המציאות הרבודה מגיעה לחווית הקניות שלכם

אפליקצייה חדשה שהשיקה חברת A9 מעוניינת להציג לכם יותר מידע על מוצרים, פשוט על ידי כיוון מכשיר האייפון אליהם.

מקור: יח"צ

כשאתם יוצאים לרכוש מוצרים, כגון טלוויזיות, נגנים או אפילו ריהוט, סביר להניח שאתם לא מגיעים לחנות בלי להתכונן מראש, לקרוא ביקורות, להסתכל על תמונות ולשאול את חבריכם.

אבל מה קורה אם הגעתם במקרה לחנות ואתם רואים משהו שמוצא חן בעיניכם? האם תחזרו הביתה כדי להתחיל ולתחקר אודותיו או שאולי תבצעו את הרכישה בלי לחשוב יותר מידי? אפליקציית Flow נועדה לעזור לכם בדיוק במצבים אלו.

רכישה רבודה

חברת הבת של אמזון: A9, השיקה אפליקצייה חדשה בשם Flow, המיועדת למשתמשי האייפון ומטרתה לעזור למשתמשים לפני ביצוע הרכישה. למרבה ההפתעה, למרות שמדובר באמזון, האפליקציה נועדה לעזור למשתמשים “בעולם האמיתי”, כאשר הם עומדים מול מוצרים שונים בחנות ואינם יודעים האם כדאי להם להוציא את הארנק או לא.

אפליקציית Flow משתמשת בטכנולוגיית זיהוי תמונה כמו גם בסריקת וקריאת ברקודים על מנת לזהות עשרות מיליוני מוצרים במגוון רחב של מחלקות. כל מה שהמשתמש צריך לעשות הוא להפעיל את האפליקציה, לכוון את המכשיר על מוצר מסויים – והיא תדע להציג לו ביקורות, מחירים, זמינות במלאי, תמונות וסרטונים נוספים וכל אינפורמציה אחרת שתוכל לעזור לו, כמו גם קישור להזמנה מקוונת.

בין המוצרים שהתוכנה מסוגלת לזהות ניתן למצוא ספרים, סרטי DVD, דיסקים, משחקי וידאו ועוד. גם במידה ואתם יושבים בשולחן האוכל ומסיימים את קופסאת הקורנפלקס שלכם, תוכלו להזמין אחת חדשה ישירות דרך האפליקציה – מבלי שתצטרכו לקום מהכסא. את המוצרים ניתן לשתף על גבי הרשתות החברתיות, לשלוח באימייל ולקבל גם את חוות דעתם של חבריכם הקרובים.

משתפות פעולה

חברת A9 פיתחה את Flow על ידי הטמעת שתי אפליקציות קיימות בתוכה – Amazon App, כדי שתוכל להציג ביקורות של משתמשים מכל רחבי העולם ו-RedLaser שפותחה על ידי eBay, המציגה השוואות מחירים על גבי פלטפורמת המכירות שלה, כמו גם מחירים מאתרים נוספים ברחבי האינטרנט.

אופן הפעולה של האפליקציה מרשים למדיי – ככל שהמשתמש ממשיך לאחוז במצלמה אל מול המוצר, כך מתגלה לעיניו יותר מידע מיותר מקורות ברחבי האינטרנט. במידה והאפליקציה אינה מזהה את המוצר עליו מכוון המכשיר, ניתן לסרוק את הברקוד שלו כדי לקבל את המידע הנוסף. כל מוצר שנסרק מתווסף לרשימה, כך שגם לאחר יציאה מהחנות יוכל המשתמש לחזור ולשקול שנית האם כדאי לו לבצע את הרכישה או לא.

בעוד שכרגע האפליקציה אינה זמינה לקהל הישראלי, אין ספק שמדובר בטכנולוגיה מרשימה למדיי ואנו מקווים כי גם תגיע בקרוב, או לפחות שאחת החברות הישראליות תרים את הכפפה ותוכל להציע גם לנו אפשרות לקבל יותר מידע על המוצר, גם אם אנחנו כבר נמצאים בחנות ולא הספקנו להתכונן מראש.

וידאו: Fight Club augmented reality

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: