Folloyu הישראלית משלימה סבב גיוס Seed

Folloyu הישראלית משלימה סבב גיוס Seed מקרן ההשקעות Wadi Ventures. החברה מפתחת מנגנון שמאפשר לנדוד בין מכשירים ולהמשיך לצפות באותו התוכן

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

חברת הסטארטאפ הישראלית Folloyu, העומדת מאחורי פיתוח מוצר המעביר את פעילות הווב של המשתמשים ישירות אל המכשירים הניידים שלהם, משלימה סבב גיוס Seed. את סבב הגיוס הנוכחי הובילה קרן ההשקעות Wadi Ventures, המתמקדת בחברות סטארטאפ ישראליות בשלבים מוקדמים. סכום העסקה לא נחשף, אך בהתחשב באופן פעולתה של הקרן היחסית חדשה, ניתן להעריך כי מדובר בסכום הנאמד בקרוב לכ-30 אלף דולרים.

עוזרים למשתמשים להשאר באתר

המוצר אותו מפתחת Folloyu הישראלית מיועד לבעלי עסקים או בעלי אתרי אינטרנט, המעוניינים להשאיר את גולשיהם מעורבים באתר גם במידה והם עוברים בין המכשירים השונים שבבעלותם. כלומר, במידה ומשתמש מעוניין לבצע רכישה אינטרנטית, או שנמצא באמצע משחק קלפים מקוון וחייב לעזוב את המחשב האישי שלו – הטכנולוגיה תאפשר לו להעביר את התכנים ישירות למכשיר הסמארטפון או הטאבלט, ולהמשיך את הרכישות והמשחקים.

את ההעברה מציעה החברה באמצעות סריקת קוד QR, או לחילופין באמצעות שליחת קישור ייחודי אל המכשיר הייעודי של המשתמש, באמצעות אימייל או הודעת Push שתופיע על המסך. המטרה של החברה היא לעזור לאותם אתרים לעודד את האינטרקציה של המשתמשים עם האתרים השונים ממגוון רחב של פלטפורמות, וכמובן לא לאבד לקוחות פוטנציאלים שמעוניינים לבצע רכישה כזאת או אחרת, אך חייבים לסגור את המחשב שלהם.

המוצר מבית החברה לא מיועד אך ורק לעסקים, אלא גם לאתרי תוכן, משחקים או כל אתר המעוניין להגביר את האינטרקציה עם המשתמשים, ולדאוג שלא יעזבו את התכנים גם אם עזבו את המסך. נכון להיום מציעה החברה שלוש תוכניות שונות לעסקים, הכוללות תכנית חינמית לצד תכנית בעלות של 49.95 דולרים, כאשר ההבדלים בין התוכניות מתמקדים ביכולת הניהול והאפשרויות הפתוחות לאותם עסקים.

מכוונים לאירופה

החברה נוסדה ב-2011 על ידי אלפרד שפיר, ומונה נכון להיום שלושה עובדים היושבים במטה החברה באבן יהודה. שפיר מסביר כי Folloyu הוא “כרטיס הכניסה” של החברה לשוק האירופאי, כאשר שם מאמין שפיר שיוכל לחדור לשוק בצורה משמעותית, במיוחד באתרי מסחר אלקטרוניים ואתרים המציעים רכישת טיולים בצורה מקוונת. ההשקעה מבית Wadi Ventures תעזור לה להתחיל את צעדיה הראשונים בשוק האירופאי, לצד שיפור ופיתוח המוצר שמציעה עבורם.

וידאו: Folloyu – browsing continuity across devices

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

3 תגובות על "Folloyu הישראלית משלימה סבב גיוס Seed"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
מ. תמיטקאי
Guest

ממתי SEED זה 30 אלף דולר? אקסלרטור?

רון
Guest

איך אני אוהב לראות חנוני היי טק שחושבים שהם התחילו להיות אנשי עסקים…
משתמשים במושגים מעולם שהם כלל וכלל לא מכירים…

משה
Guest

פגשתי את אלפרד והרעיון המעולה שלו, בהחלט יש פה עניין גדול.
אבל חשוב לציין, לטעמי 30 אלף דולר זה אפילו לא גיוס. זה גרושים שלא מספיקים לכלום. לא מבין איך אתם מפרסמים את זה בגדול כגיוס. סקירה מקיפה ומעניינת בהחלט.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: