תחרות ל-Gett: שירות המוניות של יאנדקס יושק בישראל
החברה הרוסית תשיק בשבועות הקרובים את שירות המוניות שלה גם בישראל
אחרי שהשיקה בחודש שעבר את שירות המוסיקה שלה בארץ, נראה כי Yandex ממשיכה במאמציה לכבוש את השוק הישראלי. הפעם, במקום להתחרות בספוטיפיי, תתחרה החברה הרוסית בעיקר ב-Gett הישראלית, עם Yango, אפליקציית מוניות חדשה שתנסה למצוא לכם מונית גם בשעות העומס.
תצליח איפה שאחרות כשלו?
על פי רויטרס, תשיק Yandex (יאנדקס) בקרוב את שירות Yango בישראל. ככל הנראה, יהיה זמין השירות כבר בחודש הבא, ובשלב הראשון הוא יינתן באיזור גוש דן. ב-Yandex אף אומרים שהחברה תציע מחירים מיוחדים ומבצעים, כדי להוזיל את הנסיעה.
כעת נשאלת השאלה האם הציבור הישראלי יהיה פתוח לאלטרנטיבה חדשה, אבל בעיקר האם Yandex תציע תוכנית מספיק משתלמת לנהגים עצמם, שיסכימו לעבוד איתה. אם אתם נוהגים לנסוע לא מעט במוניות, בוודאי יצא לכם לשמוע לפחות פעם אחת את תלונות הנהגים על העמלות הגבוהות ודמי התחנה ש-Gett גובה מהם.
שוק של 2 שחקניות חזקות
בשנה האחרונה נאבקת Gett באפליקציית "רקסי" (Raxi) של היזם אבי בר יהודה. בניגוד לשאר האפליקציות דוגמת אפליקציית Rider, שכשלה בעבר, Uber שפועלת בפרופיל נמוך בארץ, ו-Gett כמובן, "רקסי" משמשת רק כמתווך בין הנהג לנוסע ולא כתחנת מוניות והיא לא גובה תשלום מהנוסעים או מהנהגים. על פי ההערכות, מספר הנהגים ב-Gett עומד על פי החברה על כ-9,000 בעוד שמספר הנהגים שעושים שימוש ב-Raxi עומד על כ-7,500. עם זאת, חשוב לזכור כי Gett פעילה בשוק הישראלי כ-8 שנים, בעוד ש-Raxi החלה פעילות רק השנה.
בכל מקרה, אנחנו נמתין ונראה האם מדובר כאן בבשורה מעניינת, שגם אם לא תשבור את השוק – לפחות תגביר את התחרות, ותעזור לכם למצוא מונית פנויה כשאתם באמת צריכים.
הגב
12 תגובות על "תחרות ל-Gett: שירות המוניות של יאנדקס יושק בישראל"
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
יפה מאוד לראות שזה הצליח ברוסיה, אבל כן זה קהל שונה, אני לא רואה את זה מצליח כאן, התרבות הישראלית שונה מאוד
Raxi (רקסי) הכי טובים.. אחלה אפליקציה, תמיד זמינים ומה שיפה בה זה שהנהגים שמחים כי משתלם להם
הנהגים שמחים תגידי את רצינית? אני נהג מונית וניסיתי את האפליקציה של רקסי כמו רוב הנהגים ואין עבודה אומנם הם לא גובים דמי סדרנות אבל לא מספקים עבודה. אני שמח לשמוע שהנהגים שאת נוסעת איתם עושים עבודה טובה אבל וואלה מאושר לא הייתי ברקסי..
מה נהג מונית עושה בבלוג על הייטק? יותר סביר שזו תגובה שתולה של Gett
כן כי נהגי מוניות הם לא בני אדם ? או שאתה חושב שאתה יותר טוב מהם ?
תופתע לגלות שיש המון נהגי מוניות שזאת העבודה השניה שלהם( השלמת הכנסה) ובכללי הם אנשים כמוני כמוך..
השלמת הכנסה == טוקבקיסטים בתשלום????…
…make you wonder
אנחנו מוכרחים לעצור את הפלישה הרוסית הזו.
אם יש מי שקרוב להפעיל מוניות אוטונומטיות זאת חברת יאנדקס.
ואז מה שיקרה זה שהגורל שלנו נהגי המוניות והמשפחות שלנו יהיה בידיים שלה.
הגורל של נהגי המוניות והאוטובוסים כבר הוחלט. הם יוחלפו ע"י מכונות. בעוד 5 שנים, 15 שנה…מי יודע. אבל הז מה שיקרה.
רקסי משתלמת לנהג, היא לא לוקחת מאיתנו כסף (גם לא עוד שנתיים). נוסעים מרוצים, אני מרוצה.
ד"א – אחלה פרסום באוטובוסים, יצא לי לראות בירושלים ובתל אביב
אני תומך ואוהב שיש תחרות זה דבר טוב בכל תחום וענף , אבל במקרה הזה מי שיפגע פה זה אנחנו נהגי המוניות, ירדו לנו ההכנסות ואנשים יהיו צריכים למצוא באיזה אפליקציה עושים מה
תחרות זה דבר מבורך בכל בתחום בחיים אבל נראה לי שמי שהכי ייפגע מהמהלך כאן הם נהגי המוניות שיקצצו להם את ההכנסות משמעותית תחשבו על זה