פייסבוק תעדכן אתכם במה שחם, משיקה פיצ׳ר בשם Trending

פייסבוק ממשיכה בהוספת אלמנטים חדשותיים לדף הבית שלה ומשיקה מודול Trending המציג את הנושאים החמים ברשת החברתית באותו הרגע.

מקור: יח״צ

מקור: יח״צ

פייסבוק הכריזה אמש על פיצ׳ר חדש בדף הבית שלה, Trending, המהווה בעצם מודול נוסף אשר שם את אור הזרקורים על הנושאים הפופולריים ביותר, או נושאים אשר תופסים את התאוצה הגבוהה ביותר ברשת החברתית בכל רגע נתון.

ממשיכה לאמץ את הסטייל החדשותי

הפיצ׳ר החדש, בראש ובראשונה אמור לעודד משתמשים ברשת החברתית לפרסם סטטוסים כמה שיותר, ואולי הכי חשוב, להמשיך את הפיכתה של הרשת החברתית לבית של מקורות החדשות השונים ברשת. בתחילת השבוע דווח כי כבר בסוף חודש ינואר יושק שירות Paper, אשר צפוי להעניק למשתמשי הרשת החברתית אפליקציה נוספת דרכה יוכלו לצרוך את תכני החדשות המועדפים עליהם, פייסבוק סטייל.

כמו כן, בתקופה האחרונה פייסבוק החלה להטמיע פיצ׳רים שונים המרמזים על רצונה להפוך לבית של צרכני החדשות ברשת. לאור הנתונים שפרסמה הרשת החברתית בשנה שעברה, המשתמשים הקליקו ב-2013 על פוסטים חדשותיים פי 3 מאשר בשנה שלפני כן, גם פיצ׳ר ה-Trending, (אשר הועתק מטוויטר, אם נודה באמת), שהוא פיד חדשותי בפני עצמו, מלמד על הכוונות העתידיות של פייסבוק.

מקור: יח״צ

דף ה-Trending של ה-Golden Globe Awards. מקור: יח״צ

עדיין לא מוכן להשקה גלובאלית

על פי הרושם הראשוני מהשימוש בפיצ׳ר של מגוון מקורות ברחבי הרשת, נראה כי לצד הנושאים הטרנדיים גם מופיעה הסיבה למדוע הם טרנדיים. אחת מהדוגמאות היא שחקן קבוצת ריאל מדריד בכדורגל Christiano Ronaldo, אשר כעת הוא נושא טרנדי מהסיבה הפשוטה שהוא זכה בתואר שחקן השנה בעולם לפי פיפא. דוגמא נוספת, היא הסדרה 24, אשר הפכה לנושא טרנדי מכיוון שרשת Fox פירסמה שהעונה החדשה של הסדרה תחזור ב-5 במאי.

על פי פייסבוק, משתמשים יוכלו לראות את הפיצ׳ר החדש באפליקציה הוובית של פייסבוק במדינות נבחרות. בשלב הראשון, מדובר בארצות הברית בריטניה, קנדה הודו ואוסטרליה בלבד. כמו כן, הרשת החברתית הודיעה כי תתחיל לבחון את הפיצ׳ר החדש במכשירים ניידים, תוך זמן קצר: ״כמו פיצ׳רים נוספים, צפו לשדרוגים נוספים מאיתנו לאורך זמן״, סיפר כריס סטרוהר (Chris Strohar), מהנדס בכיר בפייסבוק.

אין ספק, כי על פי התמונות מדובר במוצר ראשוני בלבד, וכי השירות צפוי בהחלט להשתפר לאורך הזמן ובהתאם לפידבק שיתקבל מן המשתמשים, לפני שיושק באופן גלובאלי למיליארד המשתמשים של הרשת החברתית.

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: