שירות ה-XBox Music יושק על ידי מיקרוסופט ב-26 באוקטובר

מיקרוסופט תשיק את שירות המוזיקה החדש שלהם ביחד עם חלונות 8. מה יהיה גודל ההצלחה ואיך זה ישפיע על חנויות המוזיקה האחרות?

מקור: יח”צ

מיקרוסופט מתכוננת להשקת שירות המוזיקה המקוונת שלהם – ה-XBox Music. מקורות שונים אישרו שהשירות החדש יושק באותו התאריך, ה-26 לאוקטובר, כמו מערכת ההפעלה החדשה שלה – חלונות 8.

30 מיליון שירים – להאזנה בלתי מוגבלת

ממיקרוסופט נמסר כי השירות יהיה בתשלום, כמו שירות ה-Zune שהחברה הציעה, אלא שהפעם לצד השירות בתשלום יהיה גם שירות הזרמת מוזיקה חינמי, שיאופשר על ידי הצבת פרסומות בשירות, בדומה למה שמציעה ספוטיפי. לפחות בשלב הראשון, השירות יהיה זמין בפלטפורמות הווינדוס פון, חלונות 8 ואקסבוקס 360.

בימים האחרונים חשפה מיקרוסופט את השירות החדש באמצעות אפליקציית המוזיקה של חלונות 8, בד בבד עם עדכון דאשבורד בגירסאת בטא לקונסולת האקסבוקס 360, בכדי לתת לבוחני התוכנה שלהם ולמשתמשים נבחרים אפשרות לנסות את העדכון החדש.

במיקרוסופט מדברים על הכפלה של כמות השירים שכרגע מוצעים באמצעות שירות ה-Zune Music Pass, והפיכתו לשירות הגדול בעולם עם קטלוג בעל 30 מיליון שירים. חלק חשוב מהשירות שהחברה מציעה יהיה האינטגרציה עם שירות ה-SkyDrive שלה, שיאפשר למשתמשים לאחסן רשימות השמעה אישיות בשירות הענן, מה שיאפשר למשתמשים לארגן את המוזיקה המועדפת עליהם בצורה נוחה.

כמו כן, מיקרוסופט מתכננת בהמשך להרחיב את השירות, בכדי שיהיה זמין תחת פלטפורמות מרובות, כולל אנדרואיד ו-iOS. בד בבד, החברה מתוכננת להשיק עדכון דאשבורד לקונסולת האקסבוקס 360 בכדי לתמוך בשירות החדש דרך הקונסולה, ולעדכן את אפליקציות הוידאו והמוזיקה בחלונות 8 בכדי שיהיו תומכות בו גם כן, עד השקתו בסוף החודש.

אז כמה זה יעלה?

על פי דיווחים שונים, מיקרוסופט תגבה ממשתמשיה בתמורה לשימוש בשירות סכום לא נמוך: מינוי לשירות המוזיקה החדש שיציע הזרמה בלתי מוגבלת של מוזיקה מתוך קטלוג של 30 מיליון שירים לקונסולת האקסבוקס שלכם יעלה 15 דולרים לחודש. הרשמה לתקופה של שנה לשירות תחסוך למשתמשים חודשיים של שימוש ותעלה 145 דולרים.

לא לשכוח שעל מנת להשתמש בשירות, על המשתמשים יהיה להחזיק כמובן במינוי זהב לשירות הלייב של הקונסולה, העולה 9.99 דולרים לחודש, או 59.99 דולרים לשנה. מסיכום כספי של שני השירותים, ניתן להבין כי מינוי לשנה לשירות ה-XBox Music יעלה לנו כ- 205 דולרים לשנה, ברכישת מנוי שנתי לשני השירותים גם יחד. משתמשים שהיו רשומים לשירות ה-Zune Music Pass, יועברו באופן אוטומטי לשירות החדש.

נראה כי מיקרוסופט תולה תקוות רבות בקונסולת המשחקים שלה, ומקווה על ידי המהלכים האחרונים להפוך את הלקוחות המשלמים שלה ללקוחות שמשלמים יותר. קונסולת האקסבוקס מאוד מוערכת על ידי קהילת הגיימרים בעולם ונחשבת בפי רבים כקונסולה החזקה בשוק. גם ההחלטה של מיקרוסופט להפוך בהמשך את השירות לחוצה פלטפורמות, יכול לעזור להם בהמשך להתחרות בשירותים המקבילים של אפל, גוגל ואמזון. עד כמה זה יהיה מוצלח? נצטרך לחכות ולראות עד כמה הצרכנים מוכנים לשלם.

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג’טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: