אימפריית אירועים: Bizzabo הישראלית מגייסת 15 מיליון דולר

הפלטפורמה של Bizzabo משמשת לבנייה פשוטה יותר של אתרי כנסים, ניהול רישום המשתתפים, ניהול קמפיינים שיווקים ויצירת רשתות חברתיות-עסקיות סביבם

bizzabo

מקור: Bizzabo

הסטארטאפ הישראלי Bizzabo (ביזאבו) מפתח פלטפורמה לניהול ושיווק של כנסים ואירועים עסקיים, אשר מציעה לארגונים פתרון מקיף לייעול ומיקסום האירועים שלהם. הפלטפורמה כוללת את כל מה שמארגני אירועים צריכים: כלי ליצירה של אתרים לאירוע, ניהול מערכת רישום משתתפים, בניית קהילות נטוורקינג וניתוח אנליסטי המאפשר למארגני ולנותני החסויות לקבל תובנות עסקיות רלוונטיות.

כעת מודיעה החברה על השלמת סבב גיוס בהיקף של 15 מיליון דולר בהובלת קרן ההון סיכון Pilot Growth Equity וקרן ההשקעות האירופית Maor. כמו כן השתתפו בסבב המשקיעים הקיימים בחברה – OurCrowd, Kaedan Capital, Lion Bird ו-AfterDox. המימון האחרון, שמעמיד את סך גיוסיה של החברה עד כה על 30 מיליון דולר, יסייע לה להאיץ את תהליכי הפיתוח של מוצרים חדשים ותמיכה בקהל הלקוחות.

ארגון וניהול אירועים פשוט יותר

בתחילת דרכה Bizzabo בכלל הייתה אפליקצית נטוורקינג לאירועים אשר הציעה למארגנים ומשתתפים לשדרג את החוויה שלהם באירוע באמצעות העשרת יכולת הנטוורקינג שלהם. כך לדוגמא יכלו המשתתפים להגדיר את מי היו מעוניינים לפגוש (מנכ״לים, משקיעים) כאשר האפליקציה תדע לכוון אותם אל האדם המתאים עבורם. לאחר לא מעט כנסים שבהם נעשה שימוש באפליקציה, החליטו היזמים לשנות כיוון ולבנות את המוצר מחדש כפלטפורמה מקיפה ואינטגרטיבית יותר לניהול ושיווק אירועים עסקיים. המוצר הנוכחי בעצם משלב בין הרעיון של רשת חברתית-עסקית לניהול נטוורקינג, רק שזו כעת מהווה נדבך אחד מהפלטפורמה – ולא מוצר בפני עצמו.

Bizzabo נוסדה ב-2012 על ידי היזמים אלון אלרואי, בועז כץ וערן בן-שושן, שלושתם יוצאי תוכנית זל ליזמות במרכז הבינתחומי בהרצליה. כיום מעסיקה החברה למעלה ל-60 עובדים במשרדיה בניו-יורק ובתל-אביב. בין לקוחות החברה נמנות חברות כגון WeWork, EA Sports ו-GitHub, כאשר בשנה האחרונה היא מדווחת על כך שהכנסותיה גדלו ביותר מ-200%.

ערן בן שושן, מייסד ומנכ”ל Bizzabo, התייחס לגיוס ואמר: “במהלך העשור האחרון, ראינו את מהפכת הענן בתחום המכירות (CRM) ולאחריה בתחום השיווק. אני גאה לומר שכיום Bizzabo מובילה את מהפכת הענן בתעשיית הכנסים והאירועים העסקיים. לקחנו מספר הימורים והחלטות גדולות בשנים האחרונות, ובזכות הצוות המיוחד שיש לנו, הצלחנו לבסס את עצמנו כפתרון הטכנולוגי המוביל בתחום. בעולם כה דיגיטלי, אנחנו מאמינים כי אירועים ומפגשים פנים אל פנים הפכו להיות חשובים מאי פעם. עם כספי ההשקעה אנו מתכוונים להאיץ משמעותית את קצב החדשנות והצמיחה שלנו. כדי לעשות זאת בהצלחה, אנחנו מתכננים להכפיל את הצוותים שלנו בתל-אביב ובניו-יורק בשנה הקרובה”.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

3 תגובות על "אימפריית אירועים: Bizzabo הישראלית מגייסת 15 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אחד שמחפש לברוח
Guest
אחד שמחפש לברוח

קשקוש של חברה שתיסגר עוד כמה שנים…

שבי
Guest

מסכים, יש דברים יותר טובים להשקיע בהם.

יוסי
Guest

סתם עוד חברה …

wpDiscuz

תגיות לכתבה: