גוגל משדרגת את Google AdWords עם פיצ׳ר שיעודד את הורדת האפליקציה שלכם

השדרוג החדש של שירות ה-AdWords יאפשר למפרסמים להציע מודעות המעודדות התקנות של אפליקציות, כאשר כלי נוסף יעודד את המשתמשים להשתמש בהן גם לאחר ההורדה.

מקור: צילום מסך מהסרטון המצורף

מקור: צילום מסך מהסרטון המצורף

במסגרת אירוע Step Inside AdWords שנערך אמש (ג׳), חשפה גוגל מספר שדרוגים לשירות הפרסום שלה. החידוש המשמעותי שביניהם יציג מודעות ממוקדות להתקנת אפליקציות למשתמשי המובייל, שיופיעו בעת ביצוע חיפוש או בעת צפייה בסרטוני יוטיוב.

משדרגת את הפרסומות

המודעות החדשות יפעלו בצורה דומה לזו הקיימת כיום במנוע החיפוש של החברה, עם התמקדות בפן הסלולרי. כלומר, כאשר משתמשי המובייל יבצעו חיפוש מסויים או יבחרו לצפות בסרטון משעשע, מפרסמים ומפתחים יוכלו להציע להם את האפליקציות הרלוונטיות עבורם, עם כפתור הורדה שיעודד אותם להתקין אותן בלחיצה אחת.

כך לדוגמה, משתמשים המחפשים לרוב מתכונים או צופים בסרטונים של שפים מפורסמים, יקבלו קישור להורדת אפליקציית מתכונים או אפילו אפליקציה לשמירה על המשקל, בהתאם לבחירתם של המפרסמים. בעוד שבמנוע החיפוש הקישור יופיע בראש התוצאות, ביוטיוב הקישור להורדה יופיע מתחת לסרטון, כאשר בשני המקרים ההורדות הללו יסומנו כמודעות, במטרה להציע שקיפות מלאה למשתמשים.

על מנת להציע לאותם מפרסמים ומפתחים את המשתמשים הטובים ביותר, הסבירה גוגל כי תעזור למקד את המודעות באמצעות תובנות מגוגל פליי, כאשר תציג את מילות המפתח הטובות ביותר בהקשרים השונים שעזרו להפוך את מילות החיפוש להורדות בפועל.

ממשיכים להשתמש באפליקציות

לאור העובדה שרוב המשתמשים נוטים להוריד אפליקציות ולשכוח שהן קיימות על מכשיריהם, גוגל מציעה פתרון גם לבעיה זאת באמצעות כלי נוסף, Deep Ad Linking. הכלי למעשה עונה על השאלה “מה קורה אם המשתמש כבר הוריד את האפליקציה בעבר” וכמובן נועד להגביר את השימוש באפליקציות השונות.

בעת ביצוע חיפושים או צפייה בסרטונים, במקום אפשרות ה-Download תופיע למשתמשים אפשרות שונה, כגון Open, שתציע גישה מהירה לאפליקציה המדוברת בלחיצת כפתור. כך לדוגמה, חיפוש של מלונות בסן פרנסיסקו בגוגל יציג מודעה לאפליקציית המלונות המותקנת על המכשיר, כאשר לחיצה על Open לא רק תפתח את האפליקציה, אלא תפתח אותה תחת הקטגוריה המתאימה: מלונות בסן פרנסיסקו.

כפתורי הפקודה הינם אינטרקטיבים ומותאמים לאפליקציה המקודמת, כך לדוגמה, חיפוש של סדרה מסויימת תציג את הכפתור Watch On, ולחיצה עליו תפתח את עמוד הסדרה באפליקציה המקודמת ואף תתחיל לנגן את הפרק המדובר.

עוד ציינה החברה כי עסקים המעוניינים לקדם את המודעות הממוקדות באמצעות רשת הפרסום של גוגל, AdMob, יוכלו למקד לקוחות פוטנציאלים בהתבסס על האפליקציות בהן משתמשים, תכיפות השימוש וסוג הרכישות שמבצעים בתוך האפליקציות עצמן.

השדרוגים הללו, לצד שיפורים נוספים במערכת ה-AdWords הכוללים אנליטיקות שונות וכלי ניהול ואופטימיזציה, יגיעו אל כלל לקוחותיה של החברה במהלך החודשים הקרובים. אנו בטוחים שהמפרסמים אינם יכולים לחכות, אך אנחנו מקווים שהפרסומות המדוברות לא יפריעו לחווית השימוש, שכן אחרת כל המאמץ יהיה לשווא.

וידאו: Step Inside AdWords Livestream

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: