ענקית הביטוח הבינלאומית Zurich Insurance מחפשת סטארטאפים חדשניים

תאגידים בכל העולם חייבים לשמור על חדשנות, אך מאופיינים בביורקרטיה מסורבלת. מדור חדשנות פתוחה יציג בפניכם את התאגידים המובילים בעולם, שמחפשים סטארטאפים עם טכנולוגיה חדשנית למטרות שיתופי פעולה והסכמי מסחור. והיום במדור: חברת הביטוח Zurich Insurance

הטכנולוגיה מתפתחת מהר, סטארטאפים מפתחים פתרונות פורצי דרך ותאגידים גדולים, שמאופיינים במבנה תאגידי מורכב יותר ובירוקרטי, מחפשים את הדרכים להישאר חדשניים ולשמור על מובילות בתחומם. אחת הדרכים הפופולריות להשיג את המטרה הזו היא באמצעות אסטרטגיה של “חדשנות פתוחה” (Open Innovation), שהלכה למעשה, גורמת לתאגידים להתממשק עם חברות טכנולוגיות וסטארטאפים מן החוץ, ובכך, מחברת את דרישות השוק עם היצע הסטארטאפים והטכנולוגיות. איך עובדת חדשנות פתוחה? היא יכולה לבוא לידי ביטוי בשיתופי פעולה עסקיים, בהשקעות אסטרטגיות, בהעמדת אתרי ביתא/ ציוד/ מבנים/ דאטה או ברכישת חברות טכנולוגיות, וברוב המקרים תתחיל ההתקשרות בפיילוט (POC) שנועד לבחון את ההתאמה בין הטכנולוגיה או המוצר החדש ובין התאגיד, היחידות העסקיות שלו, מערכותיו, לקוחותיו ואופן פעולתו.

עם מעל 7,000 סטארטאפים קיימים ו- 600 מיזמים חדשים שקמים בכל שנה, לא פלא שישראל היא מוקד משיכה עבור תאגידים בינלאומיים שמחפשים חדשנות ויישום של מודלים שונים של חדשנות פתוחה. אבל לא תמיד פשוטה היא הדרך. ראשית, על התאגיד לחדור לשוק חדש בו הוא לא בהכרח פועל ומוכר, מה שדורש ביסוס המותג ומיצובו. ובמקביל, על התאגיד לבחור את הטכנולוגיות הנכונות בעבורו – החלטה שמבוססת על מכלול רב של שיקולים כמו, הטכנולוגיה עצמה, שלב הפיתוח, הדינמיקה עם הצוות, שלב הגיוס ועוד ועוד. נוסף על כך, האופי השונה של תאגידי ענק וסטארטאפים, קצב הפעילות והתגובה לשינויים, השפה השונה – התאגידית לעומת זו הסטארטאפית, כל אלו מביאים עמם אתגרים רבים שעשויים לגרום לשני הצדדים לסגת מהשותפות, ולכן לא פעם הצדדים נעזרים בגורם שלישי, בעל ניסיון בתהליכי חדשנות פתוחה ועם היכרות עמוקה את האקוסיסטם המקומי, שתפקידו לגשר על הפערים העמוקים הללו ולאפשר לתאגיד לחבור אל הטכנולוגיות הרלוונטיות לו, ובהצלחה.

במהלך כל השנה מגיעים לישראל תאגידי ענק מכל רחבי העולם כדי לחפש את המיזמים שיוכלו להשתלב בפעילותם ולתרום לצמיחה של התאגיד. במסגרת המדור, נציג לכם תאגידים בתחומי פעילות שונים ומגוונים, ובו נציגיו יספרו ממקור ראשון על החדשנות הפתוחה אצלם בארגון – אילו טכנולוגיות חדשות ופתרונות חדשניים הם מחפשים; זוהי גם הזדמנות נהדרת לסטאטראפים ליצור קשר עם תאגידים המהווים בעבורם לקוחות פוטנציאליים.

לעבוד עם ענקית ביטוח

Zurich Insurance נוסדה ב-1872 והיא כיום חברת ביטוח מהגדולות בשווייץ. תחום הביטוח, כידוע, זקוק לחדשנות טכנולוגית שתהפוך אותו לנגיש ושקוף מול המבוטחים, וכן לטכנולוגיות שיאפשרו ייעול תהליכי ביטוח והוזלת פרמיות.

מאז 2016 מגיעים נציגים של Zurich Insurance כמה פעמים בשנה לישראל, נפגשים עם סטארטאפים ישראלים ועם חלקם מתקדמים לשיתופי פעולה והסכמים מסחריים. השנה החברה הקימה גם את Zurich Innovation Foundry בבריטניה, במטרה לעודד ולתמוך בפיתוחים, רעיונות וטכנולוגיות שישבשו וישפרו את התחום המסורתי. בינתיים היא כבר הספיקה ליצור שת”פ עם סטארטאפ שפועל בתחום הביטוח לאופניים, ולהשיק שירות של מיזם שהופך את הסלפי לכלי שדרכו ניתן לדעת איזה ביטוח חיים מתאים למשתמש.

אז אילו תחומים היא מחפשת ואיך אפשר ליצור קשר עם החברה? נציגיה מסבירים הכל בסרטון:

 

הכתבה בחסות SOSA

SOSA, פלטפורמת החדשנות הפתוחה, נוסדה ב-2014 על ידי קבוצת משקיעים ויזמים מהבולטים בישראל, על מנת לייצר מקום ייחודי עבור תעשיית החדשנות הטכנולוגית ולקדם פעילות עסקית משותפת בין חבריה - תאגידים בינלאומיים ומשקיעים המבקשים לחבור למיזמים טכנולוגיים. באמצעות מרכזי החדשנות שלה בתל אביב ובניו יורק, משמשת SOSA 'כר נחיתה' המייצר ערך לתאגידים, ממשלות וערים, ומחבר אותן לטכנולוגיות חדשניות במגוון רחב של תחומים: ביטוח, פיננסים, HLS, סייבר, אנרגיה, בנייה, לוגיסטיקה ועוד. רשת החדשנות של SOSA מאפשרת כיום גישה לכ- 8,500 סטארטאפים, 150 משקיעים, קרנות הון סיכון וגופים ותאגידים בינ"ל, בהם Munich Re, DSV, Jefferies, HP, ASX ועוד. בכל שנה SOSA מייצרת עשרות POCs ומקיימת אלפי אינטראקציות עסקיות בין חבריה. ליצירת קשר: info@sosa.co

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

3 תגובות על "ענקית הביטוח הבינלאומית Zurich Insurance מחפשת סטארטאפים חדשניים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
fb_igorrabinovich
Member

הי! לא ברור לאן לשלוח חומרים על המיזם שיכול לעניין את החברה. תודה ושבת שלום!

SOSA
Guest

הי, אתה יכולה לשלוח אל: info@sosa.co

שמואל א
Guest

אני שותף בסטארטאפ בן חודשיים עם הכנסות לא מעטות בכלל. מה ש Zurich Insurance מציעים הוא כמו כפפה ליד בשבילנו. הבעיה היא בלשלוח פרטים על המיזם כולל תוכנית עיסקית במיוחד לסטארטאפים שיש כבר הכנסות למייל info זה מלחיץ. אין משהו קצת יותר ספציפי?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: