כנס INTV:במה לסטרטאפים שישנו את חווית הצפייה

ב 11-12 בנובמבר תינתן במה לחברות סטארט אפ ישראליות להציג בפני המשתתפים מהארץ ורחבי העולם מוצרים חדשניים שישפיעו דרמטית על עולמות התוכן בטלוויזיה. אתם מוזמנים להגיש מועמדות

בשנים האחרונות התבססה ישראל כמקור חדש ורענן בתעשיית הטלוויזיה העולמית. בשנה החולפת נרשם שיא של פורמטים מקומיים שנרכשו להפצה ולהפקות מחודשות ברחבי העולם, והצלחות מרשימות כגון הזכייה האחרונה של הסדרה “הומלנד”, המבוססת על הפורמט של הסדרה הישראלית “חטופים”, ב-4 פרסי אמי, הציבו את ישראל על המפה.

התחושה היא שאת אווירת ה-Startup Nation , שממצבת את ישראל כמעצמה של יזמות ויצירתיות, ניתן לשכפל גם בעולמות התוכן והטלוויזיה.

כנס INTV מגיע לירושלים

מגמה זו, במקביל לשינויים הרבים שעוברת תעשיית הטלוויזיה בעולם, הביאו את קשת ליזום כנס ראשון מסוגו בנושא חדשנות בטלוויזיה (INTV), שיתקיים ב 11-12  בנובמבר במועדון הזאפה וברובע המדיה של JVP בירושלים.

מדובר בכנס ייחודי, בעל אופי בינלאומי, שיחבר את בכירי היוצרים בתעשייה הישראלית לרשתות ולמנהלים הבכירים בתעשייה האירופאית והאמריקאית, במטרה לבסס את מעמדה של ישראל כמקום מפגש ליוצרים בתחום הטלוויזיה, ולעודד ייצוא של פורמטים חדשים וכן סטארטאפים שפועלים לשנות את חוויית הצפייה העתידית. התקווה היא שהכנס יהפוך למסורת ואת ירושלים למרכז חדשנות בתחום.

הכנס יכלול הרצאות מפני בכירי התעשייה בעולם על השינויים הדרמטיים המשפיעים על צריכת התוכן, ביניהם:  צפייה במסך שני ושלישי והשילוב בין פלטפורמות צפייה שונות- טאבלטים, סמארטפונים, Connected TV, צפייה לפי דרישה, OTT , משמעות הכניסה של שחקנים חדשים, כגון אפל, גוגל, מיקרוסופט ונטפליקס לעולם הטלוויזיוני, ועוד.

הכנס מיועד ליוצרים, בימאים, מפיקים, משקיעים, אנשי ניו מדיה ויזמים שעוסקים בקשר ישיר בתכנים משולבי-מסך. מחו”ל יגיעו מקבלי החלטות ברשתות טלוויזיה, מפיקים בכירים, יוצרים פעילים, מנהלי אולפנים, חברות הפקה ופעילים ישירות בתחומים האינטרנט והניו מדיה.

רוצים לקבל במה?

כחלק מהכנס ובשיתוף פעולה עם קרן הון הסיכון הירושלמית JVP, שמתמקדת בהשקעה במיזמים בתחום המדיה, תינתן במה לחברות סטארט אפ ישראליות להציג בפני המשתתפים מהארץ ורחבי העולם מוצרים חדשניים שישפיעו דרמטית על עולמות התוכן בטלוויזיה.

חברות סטארט אפ שיש להם מוצר/אפליקציה/טכנולוגיה, בעל פוטנציאל לשנות בצורה משמעותית את חוויית הצפייה, מוזמנות להגיש מועמדות להצגה בכנס.

שימו לב, על המוצר או הרעיון להיות בקשר ישיר עם עולמות התוכן הטלוויזיוניים. הפרזנטציות, בפורמט של עד 7 דקות [מצגת או דמו], ישולבו בין ההרצאות. המעוניינים להשתתף מתבקשים לשלוח מייל ובו תיאור של החברה ומצגת קצרה לכתובת StartupINTV@Keshet-tv.com

תאריך אחרון להגשת מועמדויות: 15 באוקטובר 2012.

למידע נוסף על הכנס והרשמה מוקדמת: http:/www.in-tv.net

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

1 תגובה on "כנס INTV:במה לסטרטאפים שישנו את חווית הצפייה"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
גבי
Guest

נשמע מענין, מילה טובה לקשת ול-JVP על הרעיון המקורי

wpDiscuz

תגיות לכתבה: