Folloze הישראלית מגייסת 3.3 מיליון דולר; תשדרג את הדרך שבה עסקים עושים עסקים [גיוס]

הסטארטאפ הישראלי Folloze רוצה לשנות את תהליך המכירה בין חברות וארגונים (B2B) ומפתח לצורך זה פלטפורמת מכירה ויזואלית עם מעקב, ניטור ואינטראקציה בזמן אמת. היום הוא הודיע על גיוס של 3.3 מיליון דולר

אינטראקציה בזמן שהלקוחות הפוטנציאליים מעיינים בהצעה שלכם. מקור: צילום מסך

אינטראקציה בזמן שהלקוחות הפוטנציאליים מעיינים בהצעה שלכם. מקור: צילום מסך

תחום המכירות והשיווק שבין עסקים, B2B, הוא תחום עצום ומגוון, שלרוב נעשה מאחורי הקלעים. אולם התחום מגלגל סכומי עתק וחברת Folloze מפתחת כלי שלדעתה, יעזור לעסקים לכבוש נתח ממנו. היום (ד’) הודיעה החברה על השלמת סבב גיוס בגובה 3.3 מיליון דולר, כדי לפתח את פלטפורמת השיווק B2B שלה.

קידום מכירות B2B בעזרת “לוחות תוכן” אינטראקטיביים

כיום אנשי רכש מצויידים בידע רב והם מצפים לחווית רכישה כמו בכל אתר צרכנות רגיל. בזכות Folloze יכולים צוותי שיווק לענות על צורך זה, לייצר חוויית רכישה שונה לגמרי ולתקשר עם הרוכשים הפוטנציאליים, ברגע שהכי מתאים להם. לצורך כך, יצרה Folloze פלטפורמה ליצירה ושיתוף של “לוחות תוכן” מעוצבים ומותאמים אישית שניתנים להכנה בשניות. לוחות אלו ניתנים ליצירה הן מתבניות מוכנות והן מחומרים קיימים כמו קובצי PDF ומצגות. בזכות יכולות המעקב והמדידה של הפלטפורמה, צוותי המכירה יכולים לראות מתי בדיוק הלקוח הפוטנציאלי קורא את התוכן, ואז ליצור עימו קשר בזמן אמת בטלפון, בצ’ט ובמייל ולהכות בברזל בעודו חם. על פי החברה, התוצאה היא יותר לקוחות וזמן מכירה קצר יותר. Folloze מאפשרת לצוותי המכירות להמשיך לעבוד עם הפלטפורמות והכלים הפופולאריים הקיימים כרגע בשוק ביניהם Salesforce.com, Box, Eloqua, Hubspot ו-MailChimp. המודל העסקי של החברה מתבסס על מכירת מינויים, כשהמחיר לכל מינוי נגזר מכמות המשתמשים שבארגון ובמגוון של התוכן שבו נעשה שימוש.

Folloze הוקמה ב-2013 על ידי איתי בק, דיוויד ברוטמן וצביקה מנחמי, והגיוס הנוכחי הוא הראשון שלה. סיבוב הגיוס הובל על ידי קרן New Enterprise Associates, קרן Cervin Ventures וקרן TriplePoint Ventures, בשיתוף משקיעים פרטיים. כספי הגיוס יוקדשו לצורך האצת פיתוח המוצר, העמקת מגוון התכנים שהוא מציע וצמחיה מהירה יותר. על פי מטה החברה נמצא בפאלו-אלטו בקליפורניה, ומרכז הפיתוח של החברה נמצא בתל אביב.

איתי בק, מנכ”ל ומייסד-שותף של Folloze, מסר לגיקטיים: “רוב, אם לא כל הכלים בשוק כיום מתמקדים ביעילות ובפרודוקטיביות של צוותי המכירות והשיווק. במילים אחרות, לעשות את אותו הדבר, רק מהר יותר. זה חשוב, אבל זה לא מהפכני. Folloze מתמקדת בשינוי מהותי של חוויית המכירה והקנייה של ה-B2B, על ידי פיתוח חוויית קנייה ברמה עולמית, שניתנת לביצוע בכל קנה מידה”. בק הוסיף כי מידע מותאם אישי, שמועבר לצוותי מכירה עם חיווי בזמן אמת מאפשר להם להתמקד באנשים הנכונים, בזמן הנכון. זו גישה פורצת דרך, שהושפעה מהמהפכה הצרכנית של העשור האחרון, במהלכו גדלו עסקי ה-e-commerce לסך עצום של 1.4 מיליארד דולר”. בק מביא כדוגמה מספר לקוחות של Folloze: “זריזות וגמישות הן הסוד: הלקוחות שלנו יכולים ליצור וללמוד בזריזות ובכל קנה מידה. לקוח של Folloze הצליח לחתוך את זמן העבודה על קמפיין חדש מארבעה שבועות ליומיים בלבד; לקוח אחר שלח 1,200 לוחות תוכן מותאמים אישית תוך כמה שבועות בלבד, והצליח להשיג CTR מרשים של 30 אחוז ומעורבות של כשני-שליש מקהל היעד. בק הוסיף: “אנחנו מאוד נרגשים לעבוד עם משקיעים ברמה עולמית, שיעזרו לנו להביא את היתרונות האלו ללקוחות שלנו. ההון שגייסנו יאפשר לנו להוסיף אפילו עוד פיצ’רים מעולים, שיעזרו לחזק את צוותי המכירות והשיווק”.

וידאו: כך רוצה Folloze להגדיל את המכירות שלכם

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: