אז איך עובדים עם פרילנסרים מחו”ל? הנה כמה טיפים

סטארטאפים רבים נדרשים לעבוד עם פרילאנסרים מהעולם בפלטפורמות כמו Fiverr ו-Upwork; על מה כדאי להקפיד, ממה להימנע ומתי פשוט להגיד ”לא”. פרק חדש בפודקאסט ”שיווק בצהוב” עם הטיפים

אחת הבעיות הגדולות בעולם הסטארטאפים היא כוח אדם.

בדרך כלל, לכל עובד יש מספר תחומי אחריות ומטרה אחת מרכזית; להגדיל את היקף הפעילות. הזמן של כל אחד מאנשי הצוות שלנו כל-כך יקר, וכדי לייעל אותו עלינו לאפשר להם להתעסק בעיקר; במשימות שדורשות מחשבה, הפעלת שיקול דעת, היכרות עם תהליכים רוחביים בחברה ולהוריד מהם ׳עבודות שחורות׳.

ולכן, היכולת לעבוד עם פרילנסרים בפלטפורמות כמו Fiverr ו-Upwork היא קריטית ומשמעותית בהתנהלות של כל סטארטאפ. הפלטפורמות האלו מעניקות לנו מאגר ע-צ-ו-ם של פרילנסרים שרוצים לתת לנו שירות וזה מאפשר לנו להיות גמישים, ולזוז הרבה יותר מהר. ניתן להעסיק פרילנסרים למגוון עבודות, החל מעיצוב גרפי, דיגיטל מרקטינג, קריינות, עריכת אודיו, מחקרי שוק והרשימה עוד ארוכה. כל מי שמשתמש בשירותי פרילנסרים יודע, שברגע שמוצאים פרילנסר טוב, הוא מלווה אותך לאורך המון זמן. אבל הדרך למציאת איש המקצוע המעולה, כוללת לא מעט רעשים והצעות שאם נדע לסנן, זה יחסוך לנו זמן וכסף.

אז בפרק הזה נסביר למה גיוס וניהול פרילנסרים זה אחד הכישורים ההכרחיים של אנשי שיווק בימינו, וניתן כמה כללי מפתח שכדאי להקפיד עליהם בהעסקת פרילנסרים, בין היתר:

  • לא לרדוף אחרי ״המחיר הכי נמוך״
  • לקרוא ביקורת של משתמשים אחרים
  • איך לבחון עבודות קודמות של הפרילנסר
  • לעשות מבחן בתשלום – הנה דוגמה למבחן עבור משרה של Comments Manager ברשתות החברתיות
  • לדעת מה אתם רוצים, תכינו את החומרים בצורה טובה ותהיו מאוד מדויקים בנוגע לצרכים שלכם.
  • המפתח הוא תקשורת: להציג את סוג העסק, התעשייה, המטרות העסקיות, סוג הלקוחות איתם עובדים, הקונטקסט של הפרויקט, לוחות הזמנים, תקציב, ועוד
  • תאמו ציפיות – מה הייתם מצפים מהמוצר הסופי, יש פן מאוד סובייקטיבי, בהזמנת שירות, ככל שתתאמו ציפיות בצורה טובה יותר, כך יהיה ניתן להתאים עבורכם את המוצר הסופי
  • לפעמים, פשוט לא כדאי להעסיק פרילנסרים מחו״ל

איריס: “באוריבי, כמעט כל משימה שאפשר להסביר אותה מאוד טוב והיא סגורה, אנחנו משתדלות להוציא החוצה, וזה מאפשר לנו להיות גמישות, ולזוז הרבה יותר מהר”; שרון: “זה אחד הכישורים ההכרחיים עבור אנשי שיווק היום, כי זה מאפשר להוציא במהירות משימות שלא דורשות מחשבה ושיקול דעת, ולהתרכז בעיקר”

שיווק בצהוב

שיווק בצהוב הוא פודקאסט עם פרקים קצרים וממוקדים, בהם איריס שור ושרון חלבני מסירות מחסומים וחושפות אסטרטגיות שיווק מהלב של הסטארטאפים ומניסיון של שנים

הגב

2 תגובות על "אז איך עובדים עם פרילנסרים מחו”ל? הנה כמה טיפים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Poppay
Guest

“לפעמים, פשוט לא כדאי להעסיק פרילנסרים מחו״ל”
הכתבה הבאה : טיפים איך לקנות בסופר !

אני
Guest

בלה בלה קצר, זה אותם טיפים שנלעסו עשרות פעמים ותקיפים גם מול פרילנסרים בכל מקום ובכל צורה

wpDiscuz

תגיות לכתבה: