תחרות ל-Gett: שירות המוניות של יאנדקס יושק בישראל

החברה הרוסית תשיק בשבועות הקרובים את שירות המוניות שלה גם בישראל

Yango

מקור: Yango

אחרי שהשיקה בחודש שעבר את שירות המוסיקה שלה בארץ, נראה כי Yandex ממשיכה במאמציה לכבוש את השוק הישראלי. הפעם, במקום להתחרות בספוטיפיי, תתחרה החברה הרוסית בעיקר ב-Gett הישראלית, עם Yango, אפליקציית מוניות חדשה שתנסה למצוא לכם מונית גם בשעות העומס.

תצליח איפה שאחרות כשלו?

על פי רויטרס, תשיק Yandex (יאנדקס) בקרוב את שירות Yango בישראל. ככל הנראה, יהיה זמין השירות כבר בחודש הבא, ובשלב הראשון הוא יינתן באיזור גוש דן. ב-Yandex אף אומרים שהחברה תציע מחירים מיוחדים ומבצעים, כדי להוזיל את הנסיעה.

כעת נשאלת השאלה האם הציבור הישראלי יהיה פתוח לאלטרנטיבה חדשה, אבל בעיקר האם Yandex תציע תוכנית מספיק משתלמת לנהגים עצמם, שיסכימו לעבוד איתה. אם אתם נוהגים לנסוע לא מעט במוניות, בוודאי יצא לכם לשמוע לפחות פעם אחת את תלונות הנהגים על העמלות הגבוהות ודמי התחנה ש-Gett גובה מהם.

שוק של 2 שחקניות חזקות

בשנה האחרונה נאבקת Gett באפליקציית “רקסי” (Raxi) של היזם אבי בר יהודה. בניגוד לשאר האפליקציות דוגמת אפליקציית Rider, שכשלה בעבר, Uber שפועלת בפרופיל נמוך בארץ, ו-Gett כמובן, “רקסי” משמשת רק כמתווך בין הנהג לנוסע ולא כתחנת מוניות והיא לא גובה תשלום מהנוסעים או מהנהגים. על פי ההערכות, מספר הנהגים ב-Gett עומד על פי החברה על כ-9,000 בעוד שמספר הנהגים שעושים שימוש ב-Raxi עומד על כ-7,500. עם זאת, חשוב לזכור כי Gett פעילה בשוק הישראלי כ-8 שנים, בעוד ש-Raxi החלה פעילות רק השנה.

בכל מקרה, אנחנו נמתין ונראה האם מדובר כאן בבשורה מעניינת, שגם אם לא תשבור את השוק – לפחות תגביר את התחרות, ותעזור לכם למצוא מונית פנויה כשאתם באמת צריכים.

מעכשיו גיקטיים גם בטלגרם מעכשיו גיקטיים גם בטלגרם להצטרפות לערוץ הטלגרם שלנו לחץ כאן

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

12 תגובות על "תחרות ל-Gett: שירות המוניות של יאנדקס יושק בישראל"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
דני
Guest

יפה מאוד לראות שזה הצליח ברוסיה, אבל כן זה קהל שונה, אני לא רואה את זה מצליח כאן, התרבות הישראלית שונה מאוד

חיה על מוניות
Guest

Raxi (רקסי) הכי טובים.. אחלה אפליקציה, תמיד זמינים ומה שיפה בה זה שהנהגים שמחים כי משתלם להם

עידן
Guest

הנהגים שמחים תגידי את רצינית? אני נהג מונית וניסיתי את האפליקציה של רקסי כמו רוב הנהגים ואין עבודה אומנם הם לא גובים דמי סדרנות אבל לא מספקים עבודה. אני שמח לשמוע שהנהגים שאת נוסעת איתם עושים עבודה טובה אבל וואלה מאושר לא הייתי ברקסי..

שתול של Raxi
Guest

מה נהג מונית עושה בבלוג על הייטק? יותר סביר שזו תגובה שתולה של Gett

בנאדם הגיוני
Guest

כן כי נהגי מוניות הם לא בני אדם ? או שאתה חושב שאתה יותר טוב מהם ?
תופתע לגלות שיש המון נהגי מוניות שזאת העבודה השניה שלהם( השלמת הכנסה) ובכללי הם אנשים כמוני כמוך..

לא אלכס
Guest

השלמת הכנסה == טוקבקיסטים בתשלום????…
…make you wonder

מוטי נהג מונית
Guest
מוטי נהג מונית

אנחנו מוכרחים לעצור את הפלישה הרוסית הזו.
אם יש מי שקרוב להפעיל מוניות אוטונומטיות זאת חברת יאנדקס.
ואז מה שיקרה זה שהגורל שלנו נהגי המוניות והמשפחות שלנו יהיה בידיים שלה.

ASD
Guest

הגורל של נהגי המוניות והאוטובוסים כבר הוחלט. הם יוחלפו ע”י מכונות. בעוד 5 שנים, 15 שנה…מי יודע. אבל הז מה שיקרה.

מוני מונה תמיד
Guest
מוני מונה תמיד

רקסי משתלמת לנהג, היא לא לוקחת מאיתנו כסף (גם לא עוד שנתיים). נוסעים מרוצים, אני מרוצה.
ד”א – אחלה פרסום באוטובוסים, יצא לי לראות בירושלים ובתל אביב

מוטי נהג מונית
Guest
מוטי נהג מונית

אני תומך ואוהב שיש תחרות זה דבר טוב בכל תחום וענף , אבל במקרה הזה מי שיפגע פה זה אנחנו נהגי המוניות, ירדו לנו ההכנסות ואנשים יהיו צריכים למצוא באיזה אפליקציה עושים מה

אלירן
Guest

תחרות זה דבר מבורך בכל בתחום בחיים אבל נראה לי שמי שהכי ייפגע מהמהלך כאן הם נהגי המוניות שיקצצו להם את ההכנסות משמעותית תחשבו על זה

ירון
Guest
מעולה. כבר היום שאני מחפש מונית אני מתחיל ברקסי שלא גובה עמלות מהנהג, אחרי זה באובר, שגם הוגנת מאוד לנהגים בתנאים שלה ואין אצלה קומבינות. רק אם זה מקרה חירום ואני לא מוצא כלום אני מפעיל את גט, שכל נהג מתלונן על התשלום ועל היחס ועל הקומבינות שלהם. אין לי שום רצון בתור לקוח לתמוך בחברה מונופוליסטית שמתעמרת בנהגים שלה. מה גם שבאופן אישי בתור לקוח כל אינטאקציה שירותית שהיתה לי עם גט נגמרה תמיד רע, כי למרות דיווחים על נהגים דפוקים או רמאויות הם לא עשו כלום. מקווה שינדקס תיקח את השוק בסערה. ואולי בבחירות הבאות נקבל שר שיהיה… Read more »
wpDiscuz

תגיות לכתבה:

נותרו עוד
00
ימים
:
00
שעות
:
00
דקות
:
00
שניות
לכנס המפתחים הגדול בישראל