כלי חדש יעניק לכם מידע על כל אדם או חברה שתרצו בקליק

Detective הוא כלי חדש, שמרכז בצורה אוטומטית את כל המידע הרלוונטי על אדם או חברה מסויימת – מכל המקורות הרלוונטיים ברשת. הכלי מיועד לאנשי מכירות, עיתונאים וכל מי שמבקש לאסוף מודיעין לקראת שיחה

צילום מסך

מכירים את המיילים הסתמיים שאתם מקבלים, וכוללים הצעות לרכישת שירות, מוצר או פגישת היכרות? במקרה הטוב תתעלמו מהם, ובמקרה הרע גם תדווחו על זה כספאם ותחסמו את השולח. אבל מה אם אותו מייל היה מגיע כשבכותרת היה שם של המתחרה הגדול ביותר שלכם והצעה לנצח אותו? ובגוף המייל הייתם מוצאים ציטוטים מתוך ראיונות שנתן המנכ”ל או המייסד בחברה?

זה בדיוק הרעיון שעומד מאחורי Detective, כלי AI חדש, שמשפר למחלקת המכירות שלכם לקבל בלחיצה אחת את כל המידע הרלוונטי מהרשת על כל נושא תפקיד, חברה או ארגון.

כל המידע במקום אחד – במקום עשרות טאבים

Detective, שפותח על ידי סטארטאפ בשם Charlie, הינו כלי שעושה שימוש בעיבוד שפה טבעית (NLP) וב-AI, כדי לאסוף ולהציג, תוך שניות, את כל המידע הרלוונטי על אדם או חברה. כך למשל אם תרצו לדעת פרטים על חברה מסויימת, הוא יציג לכם מייד עמוד תקציר על החברה, שהוכן בצורה אוטומטית בזמן אמת וכולל נתונים כמו – תיאור קצר של הפעילות, נתונים כמו מספר עובדים, מיקום המשרדים, פרטים על האתר של החברה ואם מדובר בסטארטאפ, תקבלו גם את סך הגיוסים של החברה מאז הקמתה. בחלק נפרד תקבלו רשימה של כל המתחרים הרלוונטיים, ואת כל החדשות האחרונות על החברה.

כאמור, כל זה מופיע בעמוד התקציר של החברה ומכאן אתם יכולים פשוט לשייט לכם בין הטאבים השונים, כדי לקבל מידע ממוקד יותר. בלשונית ה-CEO למשל, תקבלו את עמוד הלינקדאין של מנכ”ל החברה ואת עמוד הטוויטר שלו עם כל הציוצים האחרונים שלו; ובאחת אחרת, תקבלו את כל ה-Connections, כלומר, אנשים שאתם מכירים ועובדים בחברה או בעלי קשרים איתה. עוד תוכלו לקבל ריכוז של כל ההודעות לעיתונות שפירסמה החברה או כל הכתבות עליה מאתר או אתרים מסויימים.

קהל היעד של הכלי הוא אנשי המכירות, שכיום נוהגים לפתוח טאבים על גבי טאבים ולחפש במאגרים ובאתרים שונים מידע על הלידים שלהם. למעשה, על פי מחקר של Harvard Business Review, אנשי מכירות מבזבזים שליש מהיום שלהם במחקר הזה. בשיחה עם פורבס, אמר אהרון פראזין, מייסד ומנכ”ל החברה: “התבוננתי פעם בנציגי מכירות שמתכוננים לשיחה, והם פתחו מלא טאבים בדפדפן, כדי לעשות תחקיר על נמען השיחה: מלינקדאין, דרך סיילספורס ועד האתרים של החברה… ואת כל הטאבים הם סגרו אחר-כך כי איש הקשר לא ענה לשיחה”. הכלי שפיתחה החברה נועד כדי לספק בצורה אוטומטית את כל המידע הזה לנציג המכירות, עוד לפני שביצע את השיחה או כתב את המייל. “בנינו את Detective, כי ב-2017 לאדם הממוצע יש כושר ריכוז של דג זהב, וזה קשה יותר מתמיד ללכוד את תשומת הלב שלו” מסכם פראזין.

שימו לב שהכלי בתשלום והוא מיועד – בשלב הראשוני – לחברות עם יותר מ-10 נציגי מכירות. על פי מנכ”ל החברה, יש להם כבר אלפי לקוחות משלמים, כשצוות מכירות אחד הכפיל את מספר הפגישות שהצליח לקבוע – ביחס לשבוע שלפני השימוש בכלי, וצוות אחר הגדיל ב-20 אחוזים את האפקטיביות של המיילים.

יניב אביטל

גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

3 Comments on "כלי חדש יעניק לכם מידע על כל אדם או חברה שתרצו בקליק"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
mishu2
Guest

יופי, כלי שנועד לשכלל את הזבל שאנחנו מקבלים….

אייל
Guest

NLP ⊊ AI

אלי
Guest

בטח שכן.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: