יוטפו רוכשת חברה אמריקאית תמורת 15 מיליון דולר

החברה הישראלית משלימה את הרכישה הראשונה שלה בתולדותיה, כי לאפשר לחברות להקים מועדוני לקוחות ותוכניות Referral מתקדמות

תמונה: Yotpo

רכישה ראשונה של YotPo (יוטפו) הישראלית: היום (ה’) הודיעה Yotpo (יוטפו), המפתחת פלטפורמה לשיווק באמצעות תוכן גולשים וצרכנים, על כך שהיא רוכשת את Swell Rewards האמריקאית. סכום הרכישה לא פורסם, ומהחברה סירבו להתייחס לנושא זה, אך על פי ההערכות, סכום הרכישה עומד על כ-15 מיליון דולר.

להפעיל מועדון לקוחות בקלות, ולתגמל את הרוכשים

יוטפו פיתחה פלטפורמה המסייעת לעסקים להגדיל את המכירות שלהם, באמצעות יצירת תוכן וביקורות מאומתות מרוכשים אמיתיים, ושיתופם במגוון מנועי חיפוש ורשתות חברתיות. לדברי החברה, הפלטפורמה מייצרת עד פי 10 יותר תוכן גולשים מאשר בפלטפורמות מתחרות, ומוצריה מותקנים אצל למעלה מ-4,000 לקוחות שונים.

הפלטפורמה אותה פיתחה Swell נחלקת לשניים: ראשית, היא מאפשרת בניית “מועדוני לקוחות” (Loyalty Programs) לחברות, כך שכל חברה יכולה לבנות לעצמה מועדון לקוחות עם תגמולים משלה, בין אם מדובר בדולרים, מטבע וירטואלי, קופונים וכדומה; שנית, החברה מחזיקה במערכת Referral מתקדמת שיודעת לתגמל לקוחות אשר משכנעים לקוחות אחרים לרכוש מוצרים ספציפיים. ביוטפו מסבירים כי עבדו בשותפות עם Swell במהלך השנתיים האחרונות, שם למדו להכיר את הצוות והמוצר לעומק.

“אנחנו שומעים הרבה מלקוחות: ‘מה עוד אתם יכולים לעשות בשבילנו אחרי שמישהו כתב ביקורת, העלה תמונה וכו?'” מספר תומר תגרין, ממייסדי ומנכ”ל יוטפו בשיחה עם גיקטיים. “יוטפו יכולה להבין מהביקורת של הלקוח למה הוא התכוון. אז אם מישהו כתב ביקורת לא טובה, אנחנו יודעים לא לפנות אליו, אבל אם מישהו כתב ביקורת טובה, זה הזמן לפנות אותו לתוכנית השותפים. אנחנו נדע כמה נקודות לתת למישהו שהוא רוכש קבוע לעומת רוכש חד פעמי. נוכל לשקלל את הנאמנות שלו. נדע לתגמל לקוחות בצורה אחרת ונוכל לחבר את החוויה שלנו לתחום מועדוני הלקוחות.”

מאז הקמתה בשנת 2011 על ידי תומר תגרין ועמרי כהן, יוטפו גייסה 101 מיליון דולר, ומעסיקה יותר מ-300 עובדים במשרדיה בתל אביב, ניו יורק ובלונדון. במסגרת רכישת החברה, תפתח יוטפו משרדים גם בבוסטון, העיר ממנה מגיעה חברת Swell הנרכשת. 15 עובדי Swell יצטרפו אל יוטפו במסגרת הרכישה.

תגרין מוסיף כי: “ענף השיווק און ליין מוצף בהמון פתרונות חדשניים שרובם אינם יעילים, מה שבסופו של דבר מפריע לצמיחה של מותגים. על ידי רכישת חברה שאנו בטוחים ביעילותה ותרומתה למערך השיווק של מותגים, אנו מאפשרים למשווקים לקבל סל מוצרים רחב יותר דרך פלטפורמה אחת של יוטפו. מדובר באיחוד בין כלי פרסום המשלימים זה את זה, הממקסמים את המכירות והפקת תובנות עמוקות יותר על התנהגות לקוחות.”

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: