HTIA 2011: גיוס עובדים חברתי עם SURGE

הכירו את Surge, סטארטאפ ישראלי שמנסה להפוך את גיוס העובדים לחברתי יותר, ומאפשר לעובדים לגייס חברים מהרשתות החברתיות אל החברה בה הם עובדים.

מקור: תמונת מסך מאתר החברה

פוסט זה מפורסם במסגרת תחרות הסטארטאפים של ארגון ההייטק הישראלי (HTIA) וניוזגיק.

במסגרת התחרות יפורסמו פוסטים על מספר חברות סטארטאפ. הסטארטאפ שיזכה במספר התגובות הגדול ביותר, המסבירות מדוע דווקא הוא צריך להיות זה שיזכה בתחרות, יבחר כמנצח ויזכה בפרס הגדול של ביתן תצוגה בכנס HTIA 2011.

תגובות זבל ותגובות שאינן מסבירות בצורה הגיונית מדוע דווקא החברה המדוברת צריכה לזכות בתחרות לא יחשבו בספירה. ניתן למצוא את כללי התחרות ופרטים נוספים בפוסט המקורי.

הפוסט הנוכחי נכתב על-ידי אסף אייזנשטיין, מנכ”ל החברה.

כחלק מהסערה בה עולם הרשתות החברתיות, ובמיוחד הפייסבוק כבשו את חיינו (ואת חייהם של שכנינו במזרח התיכון), עולם גיוס העובדים ע”י ארגונים עובר תהפוכות ושינוי סדרי עולם אותם תחום מנומנם זה טרם חווה.

כל מומחי הגיוס תמימי דעים כי ערוץ הגיוס של תוכניות “חבר מביא חבר” הינו ערוץ הגיוס המועדף (איכות מועמדים, קידום מקצועי, שביעות רצון), מה גם שתמיד עדיף לתגמל עובד על פני ספק חיצוני. האתגר הגדול של המגייסים טמון בקושי להרחיב את ערוץ גיוס זה ובעיקר בכך שעובדי הארגון משתמשים בחלק קטן של רשת מכרים ואנשי קשר פוטנצאליים שלהם.

חברת הסטארטאפ הישראלית SURGE, זיהתה את הצורך ובנתה מוצר אשר משלב את תוכניות התגמול לעובדים של “חבר מביא חבר” אשר קיימות ממילא במרבית הארגונים לפרופילים האישיים של עובדי הארגון ברשתות חברתיות (פייסבוק, לינקדין וטוויטר).

המוצר של SURGE נמכר לארגונים (B2B) ובאמצעותו צוות משאבי אנוש יכול להזמין את עובדי הארגון להתחבר ולהפיץ משרות פתוחות ישירות לחבריהם, ובשמם, באמצעות המוצר הארגון מאפשר לעובדים, ללא כל טרחה מצידם, לשוחח עם מאות מחבריהם “ולהרוויח” את הבונוסים על גיוס עובדים ללא מאמץ. המוצר יודע לזהות את מקור ההגעה של המועמדים לארגון והוא מסונכרן  עם תוכניות התגמול של הארגון, כך שהעובדים משמשים כשגרירים של החברה ומתוגמלים על כך במקרה ובו אחד מחבריהם מתקבל לעבודה. חשוב לציין כי המוצר מאפשר לעובד שליטה בהגדרות ומחויב למדיניות של No Spam וכיבוד פרטיות.

SURGE מאמינה כי השימוש בעובדי הארגון כשגרירים אותנטיים ואמינים מחייב גם שינוי תפיסתי כלפי המועמד ומעבר ממנטאליות של הסתגרות וגישה בסגנון של “פניות מתאימות בלבד יענו”, לפתיחות והזמנת מועמדים לאינטראקציה פתוחה וזמינה. לפיכך, בדפי המשרות, המועמדים יכולים למצוא קישור לרשת מכרים שלהם הקשורה לארגון זה ולאתר את כל אנשי הקשר הרלוונטיים לארגון.

החברה אשר קיימת פחות משנה העלתה לפני מספר חודשים גרסה ראשונה למוצר ומשתמשים בו כיום ארגונים כגון: פלאפון, HP ,888.com הוט, ורינט, PMC ועוד.

חושבים ש-Surge צריכה לזכות בביתן תצוגה בכנס HTIA 2011? הגיבו כאן בפוסט והסבירו לנו מדוע. עשרת הגולשים הראשונים שיבחרו בחברה המנצחת בתחרות יזכו בכרטיס כניסה חינם (בשווי 350$) לכנס HTIA 2011 שיערך בסוף החודש. רשימת המתמודדים המלאה מפורסמת בדף התחרות.

מערכת גיקטיים

גיקטיים, אתר חדשות הטכנולוגיה הגדול בישראל, פועל משנת 2009, ומהווה הבית של קהילת ההייטק, הסטארטאפים והטכנולוגיה בישראל

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אבי דאול
Guest

שיטת חבר מביא חבר מוכיחה את עצמה כאחת השיטות הטובות ביותר לגיוס עובדים טובים ואיכותיים למקום העבודה שלך. המלצה של חבר שווה פי כמה וכמה ממודעת פירסומת. לכן, כל שיטה, כמו זו של surge שמאפשרת לשכלל את השיטה ולנהל אותה בצורה ידידותית, נחמדה וצבעונית, אני בעד!
הספקתי להכיר “בקצת” את אסף ואנשי חברת surge ומאחל להם המון הצלחה
אבי

נועה אדלר שדמי
Guest
נועה אדלר שדמי

Surge מציעים פתרון יצירתי למינוף חבר מביא חבר בארגונים. זהו אחד מאפיקי הגיוס הטובים. שימוש בכלי של surge מאפשר לנו (אנשי משאבי אנוש) לנצל טוב יותר את האפיק הזה וגם לעובדים להנות מתגמולים בצורה פשוטה ונוחה יותר. מעבר לכך, זאת חברה שמאופיינת בעובדים איכותיים ונעימים במיחד.

חגית קצב
Guest

אין לי ספק בהצלחה של המוצר הזה לגיוס עובדים.

רן
Guest

אין ספק שזוהי אחת הדוגמאות הטובות לרתימת הרשת החברתית ומינוף הנכסים האנושיים של האירגון לקידום מאמצי הגיוס. פיצוח יפה של המדיה החדשה ויצירת מצב של win – win הם ערובה להצלחת הצעת הערך של Surge .

דורי
Guest

בנוסף ליתרונות חבר מביא חבר גם חוסך לאירגון כסף ע”י קיצוץ עלויות חברות ההשמה. בהצלחה

מתי שרפשטיין
Guest

בעצם מיסדו משהו שכבר קורה בצורה אינטואטיבית לא ממוסדת, מי מאיתנו לא ניסה לעזור לחבר/ה לאתר עבודה או קיבל פנייה לסייע בכך ? כלומר הצורך קיים והדבר נעשה , וכעת כשאתה גם מתוגמל מהחברה וגם עזרת לחבר ובמקביל סייעת לחברה למצוא את האדם המתאים זה בהחלט מוצר בעיקר מהיר יעיל חסכוני חברתי ומדהים – בקיצור גאוני ופשוט.

ליעד זנדמן
Guest

מזה שנים שיטת “חבר מביא חבר” מבוססת וידועה כמוצלחת מבין שיטות הגיוס. פתיחת הדלת לעולם הוירטואלי-חברתי, כפי שנעשתה ע”י Surge היא פורצת דרך לכל הפחות, ובעומקה – מלאה בהצלחות פוטנציאליות.

רקפת סלע
Guest

הכלי נשמע מעניין ומבטיח, ורשימת הלקוחות מעידה על כך. האם זה סוף עידן חברות הגיוס?

שי גולד
Guest

תחשבו על זה,עסק של מאה עובדים לכל אחד יש במממוצע 200 חברים בפייסבוק , מה שאומר גישה ל20000 איש בלחיצת כפתור. חתיכת גיוס !

אסנת
Guest

סוף סוף משהו פרץ את החשיבה הבאנלית, מביא חדשנות אמיתית ובפשטות. עולם הגיוס מחכה לכך הרבה זמן. בהצלחה

ליאור שניצר
Guest

אומרים כי “הצורך הוא אבי ההמצאה”, ואכן רוב הפיתוחים והרעיונות בעולמנו כיום מומצאים על פי צורך מסויים. היכולת לצפות את הצורך, ולפתח אותו לרעיון מרשימה מאוד.
היכולת לקחת רעיון מעולה, ולהפוך אותו למוצר ישים ופרקטי – פה טמונה הגאונות האמיתית!
אין ספק כי פיתחתם פה מוצר מרשים מאוד העונה על צורך ממשי בעולמנו הדינמי, בו שינויים מרחיקי לכת הם דבר שבשגרה…
כל הכבוד והמון בהצלחה!

אורנה
Guest

כמה פשוט, כמה חכם!

שני בראונשטיין
Guest

אין ספק ששילוב בין השיטה המוערכת של “חבר מביא חבר” ורשתות חברתיות הוא מבריק!
חברת Surge זיהתה את הפונטנציאל הטמון בשילוב בין השניים תוך שימוש במערכת נוחה ויעילה גם עבור הלקוח וגם עבור המועמדים. Go Surge!

איל סילס
Guest

פתרון חכם ויעיל לניהול משרות בפייסבוק. היתרונות הגדולים – לא דורש מעורבות של העובד מעבר לאישור הראשוני, מאפשר חיווי של “מקור הגיוס” ומאפשר פילוח על פי מקצועות.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: