פייסבוק עם פיצ׳ר חדש: שירות לקוחות ישירות מדף המותג

פייסבוק מאפשרת לעסקים לענות ללקוחות שלהם עם תבניות תשובה מוכנות. וגם, כך תוכלו ליהנות מהפיצ’ר הזה כבר עכשיו בג’ימייל שלכם

אפשרויות התאמה אישית של התשובות. מקור: MyTechSkool

אפשרויות התאמה אישית של התשובות. מקור: MyTechSkool

עד לאחרונה עשו חברות ועסקים רבים שימוש בפייסבוק, בעיקר לצורך הצגת העסק ולפרסום שלו, כדי למשוך לקוחות חדשים. בשנה האחרונה מרכזת הרשת החברתית מאמצים רבים כדי להפוך להיות כלי התקשורת המרכזי בין העסקים והחברות והלקוחות הקיימים שלהם. ב-F8, ועידת המפתחים השנתית של פייסבוק, הציגה החברה את תוכניותיה להפוך את המסנג’ר לפלטפורמת שירות לקוחות, ועתה היא החלה לשלב פיצ’ר חדש שיעזור למנהלי דפים של חברות ועסקים לנהל תקשורת עם לקוחותיהם.

תשובות מוכנות מראש ללקוחות

Saved Responses, הפיצ’ר החדש, שזמין באיזור המסרים של עמוד ניהול הדף, מאפשר להכין “בנק” של תשובות מוכנות עבור פניות שכיחות שמקבלים עסקים. בין השאר ניתן יהיה להכין תשובות מוכנות בסגנון “תודה על הפניה”, או בקשה לפרטים נוספים, אולם ניתן יהיה גם להכין תשובות מוכנות שכוללות פרטי הזמנה. כך לדוגמה תוכל קונדיטוריה בעלת עמוד פייסבוק להכין תשובה מוכנה שמבקשת מהלקוח לציין סוג עוגה רצוי, איזה ציפוי הוא רוצה, כיתוב מועדף, מועד אספקה וכו, כך שלקוח יוכל לענות על הפרטים במערכת ההודעות. הפיצ’ר החדש גם כולל תגיות שמאפשרות לכם להתאים אישית את המסר, כך שתוכלו לכתוב “שלום ____” ופייסבוק תוסיף לבד את השם הפרטי של המכותב, ולחתום “שלך, ____” ופייסבוק תוסיף לבד את השם של הנציג.

הפיצ’ר החדש, בצירוף פלטפורמת המסנג’ר לעסקים, נועדו כדי לאפשר גם לחברות קטנות ולעסקים קטנים ליהנות מפלטפורמת שירות לקוחות ממוחשבת. בעוד שארגונים גדולים יכולים להרשות לעצמם לרכוש שירותי Help Desk של חברות כמו Zendesk או Groove, התקווה של פייסבוק היא שאפשרויות שירות הלקוחות החדשות שהיא מפתחת עבור עסקים קטנים ישאירו אותם באקוסיסטם שלה. כפי שקורה לא מעט פעמים עם פייסבוק, הפיצ’ר החדש זמין כרגע לקבוצה מצומצמת של בעלי עסקים כשככל הנראה, הפרישה שלו תורחב בהדרגה.

ככה תיהנו מהפיצ’ר כבר כיום בג’ימייל

ואם אנחנו מדברים על תשובות מוכנות מראש, לא רבים יודעים, אבל גם ג’ימייל, שירות המייל הפופולארי בעולם מאפשר לכם להכין מגוון תשובות מוכנות מראש. כדי להפעיל את הפיצ’ר, שנקרא Canned Responses, גשו ל-Settings (אייקון גלגל שיניים), ביחרו בלשונית Labs ושם הפעילו את ה-Canned Responses. לאחר מכן, פיתחו הודעה חדשה והכניסו את הנוסח, נגיד, “תודה על הפנייה, אחזור אליך בהקדם”. ליחצו על החץ שליד אייקון הפח וביחרו מתוך לשונית Canned Responses את New canned responses. מעכשיו, בכל פעם שתפתחו מייל חדש, תוכלו ללחוץ על החץ ולשלוף משם את נוסח המייל המוכן.

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: