BetterSalez: פתרון ישראלי לניהול מכירות חכם

חברת סטארטאפ צעירה מעוניינת לעזור לכם לנהל את מערכי המכירות שלכם בצורה חכמה, כך שתמיד תוכלו לדעת היכן להשקיע את המשאבים שלכם.

מקור: יח”צ

כל מי שמתעסק במכירות, מכל סוג שהוא, מתמודד חדשות לבקרים עם האתגר של לעקוב אחר השלבים השונים של הטיפול בלידים (leads). זה נפתח במידע הראשוני, גישושים מקדימים ואיסוף מודיעין, פנייה רשמית, מעקב, המשך טיפול, פניות המשך, עד להשלמת העסקה.

חיפוש פתרונות ייעודיים

כדי לעזור בטיפול בכל שלבי תהליך המכירה, קמו פתרונות שונים, המנסים לעזור לאנשי המכירות להשלים כל פנייה במכירה בפועל, ולוודא שהם לא מפספסים פניות פוטנציאליות או הזדמנויות חשובות. בעוד שחלק מהאנשים בוחרים להשתמש בפתרון של מערכת CRM, מערכות ייעודיות יכולות לענות על הצרכים הספציפיים של אנשי מכירות הרבה יותר מכל דבר אחר.

אחת החברות שעובדת על פתרונות ייעודיים שכאלה היא חברת הסטארטאפ הישראלית BetterSalez. החברה גילתה שמרבית השחקנים בתחום מייצרים פתרונות כוללניים, אשר מכילים רכיבים רבים מעבר למערכת CRM סטנדרטית, והמחיר שלהם בהתאם. עודף הפיצ’רים והמחיר הגבוה הופך את הפתרונות הקיימים לפחות רלוונטיים, אם בכלל רלוונטיים, עבור לקוחות פוטנציאליים רבים.

כדי לענות על הצרכים המיוחדים של אנשי מכירות, החברה החלה לעבוד על מספר אפליקציות מקבילות, המשלימות אחת את השניה. כך, כל אחד יכול לבחור את האפליקציות המתאימות ביותר לצרכים שלו או שלה באופן אישי. האפליקציה הראשונה ששחררה החברה היא BetterPipeline. האפליקציה לוקחת את כל המידע המתייחס לכל העסקאות הפתוחות, ועוזרת לאיש המכירות לאתר את אלה מביניהן שכדאי לו להתרכז בהן. כך, ניתן לרכז מאמץ לפי סדר קדימות, ולהתחיל בעסקאות שהכי קל להשלים אותן לעסקה מוגמרת.

האפליקציה מאפשרת למשתמש לשלב מידע טקסטואלי עם תכתובות, מיילים, ומידע מארועים שונים, לתוך מארג אחד. בנוסף, ממשק המנהל הייחודי של האפליקציה מאפשר למנהלי מכירות, השולטים על מספר צוותי מכירות במקביל לעקוב אחרי כמה Pipelines במקביל, להוסיף את ההערות שלהם, ולתעדף עסקאות ממבט-על. האפליקציות של החברה מוצעות בחינם לתקופת ניסיון מוגבלת, שבתומה ידרש סכום חודשי קבוע.

מקור: יח”צ

את החברה הקימו ירון פרלמן ושמרית שירן, והם התחילו את עבודת הפיתוח לפני שמונה חודשים.

בריאיון עם ניוזגיק סיפרה שמרית שירן, מנהלת המכירות בחברה, כי “קהל היעד שלנו הם עצמאיים ועסקים קטנים ובינוניים. כל מי שמוכר מוצר או שירות, כיועץ אפילו, נחשב מבחינתנו קהל יעד. כל מי שהיום אין לו פתרון לניהול המכירות שלו ועדיין משתמש באקסל, יוכל להרוויח משמעותית מהפתרון שלנו. קהל היעד האידיאלי שלנו הם העסקים הקטנים והבינוניים, היות ואלה יכולים להשתמש במספר אפליקציות שונות שאנחנו מציעים. אלה גם גופים שיש להם גם יותר עובדים, ומשכך האפליקציות שלנו יכולות לשפר את היעילות אף יותר”.

בונים לכם Momentum

“האפליקציה הראשונה שהשקנו: BetterPipeline, היא כלי לניהול חכם של עסקאות פוטנציאליות. ייחודה היא שהיא מבוססת על שיטת Momentum-based selling. הכלי יודע לקחת את המידע לגבי השלבים השונים של התגבשות העסקה, ולומר לך האם לעסקה הספציפית יש מומנטום חיובי או שלילי. זה מאפשר ללקוחותינו לדעת היכן להשקיע את משאביהם, על מה לשים את הדגש, ומה הצעדים הבאים שכדאי לעשות”.

“מבחינת החזון, Bettersalez תהיה חנות בוטיק למספר אפליקציות מיוחדות, שכל אחת מהן מתמודדת עם אתגר אחר בשלבי המכירה. שלוש האפליקציות הבאות שיצאו הן אפליקציית ניהול אנשי קשר, אפליקציית ניהול לידים (leads), ואפליקציה לניהול חשבונות. כל האפליקציות שלנו מספקות למשתמש חיווי גרפי של מה הוא צריך לעשות, מה הצעדים הבאים, וזה גם מה שמייחד את הפתרונות שלנו אל מול המתחרים הקיימים היום בשוק”.

“דבר נוסף שמייחד אותנו מהמתחרים, הוא שאנחנו לא מייצרים פתרון CRM שלם, גדול וכבד. כל לקוח יכול לבחור את הרכיבים שמתאימים לו, ולשלם אך ורק עליהם”.

“למדנו שלעצמאיים ולחברות קטנות אין פתרון לניהול מכירות שיהיה פשוט ויציף את התובנות כלפי מעלה. בנקודה הזאת בדיוק אנחנו נכנסים. אנחנו רוצים להיות הדבר הראשון שהיועץ או הסטארטאפיסט פותח בבוקר כדי לראות מה הוא צריך לעשות היום כדי לקדם את העסק שלו. מספיקים רק כמה דקות של שימוש ביום באפליקציות שלנו על מנת להשיג שיפור משמעותי במכירות”.

וידאו: BetterSalez

נדב דופמן-גור

עו”ד העוסק בתחומי דיני הטכנולוגיה, דיני פרטיות וקניין רוחני. מרצה ומנטור לסטארטאפים, ובעל ניסיון רב-שנים בפיתוח ווב (http://about.me/nadavdg).

הגב

1 תגובה on "BetterSalez: פתרון ישראלי לניהול מכירות חכם"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
עמית
Guest

momentum based selling? באמת? באמת באמת?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: