מושב מטוס גאוני מביא את הביזנס למחלקת התיירים

קונספט מעניין יאפשר לכם להרים רגליים ולשמור מרחק משאר הנוסעים במטוס – בלי לשלם על זה הון או להתפלל שהחברה שאתם עובדים בה תפנק אתכם במושב בביזנס

 Zephyr Seat

מקור: Zephyr Seat

זה אולי מרגיש קצת רחוק כרגע, אבל הטיסות האזרחיות יחזרו בשלב מסוים לשגרת החיים שלנו. כשזה יקרה, לא בטוח שתבחרו או תוכלו לשלם אלפי דולרים כדי לטוס במחלקת עסקים או ראשונה, ודווקא תסתפקו במושב סטנדרטי במחלקת תיירים. האומנם? Zephyrseat הוא קונספט למושב משודרג למדי שניתן לשלב בכל מחלקת תיירים, כדי שתוכלו ליהנות משינה טובה במטוס בלי לשלם הון.

מותאם גם לטיסות בימי הקורונה

בשנים האחרונות התווספה קטגוריה חדשה למחלקות במטוס – Premium Economy; לרוב מדובר בשדרוג צנוע אך מבורך, הכולל בעיקר מושבים עם מרווח רגליים גדול יותר. ה-Zephyr Seat רוצה להציע אלטרנטיבה מפנקת בהרבה, כזו שתשתלם לכל הצדדים המעורבים.

השימוש במושב דורש הסבה של המחלקה כולה במטוס והחלפת המושבים הקיימים באחרים. מבחינת תאימות, המושבים מיועדים למטוסים הפופולריים מתוצרת Boeing ו-Airbus בתצורה של 2-4-2, עם 2 מעברים, רק שבמקום אותה פריסה מוכרת של מושבים ה-Zephyr Seat מרווח יותר ומורכב בתצורה של 1-2-1. כדי שלא לפגוע בהכנסות של חברות התעופה, ניתן לערום שתי יחידות של מושבים כאלה זה על זה, וליצור מושב דו קומתי.

Zephyr Seat

מקור: Zephyr Seat

כשהוא במצב רגיל, בעיקר בזמן המראה ונחיתה, המושב נראה יחסית סטנדרטי ומיועד לישיבה. עם זאת, בכל רגע נתון ניתן להפוך אותו למושב מפנק יותר, שיאפשר לכם להרים את הרגליים למעלה ולשכב בנוחות.

ייקח קצת זמן עד שהטיסות יחזרו, וגם אז כנראה נצטרך לעטות מסכה לאורך כל הטיסה ולנסות לשמור מרחק משאר הנוסעים. אמנם עיצוב המטוס הזה מקשה מאוד על שמירת ריחוק, אבל גם את זה ה-Zephyr Seat פותר הודות למושבים מבודדים ומרווחים יחסית. כמו כן, אם יש משהו מעצבן במושבים במחלקת תיירים הרי זה שעד שהצלחתם להירדם – זה שיושב לידכם העיר אתכם כדי לצאת לשירותים. בחברה שעומדת מאחורי הקונספט חשבו גם על זה, וכדי שהנוסעים יוכלו להמשיך לישון בכיף – הנוסעים שישבו למעלה יוכלו לרדת בכל רגע נתון באמצעות סולם, בלי להפריע לזה שיושב תחתיהם.


גאוני או נוראי? כך אפשר להכניס מיטות למחלקת תיירים


מקור: Zephyr Seat

מקור: Zephyr Seat

מקור: Zephyr Seat

מקור: Zephyr Seat

מחירו של מושב בודד נע בין 30 ל-40 אלף דולר, ולפי החברה מדובר בעלות הפחותה ב-60% מעלותו הממוצעת של מושב במחלקת עסקים. יתרון נוסף שלו שיתבטא בחיסכון בכסף מתבטא במשקל שלו – הנמוך ב-80% מזה של מושב סטנדרטי של מחלקת עסקים. כמו כן, את המושב ניתן להתאים לכל כלי תחבורה – רכבת, אוטובוס, או רכב צבאי, אבל כרגע בחברה מתמקדים בשוק התעופה.

כדי להפוך את החזון למציאות ובתקווה להיכנס למטוסים בעתיד הקרוב, מייסדי המיזם יצאו בקמפיין מימון המונים במסגרתו ינסו לגייס סכום צנוע של 100 אלף דולר לפחות. התשורות אמנם לא כוללות מושב שכזה, אבל אם אתם רוצים להביע תמיכה ברעיון – תוכלו להשקיע החל מ-100 דולר ולקבל אזכור באתר בתור משקיע, מסכה (לשינה) או נקודות ״הנוסע המתמיד״.

Avatar

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

10 תגובות על "מושב מטוס גאוני מביא את הביזנס למחלקת התיירים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
דורית
Guest

איך בדיוק הדיילים יתנו שירות למי שישב בקומה העליונה?

פיטר פן
Guest

אני אביא את טינקרבל שתיהיה הדיילת..

דורית
Guest

נחמד לתערוכות, לא ישים בפועל בשום צורה מבחינה בטיחותית – פינוי במצב חירום, נוסע שלא מרגיש טוב וכו’.

מוהנדס
Guest

אז לא יהיו תאי אחסון?

תחל
Guest

אם אפשר לעשות קומה שנייה הם פשוט יוסיפו עוד קומה בתצורה הקיימת

דוד
Guest

זה לא אותו דבר, הטריק פה הוא שזה מאפשר למסדרון להיות באותו גובה מבלי לשנות את גובה המטוס ובכל זאת המסדרון ישמש להגעה לשני המפלסים של המושבים בצד. לעומת זאת אם יעשו 2 קומות יצטרכו גובה כפול של המסדרון ולהגביה את המטוס.

דוד
Guest

זה לא אותו דבר, הטריק פה הוא שזה מאפשר למסדרון להיות באותו גובה מבלי לשנות את גובה המטוס ובכל זאת המסדרון ישמש להגעה לשני המפלסים של המושבים בצד. לעומת זאת אם יעשו 2 קומות יצטרכו גובה כפול של המסדרון כדי שיהיה אפשר לעמוד, כלומר יצטרכו להגביה את המטוס וזה לא מתאים למטוסים הקיימים.

ASD
Guest

הסיבה שמחלקת תיירים היא כזאת זה כי חברות התעופה רוצים שתשדרגו למחלקת עסקים. השקעה במחלקת תיירים אומרת להשקיע במחלקת עסקים (אחרת למה שאנשים ישלמו יותר על שדרוג?) וזה אומר השקעה במחלקה הראשונה.

רצוי שמחלקת התיירים תמשיך להיות מגעילה כפי שהיא וככה אפשר יהיה למכור כרטיסים למחלקות הרגילות האחרות ביותר כסף ולגרום לצרכן להרגיש שהוא שודרג.

nope
Guest

בטח זה יתאים, כמו כל דבר במטוסים, לאנשים בגובה 1.50 ומטה

מהנדס על וחלל
Guest

לא יודע, אני צריך לשבת לחשוב על זה…

wpDiscuz

תגיות לכתבה: