה
את הכנס יפתח סקוט רייך, סמנכ״ל בכיר ב-FullScreen, אחת מפלטפורמות הווידיאו המצליחות ביותר כיום, עם מעל 700 מיליון מנויים רשומים ו-7 מיליארד צפיות מדי חודש רובן באמצעות יוטיוב. בניגוד לרשתות וידיאו אחרות, ב-FullScreen שמים דגש על תוכן מתוסרט, כמו בטלוויזיה המסורתית, המותאם לדור המילניאלס. לאחרונה החברה עשתה שינוי במודל העסקי ועברה לגבות 5 דולר בחודש עבור צפייה בתכנים, ורייך יספר בהרצאתו על השינוי באסטרטגיה, על הרגלי הצפייה החדשים של האמריקאים ועל עתיד הווידיאו בכלל.
בכנס יוצגו גם ההבטחות הגדולות של הסטארטאפים הצעירים בתחום המדיה. שבעה סטארטאפים יעלו על הבמה, יספרו במשך חמש דקות הסיפור שלהם וינסו לשכנע את הקהל מדוע הם יהיו אלה שישנו את תעשיית המדיה מהקצה אל הקצה. הסטארטאפים שיציגו הם: Uponit, Syte, 2Sens, Platica, InSoundz, Snip ו- ViewersLogic.
בהמשך יתקיימו שני פאנלים:
Hype or Here – בשבוע שבו סנאפ שוברת שיאים אחרי ההנפקה עם מודל עסקי שביר, ומצד שני הבשורה של תערוכת MWC בברצלונה היא ההוצאה מחדש הנוקיה 3310, שהיה להיט בתחילת המילניום, ברור שאלה ימים מבלבלים מאוד לתעשיית ההון סיכון. הפאנל יורכב מבכירי התעשייה, ובהם אריק הודג׳, שותף-מנהל של קרן המדיה הגלובלית ריין; גדי תירוש, שותף-מנהל ב-JVP; קווין בקספלר, מנהל זרוע ההשקעות של פרוסיבן בישראל; וטל חן, ראש חטיבת המדיה בדלויט.
Facebook Stole my Cheese – הפאנל יכלול את חברות ההייטק הגדולות בישראל בתחום המדיה וידון איתן בשאלות הנוקבות שמטרידות כל שחקן בתעשיית המדיה הדיגיטלית (שאינו פייסבוק או גוגל), ובראשן איך מרוויחים כסף בעולם שבו הרוב המכריע של ההכנסות מנותבות לכיסיהן של שתי הענקיות האמריקאיות בעוד שאר התעשייה נאבקת על הפירורים. בפאנל ישתתפו יואב יזהר-פרטו, מנכ״ל ומייסד קנשו; רון יקותיאל, מנכ״ל ומייסד קלטורה; איתן גלאי, דירקטור מנהל באאוטבריין; ושחר אורן, סמנכ״לית תוכן בפלייבאז. הפאנליסטים ינסו להציע פתרונות ולחלוק תובנות לגבי העתיד של עולם התוכן והפרסום הדיגיטלי.
הגב
2 תגובות על "ההייטק מגיע גם לטלויזיה: כנס INTV יתקיים השבוע בירושלים"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
הקישור לא עובד
חחחחח הייטק וטלוויזיה בארץ לא הולך ביחד איכות השידור עדיין נמוכה הרבה יותר מסין ורוב העולם על התוכן אין מה לדבר הרוב זה שידורים חוזרים של שידורים חוזרים של שידורים חוזרים כי אחרת אין מה לשדר שלא לדבר שרוב התכניות זה רק דיבורים חסרי תוכן שקוראים לזה חדשות וזה רק צרחות וחוסר תרבות