ועידת תקשורת ונתח שוק של גלובס – על מדיה חברתית, סטארטאפים, טכנולוגיה ומדידה

ביום שני תערך ועידת תקשורת ונתח שוק של גלובס. הועידה תפגיש את ענקי התקשורת מהעולם ומובילי ובכירי שוק התקשורת הישראלי. רוצים כרטיסים לאירוע ? יש לנו לחלק לכם!

ועידת תקשורת ונתח שוק של גלובס, תכנס ביום שני הקרוב(19.7.2010) את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט, והתקשורת בישראל לעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה, ומקבלי החלטות בתחומים אלו.

השנה, מליאת הפתיחה תארח בשיחת וידאו (חי) את מרטין לינדסטרום (בעל הטייטל המכובד – עתידן מותגים). במסגרת הועידה יערכו שלושה דיונים מקבילים על ההשלכות של העידן הדיגיטלי, על השפעת חוק ההסדרים והרפורמות שמובילים משרדי הממשלה בתחום, על הרחבת התחרות בשוק, ועל מתיתוג מסוג חדש – מיתוג חושי.

אחד הנושאים החמים ביותר היום בשוק התקשורת הוא השפעת המדיה החברתית על העסקים בעולם האמיתי. הנושא יוצג במסגרת דיון על ידי אלון גל, מנכ”ל דאטה פרו, פרוקסימיטי, ולאחר מכן יהיה דיאלוג עם הקהל על ה-ROI של הרשתות החברתיות, ומה התובנות והכלים ליישום ממחקרים על המדיה החברתית ותוכן מבוסס גולשים. עוד אפשר יהיה לשמוע בדיונים מקבילים על השילוב של טכנולוגיה, יצירתיות ופרסום, ועל הפטנט בפורמט מנצח.

השנה הקהל יצטרך להרשם לסדנאות בנושאים שונים ולבחור בין מסלול על עתיד המדידה, יצירתיות בפורמטים, מיתוג רב חושי, או לבחור בסדנא שתעסוק בהקמת סטארטאפים – מתי לפנות לחברה גדולה כדי להרכש או לקבל השקעה מקרנות. במסגרת הסדנא יפגשו משקיעים המחפשים טכנולוגיות עם סטארטאפים המחפשים משקיעים. את הסדנא ינחו צחי ויינספלד, דני שחף, יאיר גולדפינגר ורן מוקדי.

גם אתם מעוניינים לשמוע על פורמטים, פטנטים ומודלים עסקיים מנצחים?

ההרשמה לאירוע מתבצעת דרך האתר הרשמי של הכנס ומספר המקומות כבר כמעט ונגמר, אבל ניוזגיק קיבל כמה כרטיסים לחלק לגולשים. רוצים כרטיס כניסה חינם לועידה? כל מה שאתם צריכים לעשות זה לרשום לנו בתגובות כיצד אתם הייתם מודדים החזר ההשקעה (ROI) מפעילויות ברשתות החברתיות ובאינטרנט. אנחנו נבחר את התגובה מקורית/מגניבה/יישומית ביותר ונשלח לכל אחד מהזוכים הזמנה לכנס.

אנא שימו לב כי אתם משאירים בתגובה כתובת מייל אמיתית (כתובת המייל לא תחשף בתגובה עצמה, אך תשמש אותנו על-מנת ליצור איתכם קשר במקרה של זכייה).

הבחירה במנצחים תהיה לפי התגובות המקוריות ביותר שאנחנו הכי אהבנו. הזוכים יבחרו על-ידינו לפי הפרמטרים שצוינו ואנו מתחייבים לא לבחור זוכים לפי הכרות או תיאום מראש (אנחנו תמיד שמחים לתת את ההזמנות לאנשים שאנחנו לא מכירים).

עדכון: התחרות נסגרה והזוכים קבלו הודעה על זכייתם באמצעות המייל. תודה רבה על ההשתתפות.


מערכת גיקטיים

גיקטיים, אתר חדשות הטכנולוגיה הגדול בישראל, פועל משנת 2009, ומהווה הבית של קהילת ההייטק, הסטארטאפים והטכנולוגיה בישראל

הגב

14 תגובות על "ועידת תקשורת ונתח שוק של גלובס – על מדיה חברתית, סטארטאפים, טכנולוגיה ומדידה"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
יוסי
Guest

הייתי משתף אתכם בסודות שלי בשמחה תמורת חסכון של 300 ש”ח, אבל לצערי לא אוכל להגיע לכנס כך שאוכל לשמור אותם לעצמי :)
אגב, כל מי שיש לו מושג אמיתי איך מודדים ROI לא משתתף במשחקים מוזרים שכאלו.

אמן סודי
Guest

לא תמיד צריך למדוד החזר השקעה – ניתן גם לגייס כסף…
פה יש חמישה קייססטדי על גיוס כסף בעזרת פייסבוק – http://www.socialtimes.com
/2010/06/how-to-raise-1-million-for-charity-on-facebook-5-case-studies/

וביום ראשון בHUB-TLV תתקיים הרצאה בנושא – http://www.facebook.com/event.php?eid=139517269408316&ref=mf

יאן
Guest

אני לא מבין למה צריך להציע פתרונות אם הפתרון כבר מיושם:
לצורך הדוגמא אני אביא את גלובס:
בחודשיים האחרונים, לפי סקר TIM, אתר גלובס מקבל יותר ויותר חשיפה (עקף אפילו את דה מרקר בגלישה ממקומות עבודה).
כמו שעושים לפרוייקטים שונים גם במקרה הזה ניתן לחשב את החשיפה של האתר. כלומר, כמה גלובס היו צריכים להשקיע כסף על מנת לקבל את החשיפה שהאתר מקבל.
גלובס מבצעים עבודה נהדרת ואינטנסיבית במדיה החברתית. כמות החשיפה שלהם גדלה. לוקחים את החשיפה, מתרגמים לכסף, בודקים כמה הושקע בתחרויות השונות שגלובס מבצעת במדיה החברתית ומקבלים מה הרווח. לדעתי התוצאה תצא נהדרת. :)

מייק
Guest
נדמה לי שצריך להגדיר מחדש את השאלה. חישוב ROI למפרע, אינו מהווה בעייה גדולה, והוא נתון בדיוק כמו קמפיין פרסום קלאסי באינטרנט: כמה הוצאת על הפרסום (אם בעלות פרסום ואם בשכירי-מקלדת), וכמה פניות היו לאתר שלך שמקורן במדיה המדוברת (או, במקרה של מכירות ממש, כמה הכנסות בפועל התקבלו מגולשים שהופנו דרך אותה מדיה). אולם, החישוב הזה הינו פחות מעניין. החידוש שבכלי המדיה החברתית הוא, שחלק מן ההפצה מתקבל בחינם, בעזרת אנשים שמעבירים את המותג הלאה לחבריהם מאינטרס אישי ולא עבור החברה. להבדיל מקמפיין פרסום אינטרנטי “קלאסי”, חלק זה של הפרסום מתקבל בחינם. השאלה החשובה בכל קמפיין מדיה חברתית היא, לפיכך:… Read more »
אמן סודי
Guest

Roi צריך גם לדעת איך (ואילו פרמטרים למדוד …) פה יש פוסט מצויין של סושיילמדיה היום שמסביר בדיוק איך נמדדת פעילות ברשת חברתית – http://socialmediatoday.com/mikebrown1/146589/6-social-media-metrics-you-should-be-tracking (Via – Insite)

ואם כבר דיברנו על ROI בדיוק פני שבוע נגמר הכנס של roi comuunity – קרן של יזמים צעיר יהודים במימון לי שטראוסרמן של פרוייקטים חברתיים – http://www.roicommunity.org/

מיקי זלנסקי
Guest
מודדים ROI בצורה הפשוטה ביותר.. השקעת בקמפיין כסף, אם הוא החזיר את עצמו אז סלמתק, אם לא אז תפנה למישהו שמבין מה הוא עושה… וברצינות שנייה, מחשבים כמה אנשים נכנסו לעמוד הנחיתה כתוצאה מהקמפיין, מחשבים את אחוז התעוצה של הכניסות כתוצאה מהלייקים והרשת החברתית, כופלים אחד בשני ומחברים את הראשון וזו כמות הכניסות כולל הפוטנציאליות. מחלקים את גודל ההשקעה במה שקיבלנו בנוסחה הקודמת וזוהי ההוצאה לגולש (כולל פוטנציאלים). בודקים מהו אחוז ההמרות בעזרת קופון, קוד הנחה או עוגייה במחשב של המשתמשים ומכאן יודעים את אחוז ההחזר יחסית לכמות הגולשים (כולל פוטנציאלים). זהו… פשוט, קליט ומגניב… אם יש שאלות, תשאלו… אולי… Read more »
מייק
Guest

נתת פה הרבה הכפלות, אחוזים וחיבורים, בלי באמת להגיד מה אתה עושה.
“כופלים אחד בשני ומחברים את הראשון”. לא ברור מה אתה מחבר עם מה והאם זה ניתן לחיבור בכלל.

ברור שאין בעייה לבדוק כמה כניסות הגיעו לדף הנחיתה מרשת חברתית מסויימת (וכמובן לבדוק מי מהם המשיך עד ל”המרה מלאה” של סיום רישום/קניית שירות). לא ברור למה אתה מתכוון בנוסחא שלך – אז יהיה נחמד אם בכל זאת תוכל לענות, ולהבהיר.

Oren
Guest

Number of free conference tickets you get for commenting on geek newsletters :)

Ran Natanzon
Guest
מדידת החזר על השקעה מפעילות ברשתות חברתיות ובאינטרנט הינה נושא שיש לבחון אותו בהתייחס למספר היבטים הן איכותיים והן כמותיים. כדי להשיג מדידה מדויקת( במידת האפשר) צריך לקחת בחשבון כמה שיותר משתנים הנובעים כתוצאה מהפעילות ברשת,כלומר לא רק חיזוק המותג או הגידול במכירות אלא גם חסכון במשאבים של החברה. כאשר הקמפיין הוא אינטרנטי בלבד המדידה פשוטה יותר: בקמפיין בו הציעה בורגר קינג וופר תמורת מחיקת חברים מהפייסבוק היא השקיעה 50 אלף דולר ,זכתה בחשיפה שכללה 32 מיליון תגובות בפייסבוק שהיא שוות ערך למדיה בשווי 400 אלף דולר. רבים איתנו נתקלו בקמפיין של חברת בלנד טק – will it blend ,… Read more »
מייק
Guest

לייק.

רחל
Guest

המדיה החברתית אכן משפיעה על עסקים בעולם האמיתי: זה זמין, בין אם זה חינם או לא, זה בתפוצה רחבה ויש פידבקים מיידיים – ולכן לפי הכמות תגובות והפניות אפשר למדוד את ההשקעה…ככל שההשקעה בפרסום המותגים תהיה יצירתית יותר, מעניינת יותר, מתקדמת יותר – כך התוצאות יהיו טובות יותר!

Shirah K
Guest
יש שיגידו שזה חישוב פשוט : כמה כסף אתה מקבל – חלקי כמה כסף אתה משקיע חשוב להבין שהבעיה פה היא לתרגם את הדברים ליחידות של כסף * אז.. מה אני נותן: בעיקר –כסף + זמן שגם אותו אפשר לתרגם לכסף * אז מה אני מקבל : כסף + נכסים שאינם כסף כסף = נניח מזומנים כגון – כמה קנו ממני בפועל – קל למדוד כנסים שאינם כסף : יש לכמת אותם – להפוך לשווי של כסף – לדוגמא כאן אני מציעה כמה שווה רשימת החברים שלך כמה שווים לי החברים שלי? = כמות החברים * שווי חבר * רלוונטיות… Read more »
Yossi
Guest

מכיוון שהעוצמה של רשתות חברתיות מגיע מכמות האנשים, השירות שהם מציעים חייבת להיות ללא תשלום על מנת לתפוס את כולם. הרבה מאוד עבודה והשקעה נכנס להקמה וטיפוח הרשת החברתית ורק בשלב יותר מאוחר רואים רווחים וניתן למדוד החזר כספי. הדרך למדוד את ההחזר זה לקחת בחשבון את כל העבודה הקשה שנעשתה עד ליצירת הרווח ולהוריד מההכנסות הכספיות שנגיעות מהפופיולריות של הרשת החברתית.

חנן לב
Guest

ההשפעת שיווקבמדיה החברתית צריכה להשפיע על רשת חברתית שלמה, שאחרת זה סתם פרסום
ניתן היום בקלות למפות את השתייכות האדם לרשת חברתית
כעת יש לבדוק לעומק את הפרטים שביצעו רכישה או קבלת שירות,
יש לבדוק באמצעים סטטסיטיים האם האמד להסתברות שהם ביצעו את הרכישה כחלק מרשת חברתית גבוהה מההסתברות לביצוע כחלק מהיותם שייכים לקבוצה אחרת (גיל מין מקצוע חשיפה לתוכנית טלויזה וכו)(כלל האוכלוסיה)
ההשקעה במדיה חברתית /(הפרש ההסתברות) X (קבועי הכנסה ללקוח) יתן חישוב של הROI

wpDiscuz

תגיות לכתבה: