גיוס: Factual הישראלית מגייסת 35 מיליון דולר

פייסבוק וגוגל מוכרות מידע אודות המשתמשים שלהן, זה כבר די ידוע. Factual הישראלית, מעוניינת להציג מודל פרסומי אחר, שבונה פרופיל משתמש בהתאם למקומות בהם הוא נוהג לבקר

factualחברת Factual הישראלית מספקת פרופילים מפורטים של משתמשי מובייל על סמך התנהגותם, כדי לאפשר למפרסמים לדעת אילו מודעות להציג בפניהם. הדבר נעשה בעזרת נתונים הקשורים למיקום, המסופקים בעזרת עשרות אפליקציות מולן החברה עובדת.

כעת מודיעה החברה על השלמת סבב גיוס B בהיקף של 35 מיליון דולר. בסבב הגיוס השתתפו Altpoint Ventures, אנדריסן הורוביץ׳, Data Collective, Haystack Partners,Heritage Group, Index Ventures, Miramar Ventures, Tamarisk Global, Upfront Ventures, סייף מנסור, מייקל אוביץ טום אונטרמן. סבב הגיוס הנוכחי יאפשר לחברה להרחיב ולשפר את יכולות הליבה שלה, להתמקד במכירות ושיווק, ולהרחיב את שליטתה בשוק הגלובאלי.

שיווק ממוקד

Factual מנתחת נתוני מיקום כדי להציג בפני המפרסמים תמונה ברורה של משתמשי המובייל. לטענתה היא בנתה מסד נתונים התואמים 83 מיליון מקומות ברחבי העולם כגון משרדים, בתי ספר, פארקים, בתי חולים ועוד, לצד הצגת פרטים כמו האם מדובר במקום יוקרתי, או קצת יותר עממי. ברשות החברה נתוני מיקום אודות 600 מיליון משתמשי מובייל חודשיים, המאפשרים להצמיד לכל משתמש תעודת זהות ייחודית, ולעקוב אחר כל תנועותיו של המשתמש ממקום למקום, כדי להציג בפניו מודעות מותאמות אישית.

הפיתוח של Factual מאפשר לבנות נתונים באיכות גבוהה, אשר יהיו מונעים מהרשת המתרחבת של המעורבים בשיתוף, ולשמש כמעין ׳מחסנית׳ נתונים שהופכת מיליארדים של פיסות מידע, לנתונים נקיים, מובנים ועובדתיים. פתרונות מוכרים כגון שירות המפות של אפל, פייסבוק ומנוע החיפוש של מיקרוסופט בינג, כולם תלויים בנתונים שמניבים הפתרונות של Factual. באמצעותם, מוצגים נתונים הקשורים למיפוי, ניווט, חיפוש מקומי, הודעות, תמונות ועוד.

סבב הגיוס הנוכחי הינו השני במספר, לאחר שבשנת 2010 השלימה Factual סבב גיוס ראשון בהיקף של 25 מיליון דולר. סך גיוסיה של החברה מאז הקמתה בשנת 2008 על ידי גיל אלבז, עומדים על 62 מיליון דולר. מטה החברה ממוקם בלוס אנג׳לס, קליפורניה.

גיל אלבז, מייסד ומנכ״ל Factual התייחס לגיוס ואמר: ״בשנת 2008, כאשר הקמנו את החברה, הצורך בחברת נתונים נייטרלית, שכל עיסוקה הוא לאפשר לאחרים לבנות מוצרים טובים יותר, לא הייתה ברורה כשמש. מאז, הצורך רק גדל, שכן התחילה מגמה בה פלפטורמות גדולות הגבילו או סגרו את הגישה לנתונים עבור חברות צד שלישי, כדי לקדם את המוצרים שלהן. גישה לנתונים היא קריטית כדי לקדם חדשנות, בדיוק כמו מחשוב או כשרון. אני גאה מאוד בהתקדמות שעשינו עד כה ואני מצפה לשלב הבא של החברה. אנו נמשיך להנגיש נתונים, להאיץ חדשנות ולשפר את חיי היומיום שלנו״.


 

geektime_preset_001מי היו היזמים, המשקיעים, הסטארטאפים, קרנות ההון סיכון, האקזיטים וחברות ההייטק הישראליות שעשו את זה ובגדול השנה? הצביעו והשפיעו. טקס Geek Awards 2016 כבר ממש מעבר לפינה ואתם תקבעו מי יהיו הזוכים הגדולים השנה. להצבעה

וידאו – Factual Proximity Designer

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

3 תגובות על "גיוס: Factual הישראלית מגייסת 35 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
יוסי דבש
Guest

האם waze לא עושה את זה כבר היום? בשביל זה צריך 35 מיליון דולר הייתי נותן למשקיעים את הטלפון של וויז במחיר נמוך יותר.

משה
Guest

כן…..אבל…
גוגל כבר מיפתה את כל הקניונים והדרכים (moovit) אז למה, בכל זאת לא להשתמש ב data הקיים…?? (כי הוא קיים?! )

אם אני מחרבן שלוש םעמים ביום, תוכלו לספר לכולם באיזה נייר טואלט אני משתמש ?
כי בהודו, זה לא היה עובד. הם לא מנגבים.

Itzik Sadeh
Guest

לא נראה שהחברה ישראלית. כל ההנהלה יושבת בלוס אנג’לס , אין משרדים בארץ… מה הופך את החברה לישראלית ?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: