אריק שמידט מאמין ב-Eyeview Digital הישראלית
אריק שמידט, מי שכהן עד לא מזמן כמנכ”ל גוגל, מאמין בסטארטאפ הישראלי ומשקיע בו עוד מיליון דולרים, שהופכים את סה”כ ההשקעה של שמידט לכמיליון וחצי דולרים.
חברת הסטארטאפ הישראלית Eyeview Digital זוכה להבעת אמון שנייה מאריק שמידט, נשיא דירקטוריון גוגל ומנכ”ל גוגל לשעבר, כך על פי ידיעה שמתפרסמת הערב ב”גלובס“. חברת ההון סיכון שבראשותו (Innovation Endeavors) השקיעה סכום נוסף של כמיליון דולרים, מה שמציב את סך ההשקעה מהחברה של שמידט ב-Eyeview בכמיליון וחצי דולרים.
חברת Eyeview מפתחת טכנולוגיה לדיוור פרסומות וידאו מפולחות ומותאמות אישית, או באנגלית Personalized Video Advertising. באמצעות הטכנולוגיה של החברה, יכולים אתרי האינטרנט גדולים לדחוף פרסומות מותאמות לקהלי יעד שונים. החברה נוסדה בשנת 2007 על-ידי אורן הר-נבו, טל ריזפלד וגל ברנע, ומחזיקה במשרדים בישראל ובניו-יורק.
וידאו: סרטון פרסומת מותאם אישית למיקום של צופה/גולש
באמצעות הטכנולוגיה של החברה יכולים המפרסמים לקדם לצופים שונים פרסומות שונות, המותאמות אישית אליהם. למשל, במהלך הפרסומת הגולשים יכולים לראות הפניה לסניף מקומי של רשת גדולה, או לאולם קולנוע הקרוב אליהם. באמצעות ההתאמה האישית של הפרסומת אל קהל היעד, ואל המאפיינים הדמוגרפיים שלו, החברה יכולה לעזור למפרסמים למקסם את ההשקעה שלהם בפרסום אינטרנטי ברמות שהטלוויזיה לא יכולה להתחרות בה.
אם בעידן הטלוויזיה, הפרסומות מותאמות לפי השערות המפרסמים לגבי איזה קהל יעד צופה בתוכנית מסוימת, ומהם תחומי העניין שלו, הרי שעתה, בעידן האינטרנט, הסטטיות הזו השתנתה לחלוטין. היום, מפרסמים המשתמשים בטכנולוגיה של החברה יכולים לשלב בפרסומות האינטרנטיות מאפיינים ייחודיים למיקום הגיאוגרפי של כל גולש שנמצא באתר באותו רגע. בנוסף, הם יכולים לשלב נתונים עדכניים ורלוונטיים לאותו גולש בתוך הפרסומת. דוגמא לכך ניתן לראות בסרטון הפרסומת של חברת פורד עבור דגם ה-Edge החדש שלה. בסוף הפרסומת, מופנה הגולש שצופה בפרסומת לגשת אל סניף פורד הקרוב למקום הימצאו באותו רגע, ובצד מופיעה תחזית מזג האוויר לאותו אזור.
דו”ח מיוחד
מי שזוכר את סרט המדע-בדיוני דו”ח מיוחד (Minority Report), בדומה לסרט הטכנולוגיה של Eyeview Digital מזכירה מאוד סצינה ידועה של טום קרוז, בה הגיבור הולך ברחוב לאחר שהחליף את עיניו, ובדרכו כל הפרסומות ברחוב, ואפילו בתוך החנויות, מתאימות את עצמן אליו אישית, לאחר שקראו מרחוק את הרשתית שלו והן יודעות מי הוא. למעשה, מערכות הפרסום של הסרט ידעו גם להתאים את הפניה שלהן ולהתייחס אל היסטוריית הקניות של המשתמש באותה רשת, עובדה שבוודאי יכולה לעזור למקסם את סיכויי אותו אדם לבצע רכישה נוספת בחנות.
הגב
3 תגובות על "אריק שמידט מאמין ב-Eyeview Digital הישראלית"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
יצליח בטוח
מאחל להם שיצליחו אבל שיוודאו ש ad block חוסם את זה כמו שצריך לפני שזה ממש עובד…
פיצוחים לאישונים. שיהיה לחברה בהצלחה.