סוף סוף: הטמעת פוסטים מפייסבוק

פייסבוק הודיעה כי תאפשר למשתמשים להטמיע פוסטים מהרשת החברתית ישירות לאתרי התוכן. הבעיה: כרגע היא פותחת את האפשרות לחמישה אתרי תוכן בלבד.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

אמש הודיעה פייסבוק על אפשרות חדשה שהתווספה לרשת החברתית – הטמעת סטטוסים ישירות לאתרי תוכן. אך רגע לפני שאתם מתחילים לחפש את הפוסטים האהובים עליכם אותם תוכלו לשתף עם קהל הקוראים בבלוג או באתר, חשוב להבהיר – האפשרות, לפחות לעכשיו, מאוד מוגבלת.

מציגים את הפוסטים לקהל הרחב

אמש פורסם בבלוג המפתחים הרשמי של פייסבוק כי הרשת החברתית מאפשרת מעתה הטמעה חדשה, המכונה על ידי החברה Embedded Posts. מדובר על פלאגין חברתי שיאפשר למשתמשים להוסיף פוסטים פומביים ישירות מפייסבוק אל בלוגים ואתרים, בצורה דומה לאפשרות הקיימת כבר היום בטוויטר.

במטרה לשמור על פרטיות המשתמשים, רק פוסטים שהוגדרו כפומביים לחלוטין יציעו את אפשרות ההטמעה, כאשר הפוסטים הללו כוללים לא רק עדכוני סטטוסים, אלא גם תמונות, תגיות (Hashtags) ואפילו סרטוני וידאו. כפתור ה-Embed Post יתווסף אוטומטי לפוסטים הרלוונטים, ויופיע בחלקו הימני העליון של הפוסט כחלק מהתפריט הקיים המאפשר לכם כיום לדווח על הפוסטים.

במסגרת חלון ההטמעה, יוצגו למשתמשים כל האפשרויות החברתיות הקיימות כיום לפוסטים – אפשרות להגיב, לאהוב (Like) את הסטטוס, לשתף אותו עם חבריהם ברשת החברתית וכמובן לצפות במספר התגובות והלייקים. במידה והסטטוס יוטמע מעמוד רשמי, תתווסף האפשרות להתחיל לעקוב אחר העמוד (Like Page), מבלי לצאת מאתר התוכן בו המשתמשים נמצאים.

במידה והמשתמשים אינם מחוברים לפייסבוק, או שהפעילו מוצר כזה או אחר המונע את החיבור החברתי מאתרי צד שלישי, הסטטוס עדיין יוצג רק בגרסה “חסרה”. כמות התגובות והלייקים יופיעו, ובמקום האפשרות לעקוב אחר המשתמש יוכלו לגשת אל ה-Timeline שלו במטרה להתעדכן בחדשות הפומביות האחרונות.

אך עם כל הכבוד לרצון הטוב של פייסבוק, יש בעיה אחת עיקרית ומהותית בכל הנוגע לפיצ’ר החדש: נכון להיום הוא זמין עבור חמישה אתרים בלבד. כלומר, רק האתרים Mashable, CNN, People, Huffington Post ו-The Bleacher Report יכולים להטמיע פוסטים, כך ששאר האתרים יאלצו להמתין בסבלנות לתורם. פייסבוק מצידה מבהירה כי מתכננת להשיק את הפיצ’ר לקהל המשתמשים הרחב, אך עדיין לא ברור מתי מתכננת לעשות זאת.

אם הפיצ’ר נשמע לכם מוכר, אין זה מפתיע. עברו כמעט שנתיים מאז שהציעה טוויטר את אפשרות הטמעת הציוצים באתרי תוכן, והפיצ’ר הנוכחי של פייסבוק הוא עוד אלמנט “ששאלה” ממנה, לאחר שהציגה את אפשרות הוספת התגיות (Hashtags) ואפשרות אזכור משתמשים בפוסט באמצעות סימן הכרוכית (@). בשורה התחתונה, מזל שיש טוויטר – כדי שפייסבוק תדע מה המשתמשים מעוניינים לראות ברשת החברתית.

התוצאה הסופית, צילום מסך. מקור: יח"צ

התוצאה הסופית, צילום מסך. מקור: יח”צ

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

1 תגובה על "סוף סוף: הטמעת פוסטים מפייסבוק"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
דני וקסלר
Guest

בשורה טובה… נקווה שיסירו את המגבלות ויהיה אפשרי לעוד אתרי תוכן :)

wpDiscuz

תגיות לכתבה: