גיוס שני תוך שלושה חודשים: Zoomin מוסיפה עוד 52 מיליון דולר

הסטארטאפ הישראלי זומין, המפתח פלטפורמה להנגשת תכנים טכניים, שילש את סך הגיוסים שלו תוך שלושה חודשים בלבד

הצוות של Zoomin | צילום: תומר יעקובסון

הסטארטאפ הישראלי Zoomin, המפתח פלטפורמה שעוזרת למשתמשים ולנציגי התמיכה הטכנית למצוא פתרונות מדויקים ובמהירות, הודיע היום (ג’) על השלמת סבב גיוס C בהיקף של 52 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן General Atlantic האמריקאית והשתתפו בו המשקיעים הקיימים בחברה: Bessemer Venture Partners, Salesforce Ventures ו-Viola Growth.

גיוס שני ב-3 חודשים

הפלטפורמה של Zoomin מעבדת בענן את הררי התכנים הטכניים שלקוחותיה מייצרים, בין אם מדובר במסמכי דוקומנטציה, מפרטי API, מאמרי תמיכה, פורומים טכניים וכדומה. לאחר הניתוח, המידע מתויג ומופץ לערוצים השונים שבהם משתמשים, השותפים או העובדים בחברה עצמה מחפשים תשובות לשאלות.

הפלטפורמה של זומין לומדת כל משתמש ומתאימה לו את המידע הרלוונטי ביותר בהתחשב בפרופיל שלו, בסוג וגרסת המוצר שברשותו ובהיסטוריית הפעילות שלו. Zoomin מסופקת ללקוח כפורטל עצמאי, כאינטגרציות למערכות צד שלישי כמו Salesforce ו-ServiceNow או כסט של APIs שהלקוחות יכולים לפתח מוצרים מותאמים אישית על גביהם. בנוסף, הפלטפורמה מציפה לחברה תובנות כמו ניתוח תעבורת גולשים, תבניות ואפקטיביות חיפוש, צריכת ידע, אפקטיביות תמיכה וכמו כן זיהוי איזורי חיכוך מרכזיים במוצרי החברה.

בזומין אומרים כי הכפילו את כמות הלקוחות שלהם ב-2020 לעומת 2019, לצד עלייה של יותר מ-300% בהיקף השימוש במוצרי החברה. בסטארטאפ הישראלי מקווים שהאימוץ של שירותים דיגיטליים שהואץ בזכות הקורונה כאן כדי להישאר, כדי שתוכל להמשיך ולרכוב עליו עם הפלטפורמה שפיתחה.

פנקו את הטלגרם שלכם עם ערוץ הטכנולוגיה הגדול בארץ פנקו את הטלגרם שלכם עם ערוץ הטכנולוגיה הגדול בארץ הצטרפו לערוץ גיקטיים בטלגרם

למרות שגייסו הון רק לפני שלושה חודשים, אז הודיעו על גיוס של 21 מיליון דולר, בזומין כבר השלימו סבב נוסף שיותר משילש את סך הגיוסים של החברה. בשיחה עם גיקטיים אומר מנכ”ל החברה גל אורון כי “זומין עמדה בכל יעדי הצמיחה שלה בשנת 2020 וכתוצאה מכך משקיעים רבים שעמדו עם החברה בקשר בשנים האחרונות הביעו עניין עצום להפוך להיות משקיעים בחברה על אף העובדה שסבב הגיוס האחרון התבצע לאחרונה והחברה מבחינה פיננסית איתנה מאוד”.

הוא מוסיף כי לצד העובדה שהפלטפורמה שפיתחו מעבדת מידע רב ומנגישה אותו ללקוחות הקצה של הארגונים איתם עובדים בזומין, מה שמייחד אותם מול המתחרים הוא בכלל כלי אחר שפיתחו. “כלי האנליטיקה שלנו הוא בידול משמעותי מבחינת הלקוחות שיכולים להשתמש בפעם הראשונה בנתוני משתמשי הקצה שלהם הן למטרות שיווק, שיפור שירות הלקוחות ואף בשיפור המוצר”, אומר אורו

Zoomin הוקמה ב-2016 על ידי אורון; חנן זלצמן, VP Product; וג’ו גלב, נשיא החברה. כיום, זומין מעסיקה כ-100 עובדים במשרדיה אשר בישראל, ניו יורק ולונדון. הגיוס הנוכחי ישמש את החברה להרחבת אתמגוון המוצרים שלה ולטובת חדירה לשווקים חדשים.

 

אושרי אלקסלסי

Your Friendly Neighborhood Geek. יש לכם סיפור טכנולוגי? דברו איתי: Oshry@geektime.co.il

הגב

רוצה להיות הראשון להגיב?

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: