תמיכה טכנית לטלפונים ניידים – עכשיו בשליטה מרחוק

לאחר פיילוט שנערך בשנה האחרונה, הודיעה היום סלקום על יישום הטכנולוגיה של חברת הסטארטאפ הישראלי קומיוניטייק שבאמצעותה יוכלו נציגי השירות של החברה להשתלט על מכשירי טלפון ניידים לצורך תמיכה מרחוק.

בתור גיקים, לרובנו לא יצא אף פעם להתקשר לשירות הלקוחות של הספק הסלולרי שלנו כדי לשאול שאלה בנוגע לפונקציונאליות או לתקלה במכשיר. במקרה הטוב, אנחנו נגיע ישר לתחנת השירות ונגיד לנציג השירות (אחרי שחיכינו שעתיים בתור) שהבטרייה הלכה, שהסים נשחק, שהטלפון נתקע או שחס ושלום נפל לשירותים. אז מדוע בכל זאת אנחנו צריכים תמיכה מרחוק? אנחנו לא. אבל לעומתנו, יש קהל גדול שמכשירים ניידים הם לא המומחיות הכי גדולה שלהם ולתפעל מכשירים חכמים בכלל נראה להם כמו פעולה שדורשת מדריך הפעלה עם צילומי מסך.

עבור קהל משתמשים זה, השיקה היום סלקום (בין קריסה אחת לשנייה) שירות חדש אשר יאפשר לנציגי השירות במוקד הטלפוני של החברה לבצע השתלטות מרחוק על המכשיר ולצפות במה שקורה על צג המכשיר שנמצא בידי הלקוח. מטרת היכולת החדשה היא לאפשר לנציגי השירות להציע ציוע בתקלות, תפעול והדרכה חזותית ללא צורך בהגעה פיזית למרכז שירות של החברה. השירות החדש, מאשר פותח על-ידי חברת הסטארטאפ הישראלית קומיוניטייק, הושק היום לאחר תקופת פיילוט של שנה ומיועד בהמשך להתרחב לשירות בתצורת Self Service באמצעות אתר האינטרנט של סלקום.

“השירות החדש הינו לא עלות ללקוח ונועד בשביל ולטובת הלקוחות, בשיחת טלפון אחת אנו נציע ללקוח חווית שירות חדשה שתאפשר לו ליהנות מהדרכה חזותית נוחה ואיכותית על מכשיר הטלפון מבלי להגיע למרכז השירות הקרוב”. ציין מאיר בראב, סמנכ”ל השירות בסלקום. “אנו נמצאים כיום בעידן בו הטלפון הסלולארי מהווה חלק מרכזי בחיינו, ומשמש את מרביתנו כמחשב אישי לכל דבר , מכשירי הטלפון המבוקשים כיום מתקדמים ומצריכים טיפול והבנה טכנולוגית מורכבת ועל כן אנו מקדימים להיערך לכך גם בהיבט השירותי. לקוחות רבים, מחזיקים היום במכשירים מתקדמים ואינם יודעים כיצד למצות את היכולות הטכנולוגיות שלהם, שנועדו לשפר את חווית השימוש. הסיוע בתפעול המכשיר מרחוק יאפשר ללקוחות באופן, ידידותי, נוח ובזמן שיבחרו מיצוי יכולות מהמכשיר אותו רכשו.”

איך זה עובד?

המנוי מקבל הודעת סמס עם קישור להורדת היישום למכשירו ומאשר את התחברות הנציג ולאחר מכן המכשיר זמין לתמיכה מרחוק על ידי הנציג עם מגוון אפשרויות סיוע ללקוח. עם סיום מתן השירות, ההתחברות למכשיר נפסקת והלקוח מקבל עדכון על כך בסמס הנשלח אליו לאחר מכן. סלקום ביקשה לציין, כי תהליך השימוש בשירות שומר על פרטיות הלקוח לאורך כל הדרך ונעשה בהסכמתו המלאה.

בשלב הראשון, השירות החדש יתמוך במספר מוגבל של מכשירים הכולל את כל הדגמים החדשים של נוקיה מסדרת E ו-N יחד עם מכשירי הבלאקברי המוצעים בסלקום, מכשיר ה-Vivaz של סוני אריקסון, מוטורולה Q9, מכשיר Tytn II של HTC, ומכשירי ה-Omnia ו-Galaxy של סמסונג. בהמשך צפויה תמיכה גם במכשירים נוספים.

Avatar

יניב פלדמן

לשעבר העורך הראשי של גיקטיים ומייסד שותף של האתר. יזם, טכנולוג, כלכלן בהשכלה והיסטוריון חובב. התחביב האהוב עליו הוא מציאת פתרונות מסובכים לבעיות פשוטות במיוחד.

הגב

3 תגובות על "תמיכה טכנית לטלפונים ניידים – עכשיו בשליטה מרחוק"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
חנן
Guest

חבל שסלקום לא יצרו שרות כזה ל”ליבה שלהם” אולי המנכ”ל היה יכול לתקן את התקלה ממשרדו ולא היה צריך לרדת לתקן אותה בעצמו כפי שהדובר שלו דיברר לכל ערוצי התקשורת

אודי רייטר
Guest

מלך

mor
Guest

זה יחסוך המון תורים וכאב ראש בסלקום

wpDiscuz

תגיות לכתבה: