גרופון חוברת לפורסקוור: קופונים מבוססי מיקום

שיתוף פעולה בין גרופון לפורסקוור יציע למשתמשים דילים יומיים המבוססים על המקום בו הם נמצאים ויבטלו את זמן ההמתנה לקבלת הקופון. האם מדובר בדור החדש של הקופונים?

מקור, יח"צ, עיבוד תמונה

שבוע שעבר (ו’) הכריזה גרופון בבלוג הרשמי שלה על שיתוף פעולה עם חברת פורסקוור. השתיים התאחדו על מנת להציע למשתמשים דילים יומיים הניתנים למימוש מיידי, ומוצגים בהתאם למקום בו הם נמצאים. בקרוב אצלנו?

הקופון היומי

לאחרונה השיקה גרופון את שירות Now המתפרש ב-25 ערים מרכזיות ברחבי ארצות הברית. השירות מאפשר למשתמשים לקנות ולממש קופונים מיידית, ללא צורך לחכות מספר ימים עד שתסגר העסקה או עד שמינימום משתמשים ירשמו אליה. פורסקוור מציגה כבר תקופה ארוכה “מבצעים” בהתאם לאיזור בו המשתמשים נמצאים, אך מדובר בהצעות שבעלי החנויות צריכים להזין ידנית אל האפליקציה עצמה.

שיתוף הפעולה בין שתי החברות יאפשר למשתמשים להגיע לחנות, מסעדה או כל מקום שהוא, לעשות צ’ק-אין ולראות אם יש קופון הנחה המוצע באותו היום. כמו כן, המשתמשים יוכלו לרכוש את הדיל ולממש אותו מיידית בבית העסק. כך, החברות יוכלו להבין טוב יותר היכן המשתמשים מסתובבים ואילו קופונים כדאי להציע להם, על מנת שיממשו אותם.

השירות החל לרוץ כבר בשבוע שעבר ברחבי שיקגו והשבוע החל להתרחב לכל רחבי ארצות הברית וקנדה. המשתמשים יוכלו לצפות בדילים היומיים על ידי לחיצה על לשונית Explore באפליקציית פורסקוור וכך יתאפשר להם למצוא דילים קרובים פיזית וגיאוגרפית, ללא צורך לחפש את המבצע הספציפי המתאים להם.

גרופון היא החברה השישית המציעה דילים יומיים שאיתה פורסקוור משתפת פעולה והיא מצטרפת לחברות: AT&T, BuyWithMe, LivingSocial, Interactive, Zozi ו-Gilt City. זאת בנוסף לשיתוף הפעולה עליו הכריזה פורסקוור בחודש שעבר עם חברת אמריקן אקספרס, שתאפשר למשתמשים לקשר את כרטיסי האשראי שלהם ולבצע את הרכישה של אותם קופונים, ישירות מהאפליקציה.

יעזור או יפגע?

הבעיה כיום עם דילים יומיים היא שלא ניתן לממש אותם מיידית. לאחר הרכישה, עלינו להמתין מספר ימים עד שהקופון מגיע אל חשבון המייל שלנו ורק אז נוכל להשתמש בו. שיטה זאת אינה עוזרת למשתמש הסלולרי העומד מול פתח החנות ברגע זה ממש, שכן על מנת להנות מהנחה עליו לחזור אליה בשנית.

אין ספק ששיתוף הפעולה בין שתי החברות יעניק להן אפשרות להרוויח יותר משתמשים וכסף. לשתיהן יש מתחרות רבות בשוק המאיימות עליהן ונדמה שהצעת מבצעים בזמן אמת היא דרך להבדיל ביניהן לבין שאר האפליקציות. למרות זאת, נדמה שחלק מההנאה בשימוש בפורסקוור היא הפשטות בה ניתן להודיע לחברינו היכן אנו נמצאים וכמובן להתחרות “מי יגנוב את ראשות העיר”. עלינו לתהות, עם כניסת התכונות החדשות, האם החברה מתכננת לשים דגש על הרווחים שיגיעו מהאפליקציה או שימשיכו לדאוג גם להנאת המשתמשים?

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

רוצה להיות הראשון להגיב?

avatar
Photo and Image Files
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: