אמזון מציתה אש לקראת החגים

שבוע לפני השקת המשפחה החדשה של מוצרי קינדל ונראה כי הדרישה לדגמים החדשים גדולה מזו שהיתה יחד עם השקתו של האייפד בדגם הראשון

מקור: יח"צ

הלחץ לקראת ה-15 בנובמבר רק הולך וגובר, ואיתו מתגברת גם הדרישה לסדרת מכשירי הקינדל החדשים עליה הכריזה אמזון. ב-15 בנובמבר תהיה הסדרה החדשה פזורה במעל ל-16,000 חנויות ברחבי ארצות הברית, והסימנים כרגע מצביעים על כך שהדרישה אליהם עולה על זו שהיתה לאייפד טרם השקתו.

לא רק ספרים

אמזון מזמן כבר לא מוכרת רק ספרים. החברה היא ענקית בתחום הקמעונאות, ומוכרת מכל הבא ליד. בין הפריטים שניתן לאתר בחנות המקוונת של החברה תמצאו ספרים, מחשבים, ציוד היקפי, מוזיקה, מוצרים לבית ולגינה, מוצרי טיפוח וניקיון, ביגוד, הלבשה והנעלה, מוצרי ספורט ואפילו מוצרים לרכב. במהלך השנים גדלה אמזון הרבה מעבר למימדי חנות הספרים הווירטואלית שהיתה פעם, ומזה כמה שנים שהיא גם מציעה סדרה של קוראי ספרים אלקטרוניים מתוצרתה: סדרת הקינדל.

הקינדל הוא קורא ספרים, המשווק בעיקר עבור הקהל האמריקני, שמאפשר למחזיק בו לקרוא ספרים על גבי צג אלקטרוני. את הספרים ניתן להוריד מהאינטרנט, דרך השירות של אמזון, באמצעות קישוריות Wi-Fi או 3G. אמזון מציעה למכירה במקביל דגמים של קוראים המצוידים בכרטיס SIM וכאלה בלי, כך שכל אחד יכול לבחור האם הוא רוצה קישוריות בכל מקום, או תלות ברשת אלחוטית זמינה כדי להוריד את הכותר הבא ברשימת הקריאה שלו.

שכלולים ואנדרואיד

הדור החדש של מכשירי הקינדל משכלל את היכולות של הדור שקדם לו, במחיר תחרותי ביותר. אמזון מציעה את דגמי הקינדל במחיר של 79,99,149 ו-199 דולרים כל אחד. כאשר המכשירים מתומחרים בטווח נרחב שכזה, יכולים רוכשים פוטנציאליים לבחור כל אחד את מה שמתאים לתקציב שלהם. מבחינת פונקציונליות, הקינדל פייר (Kindle Fire), היקר שבחבורה, יציע לרוכשיו את התכונות הטובות ביותר במשפחת הקינדל, ויתמוך כבר בהשקתו באלפי אפליקציות, שיאפשרו למשתמשיו גישה אל כ-18 מיליון כותרים שונים, שירים, קטעי מוזיקה, סרטים באורך מלא ועוד.

בדרך, אמזון צירפה אליה את פנדורה (שסגרה את שעריה לכל מי שאינו תושב ארצות-הברית), פייסבוק, נטפליקס, ראפסודי, EA, זינגה ו-Rovio, אשר דאגו לוודא מראש שהאפליקציות שלהן תהינה זמינות למשתמשי הקינדל החדשים.

לקחים מאפל

אפשר לומר שבאמזון למדו מאפל, כמו כל התעשייה, כיצד ניתן להשיק מוצר בצורה הטובה ביותר. החברה דאגה לייצר באזז תקשורתי לפני, שיחררה מידע לגבי המוצר בתקופה הסמוכה להשקתו, ודאגה שיהיה זמין באלפי נקודות מכירה בו-זמנית, לכל מי שרק ירצה להתנסות בו ולרכוש אותו. בהתאם לאותה רוח, אמזון מתכננת ב-15 בנובמבר לאפשר למי שרק ירצה לבוא ולנסות את המכשירים החדשים שלה, ואלו מהם שישתכנעו שכדאי להם לשדרג את הקינדל הישן שלהם, או לרכוש את הקינדל הראשון, יוכלו לעשות זאת כבר באותה החנות. מודל דומה עובד פלאים עבור אפל, מזה שנים, ומלווה כל השקת מוצר של ענקית הטכנולוגיה מקופרטינו.

וידאו: קינדל פייר, מבית אמזון

נדב דופמן-גור

עו"ד העוסק בתחומי דיני הטכנולוגיה, דיני פרטיות וקניין רוחני. מרצה ומנטור לסטארטאפים, ובעל ניסיון רב-שנים בפיתוח ווב (http://about.me/nadavdg).

הגב

2 תגובות על "אמזון מציתה אש לקראת החגים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
נתי
Guest

הלוואי אצלנו המודל הזה של מכשיר בפרוטות עם דמי מנוי נמוכים שמאפשרים עולם ומלואו של תוכן.

נתי
Guest

הלוואי אצלנו המודל הזה של מכשיר בפרוטות עם דמי מנוי נמוכים שמאפשרים עולם ומלואו של תוכן.

wpDiscuz

תגיות לכתבה:

נותרו עוד
00
ימים
:
00
שעות
:
00
דקות
:
00
שניות
לכנס המפתחים הגדול בישראל