AppsFlyer: מידע סטטיסטי חכם ומעודכן על האפליקציות שלכם [הזמנות]

הצורך לעקוב אחרי הקמפיינים לקידום האפליקציה שלכם מקשה עליכם? כעת תוכלו לנהל את כל הקמפיינים ממקום אחד ובאופן פשוט למדי.

מקור: יח"צ

ערוץ הסטארטאפים בניוזגיק מפורסם בחסות תוכנית Microsoft Bizspark, המשתפת פעולה עם ניוזגיק במסגרת תוכנית Geekspark. רוצים לחשוף גם את הסטארטאפ שלכם בניוזגיק ולהיכנס לתוכנית Bizspark של מיקרוסופט? הכנסו לכאן לפרטים נוספים.


אחת הסוגיות שמתמודדים איתה כל מפתחי המובייל, בין אם אלה מפתחים פרטיים או מפתחים בחברה גדולה, היא בחינה מתמדת של יעילות הקמפיינים הרצים לקידום האפליקציה, והצורך הבלתי-ניתן לסיפוק לדעת איך אנשים מגיעים אל האפליקציה, ומה גורם להם להוריד אותה. ישנן דרכים שונות לנסות ולענות על השאלות הללו, וחברות שונות מציעות כלים שיעזרו להגביר את החשיפה. אפילו באינטרנט אפשר למצוא פה ושם טיפים על מהלכים עסקיים שונים שידחפו את האפליקציה שלכם במעלה הדירוגים, אל עבר אותו מחסום הכרתי, שכל מה שמתחתיו מתקשה להגיע לתודעת ההמונים.

לעקוב אחרי הקמפיינים שלכם

תארו לעצמכם מצב, בו אתם מפתחים אפליקציה לאחת מהמערכות הגדולות, אנדרואיד ו-iOS, ואתם מצליחים לעקוב אחרי הקמפיינים שלכם, ולראות מהיכן מגיעים אנשים אל האפליקציה שלכם. כלי שכזה פיתחו ב-AppFlyers, סטארטאפ ישראלי, והוא מאפשר לגלות בזמן אמת, אלו כלים יעילים יותר ואלו פחות בקידום האפליקציה שלכם.

בדומה ל-APIs אחרים הקיימים היום בשוק הסלולר, את ה-API של AppFlyers תוכלו לשלב בקלות בתוך האפליקציה שלכם. למעשה, לצורך התקנת השירות צריך להוסיף רק כמה שורות קוד בודדות, ללא צורך בהתקנה נפרדת. לאחר מכן, עם העלאת האפליקציה שלכם, הכוללת את הקוד, לזירות המסחר הווירטואליות, תוכלו להתחיל לקבל מידע סטטיסטי מעודכן לגביה.

במסגרת השירות שמספקת AppFlyers, מציעה החברה לקבל מידע המלמד מהיכן מגיעים אליכם המשתמשים, דרך אלו קמפיינים הם הופנו, ועוד. נתונים אלה הולכים והופכים לחשובים יותר ויותר עבור מפתחים, ככל שזירות המסחר נעשות רוויות, עם מאות אלפי אפליקציות בכל אחת. התחרות של כל אפליקציה חדשה שנכנסת לזירת המסחר הווירטואלית היא לא רק על ליבו של המשתמש, אלא בעיקר על תשומת ליבו, שרק ינסה את האפליקציה ומחייבת את המפתחים לשקול גם כיוונים שיווקיים על מנת לקדם את האפליקציה שלהם.

קידום אפליקציות

כדי לקדם אפליקציות מובייל היום, מפתחים רבים פונים לפייסבוק, בונים אתר ייעודי, פותחים חשבון טוויטר, ומנסים לקדם בכל הרשתות החברתיות שרק ניתן את האפליקציה. בנוסף, הם יכולים לנסות לייצר באזז סביב האפליקציה דרך פניה לעיתונות, אך מעקב אחר יעילות כל התהליכים הללו, המתרחשים במקביל, עשוי להיות קשה עבור מפתחים.

כאן נכנסת לתמונה AppFlyers. השירות שהיא מספקת מאפשר למפתחים לקבל אינדקציות בזמן אמת על יעילות הקמפיינים השונים שלהם. מודל ההפעלה שלה כולל אפשרות לקבל את השירות בחינם, אם אתם מפתחים עצמאיים ויש לכם מספר אפליקציות. למשתמשים מוסדיים, החברה מציעה מספר מסלולים בתשלום, שיאפשרו לחברה לנהל מעקב אחר האפליקציות שלה.

מקור: יח"צ

את החברה הקימו אורן קניאל, המכהן כמנכ”ל החברה, ורשף מן, המכהן כסמנכ”ל טכנולוגיות בחברה. השניים למדו יחד בטכניון, ועבדו אחר-כך באינטל. בראיון לניוזגיק, סיפר קניאל, כי מפתחי אפליקציות ומשווקי אפליקציות הם קהל יעד אידיאלי עבור השירות שלנו. ראינו יזמים רבים והמון אפליקציות, שברגע שהם מגיעים לשלב של שיווק האפליקציה והקידום שלה, הם מאבדים את הידיים והרגליים, ובצדק. העולם הזה נמצא בכאוס, בין היתר כי אין לך טראקינג. ברגע שאתה לא יודע כמה משתמשים נאמנים הערוץ הזה או האחר מביא לי, קשה לדעת מה בדיוק עובד.

על השאלה הזו אנחנו עונים למשתמשים שלנו, בזמן אמת. אתה יכול לדעת בדיוק כמה משתמשים מגיעים אליך מכל מקום שבו אתה מפרסם את האפליקציה. הרעיון לשירות הגיע מהכרה שבשנה וחצי האחרונות, חשיפת משתמשים נאמנים לאפליקציה הופכת למשימה קשה והולכת. דרכי הקידום שעבדו ב-2009 וב-2010, עבדו פחות ב-2011, וב-2012 יש צורך בשיפור משמעותי של הכלים העומדים לרשותו של היזם.

מקור: צילומי מסך מאתר החברה, עיבוד תמונה

“בחרנו להתרכז ב-iOS ובאנדרואיד בשלב הזה. אלה השווקים היום בעולם, וכרגע אנחנו שם, עם המפתחים. אם תצטבר מסה קריטית של מפתחים בשווקים נוספים, נשקול להתפרש גם לשם. הבעיה העיקרית של חשיפה קיימת היום בשוק ה-iOS ובמקביל גם בשוק האפליקציות לאנדרואיד”.

SDK אחד לכולם

קיימת שונות גדולה בין המפתחים. מפתחים חדשים בתחום לא תמיד מודעים לבעיות בכניסה לשוק והפריצה קדימה. לאחר כמה חודשים של שיווק, גם הם לומדים ומבינים את הבעייתיות שיש בפריצה לשוק. אחת הבעיות הגדולות ביותר היא שאם מריצים מספר קמפיינים במקומות שונים, צריך להכניס המון SDK לתוך האפליקציה. את זה אנחנו פותרים, ומציעים למפתחים חבילת SDK אחת אחידה למספר רב של ערוצים.

מבחינת עלויות, המערכת זמינה למפתחים בתחילת הדרך ולחברות עם אפליקציות רבות. אנחנו מציעים תמחור לכל קהל יעד שונה (פירוט מלא מופיע באתר החברה), ומפתחים בתחילת הדרך יכולים לקבל את השירות בחינם, בהתאם למפורט באתר. חשוב לנו שמפתחים מתחילים, שיש להם כ-20,000 התקנות בחודש, יוכלו לקבל את השירות ללא עלות.

אנחנו מבינים שחברות עשויות לרצות לבחון את היעילות של השירות, ולכן, למעשה, כל משתמש יכול לאחר כל חודש להחליט שהוא רוצה להפסיק את השירות. (פרטים באתר החברה).

רוצים הזמנות חינם לשירות?

ניוזגיק קיבל 10 הזמנות לשימוש חינם בשירות AppsFlyer וישמח להעביר לכם אותם. עשרת הראשונים להגיב לפוסט יוכלו לקבל קוד פרומו, שיעניק להם את חבילת ה-Business למשך 3 חודשים בחינם, שעלותה המקורית 99 דולרים לחודש. פרטים נוספים על חבילת ה-Business ניתן לקרוא כאן.

הקפידו לציין את כתובת המייל הנכונה שלכם בתגובות (היא לא תופיע כגלויה, אך תשמש אותנו להעברת קוד הפרומו) ולכתוב את התגובות במערך התגובות הרשמי של האתר ולא תחת פייסבוק.


בחסות תוכנית Bizspark


Microsoft Bizspark היא תוכנית גלובלית שפותחה במטרה לסייע להצלחת סטארטאפים בשלבים המוקדמים על-ידי אספקת מספר משאבי מפתח, בזמן שהכי צריך אותם:

תוכנה – במסגרת התוכנית, תקבלו גישה מלאה למגוון הרחב של כלי הפיתוח, הפלטפורמות השונות ורשיונות לכל מוצרי מיקרוסופט לשימוש מיידי למשך 3 שנים, לצורך פיתוח וחדירה לשוק של פתרונות וטכנולוגיות חדשות. כל אלו, יחד עם כל ההטבות האחרות בתוכנית, מגיעות ללא תשלום.

תמיכה – התחברו לשותפים נוספים בתוכנית מרחבי העולם – חממות, משקיעים, יועצים, משרדי ממשלה וספקי הוסטינג – כולם מעורבים ומושקעים באופן שווה בתחומי החדשנות והיזמות בתחום התוכנה והאינטרנט ומציעים מגוון רחב של פתרונות שיוכלו לסייע לכם בפתרון בעיות טכנולוגיות ועסקיות.

חשיפה – מעבר לשיתוף הפעולה עם ניוזגיק, תוכנית Bizspark חושפת את הסטארטפים החברים בה לקהל רחב של משקיעים, לקוחות ושותפים פוטנציאליים. כחברים בתוכנית Bizspark של מיקרוסופט, תזכו לגישה לאקו-סיסטם עשיר של עמיתים למקצוע, שותפים ומגבים משאבי תמיכה מכל העולם, אשר יסייעו לכם לגדול ולהצליח. Microsoft Bizspark זו הדרך המהירה ביותר להזניק את הסטארטאפ שלכם קדימה.

Avatar

נדב דופמן-גור

עו"ד העוסק בתחומי דיני הטכנולוגיה, דיני פרטיות וקניין רוחני. מרצה ומנטור לסטארטאפים, ובעל ניסיון רב-שנים בפיתוח ווב (http://about.me/nadavdg).

הגב

16 תגובות על "AppsFlyer: מידע סטטיסטי חכם ומעודכן על האפליקציות שלכם [הזמנות]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
תומר
Guest

ראשון

שחר
Guest

שני!

לידור
Guest

שלישי?

לידור
Guest

שלישי?

אוהד
Guest

רביעי

רון גבריאלי
Guest

חמישי

בהצלחה!

חן
Guest

אז זה הופך אותי לשישי?

אייל דוד
Guest

גם אני בהגבות!! בהצלחה!

צחי אפרתי
Guest

שבע בום! בהצלחה לאורן ורשף!

בן אור
Guest

עשירי
אשמח לנסות אותם

שגיא
Guest

בדיוק מה שאני מחפש

שחר
Guest

עדיין רלוונטי? מעוניין

אורן קניאל
Guest

כן שחר, רק תשאיר אימייל

אביב
Guest

מעוניין.

מושיקו ברכה
Guest

אשמח לקבל רישיון כזה… אם זה עדיין רלוונטי

רם
Guest

עדיין רלוונטי? אשמח לקבל רשיון כזה

wpDiscuz

תגיות לכתבה: