YCD הישראלית רוכשת את C-Nario

חברת המולטימדיה הישראלית YCD רוכשת את C-Nario ומודיעה במקביל על השלמת סבב גיוס שני (Series B) בגובה 6 מיליון דולרים.

מקור: צילום מסך מאתר YCD

חברת המדיה הישראלית YCD Multimedia רוכשת את חברת C-nario. בהודעה רשמית לעיתונות מודיעה החברה כי בעקבות הרכישה, מאגר הלקוחות של YCD יגדל לכמה אלפים, ביניהן חברות Fortune 500 הפרוסות על פני 40 מדינות שונות ברחבי הגלובוס.

חיזוק היסודות

הרכישה הטרייה תאפשר ל-YCD להציע ללקוחותיה פתרונות שלמים, הכוללים ניהול תוכן, מעקב אחר סטטיסטיקות וניתוח אנאליטי של המידע. פתרונות אלו כוללים חוויה המותאמת לכל מותג, תעשיה ושוק בו פועל המותג. עוד נמסר כי מנכ”ל YCD ואחד ממייסדיה, נועם לבבי, ימשיך לכהן כמנכ”ל החברה המשולבת מתוך מטה החברה שבניו-יורק.

ב-YCD דואגים לחווית מדיה עשירה ללקוחות המגזר הקמעונאי. החברה מפתחת טכנולוגיה המאפשרת לה לייצר לוחות ותצוגות מתוחכמות עבור לקוחותיה. אלה יכולים להציג סרטונים וקטעי מדיה על המותג, ולקדם אותו, להעביר מידע חיוני, בהתאם למיקום הלוחות, ועוד. בתוך כך, החוויה העשירה של המבקר או הלקוח הסופי עוזרים למותג של לקוחות YCD, ומקדמים אותו הלאה, במקום בו בעבר היו לוחות מודעות סטטיים, או לא היו לוחות כלל.

כך, למשל, לקוחות טבעיים לטכנולוגיות שכאלה כוללים חנויות קמעונאיות של רשתות גדולות. הרשת יכולה להשקיע בטכנולוגיה במטרה למקם בחנויות הדגל שלה מסכי טלוויזיה שיקרינו קטעי מדיה ייעודיים, או יציגו מידע רלוונטי המתעדכן מעת לעת, בהתאם לצרכים של הלקוח. מיקום נכון של השילוט הדיגיטלי, ושילוב מותאם אישית של תכנים ייעודיים עשויים לאפשר ללקוחות החברה להגדיל את מחזורי המכירות שלהם, וכפועל יוצא את הרווח של כל חברה.

בין לקוחות החברה ניתן למצוא את ארומה, אחת מרשתות הקפה הגדולות בישראל. החברה מיישמת פתרונות שילוט דיגיטליים, אשר לפי החברה הביא לעליה משמעותית בהכנסותיה. לקוח מסוג אחר הוא בנק דיסקונט, אשר משתמש במערכת ניהול והפצת תכנים של החברה כדי להעביר מידע אל עובדיו, הפזורים על פני מאות סניפים. באמצעות מערכות ניהול תוכן חכמות, יכולים בבנק למקסם את התועלת מהכשרת עובדים, הפצת מסרים מיידיים, ועוד.

סבב גיוס שני

במקביל, הודיעה החברה על סיום סבב גיוס שני, בגובה 6 מיליון דולרים. את הסבב הובילו Carmel Ventures, Opus Capital, Pitango Venture Capital ו-Plenus. בעקבות הגיוס והשלמת עסקת הרכישה עם חילופי מניות החברות, החברה החדשה תצא לדרך עם מטרה ברורה להוביל את עולם השלטים הדיגיטליים המודרניים.

בראיון עם נועם לבבי, מנכ”ל החברה ואחד ממייסדיה, הוא סיפר לניוזגיק כי החברה תמשיך להעניק שירותים לאותו קהל לקוחות, תוך התמקדות בשוק הקמעונאי. לשאלתנו לגבי השלכות המיזוג, הסביר לבבי כי בשלב הראשון שתי החברות ימשיכו לפעול כפי שפעלו עד עכשיו, כאשר שתיהן מספקות שירותים ללקוחותיהן. בעקבות המיזוג, יהיו ללקוחות שתי החברות גישה לידע ושירותים הנמצאים בחזית התחום, דבר שיאפשר ללקוחות עצמם להתקדם קדימה עם הטכנולוגיה של החברה המאוחדת.

וידאו: הכירו את YCD

Avatar

נדב דופמן-גור

עו"ד העוסק בתחומי דיני הטכנולוגיה, דיני פרטיות וקניין רוחני. מרצה ומנטור לסטארטאפים, ובעל ניסיון רב-שנים בפיתוח ווב (http://about.me/nadavdg).

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: