החברה הישראלית שמפתחת ‘טוויטר קולי’ גייסה 5 מיליון דולר בהנפקה

HearMeOut מפעילה רשת חברתית מבוססת קטעי קול שמקליטים המשתמשים; החברה כבר משתפת פעולה עם פורד לשילוב של התכנים שלה במכוניות החברה

screen696x696-1

חברת HearMeOut (היר-מי-אאוט) הישראלית, שמפתחת רשת חברתית מבוססת עדכונים קוליים, הודיעה היום (ג’) על גיוס של 5 מיליון דולר במסגרת הנפקה בבורסה האוסטרלית.

תחנות רדיו מבוססות על קטעי הקול שבוחר המשתמש

לא תמיד זה פרקטי לקרוא ציוצים או לקבל עדכונים מהחברים בפייסבוק. כך למשל כשאתם רצים או כאשר אתם נוהגים. HearMeOut מציעה לכל משתמש להקליט מבזקים קוליים קצרים – עד 42 שניות – שיגיעו לעוקבים שלו. המשתמשים יוכלו להיכנס לרכב ולהאזין לפיד  – ממש כאילו הם מקשיבים לתחנת רדיו.

HearMeOut נוסדה ב-2014 על ידי מורן צ׳מסי, יקי גני, מורן סער, איסי ליוויאן, ליאור מנשה ויאיר יונה. מודל ההכנסות העתידי של החברה כולל שלושה ערוצים: הכנסות מפרסום בתוך האפליקציה, הכנסות חוזרות ממנויי “פרימיום” ומכירת רישיונות לשימוש בטכנולוגיית ה-Connected Car של החברה. בין היתר חתמה HearMeOut הסכם הפצה גלובלי עם יצרנית הרכב פורד במסגרתו, תאפשר HearMeOut לנהגים שרוכשים מכוניות פורד להקשיב לפוסטים או פלייליסטים שלמים, להקליט פוסטים קוליים ולשתף אותם בפייסבוק וטוויטר וכל זאת, מבלי שיצטרכו להוריד את העיניים מהכביש.

החברה גייסה 1.3 מיליון דולר בסבב סיד ועתה כאמור היא סיימה הנפקה מוצלחת בבורסה האוסטרלית. החברה גייסה בהצלחה את הסכום המקסימלי של 6.5 מיליון דולר אוסטרלי במחיר של 0.2 דולר למניה, וזכתה לביקושי יתר משמעותיים, עם תמיכה חזקה של גופיס מוסדיים ומשקיעים פרטיים. במונחי דולר אמריקאי גייסה החברה 5 מיליון דולר. את הגיוס הובילו חברות הברוקרים RM Corporate Finance ו–Prosperion Wealth Management.

בתגובה להנפקה ולגיוס, מסר מנכ”ל החברה מורן צ’מסי: “אנחנו שמחים מאוד על הצלחת הגיוס וההנפקה, שהם ארועים משמעותיים בהיסטוריה של כל חברה. כספי הגיוס יאפשרו לנו לקדם את הפיתוח העסקי ושיווק האפליקציה לשווקים משמעותיים יותר ובכך להוביל את הקטגוריה”.

צפו: כך פועלת אפליקציית HearMeOut

לקריאה נוספת:

מבזקים קוליים בני 42 שניות על כל נושא שמעניין אתכם, הכירו את HearMeOut

Israeli HearMeOut anticipates fruitful November IPO on Australian Stock Exchange

יניב אביטל

גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

3 Comments on "החברה הישראלית שמפתחת ‘טוויטר קולי’ גייסה 5 מיליון דולר בהנפקה"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
אחד שכזה
Guest

שאלוהים יעזור לנו

רון
Guest

מטורף – אופציה מובנית בוואטאפ ודומיו… אבל לא…. בוא נהפוך את זה לאפליקציה בפני עצמה. לא ברור לי היתרון ומדוע שלא ישודרגו האפליקציות הקיימות (שיש להן כבר מליוני “מנויים”) בצורה דומה ופשוט ידרסו חברה חדשה שקמה על בסיס קונץ לא ממש ייחודי

שוקו שוק
Guest

LifeAfter
פודקסט מוצלח שבנוי על רעיון של אתר כזה:

Episodes

wpDiscuz

תגיות לכתבה: