זוג ישראלים הפכו ממנעולנים ליזמים, וגייסו עכשיו 40 מיליון דולר לסטארטאפ שלהם

הסטארטאפ Workiz, שנולד בראשם של מנעולנים ישראלים שעבדו בקליפורניה, ממשיך לצמוח ומכריז היום על גיוס גדול. גם הסטארטאפ Cymbio הודיע על סבב גיוס חדש – 7 חודשים בלבד לאחר הקודם

תמונה: Pexels

הסטארטאפ הישראלי Workiz, שהוקם על ידי צמד מנעולנים לשעבר, הודיע היום (ד’) על השלמת סבב C בהיקף של 40 מיליון דולר בהובלת Lead Edge Captial האמריקאית, שהשקיעה בעבר גם ב-Alibaba, Spotify, Uber ועוד מספר ענקיות. החברה מפתחת מערכת שאמורה לקחת דווקא את בעלי המקצוע האפורים ביותר ולקדם אותם למאה ה-21.

שרברב באפליקציה

הפלטפורמה של Workiz פעילה בארצות הברית וקנדה, ומיועדת לנותני שירות בתחום תחזוקת הבית. בין אם הם חשמלאים, שרברבים, שיפוצניקים, מנעולנים ועוד, ומאפשרת לכם לעבור לניהול של כל העסק באמצעות אפליקציה פשוטה. דרך הפלטפורמה, נותן השירות יכול לקבוע עבודות, לתקשר עם לקוחות, לתזכר לקוחות על תשלומים שטרם בוצעו, ועם שאר הצוותים, להוציא ולשלוח חשבוניות ללקוחות ועוד. חברות שמחזיקות בציים של עובדים יכולים גם לפקח עליהם ולוודא שכל אחד נמצא במשימה שלו, ואפילו לשלוף שיחות עם לקוחות במקרה של בעיה. לדברי החברה, מעל ל-100 אלף נותני שירות משתמשים ב-Workiz.

Workiz הוקמה ב-2015 על ידי עידן קדוש וארז מרום שעבדו יחדיו כמנעולנים בקליפורניה וחברו לסער קוכנוביץ, סמנכ”ל הפיתוח בחברה. מנכ”ל החברה הינו עדי עזריה, שמסר בתגובה לגיוס: “הצמיחה המהירה של החברה מעידה על הצורך של ספקי שירותים ביתיים בניהול נבון של פעילותם. אנו מרחיבים כעת את הפלטפורמה עם אוטומציה שמחליפה פעולות רבות שגוזלות זמן יקר מעסקים בכדי לאפשר לאנשי המקצוע להתרכז בעבודתם עם מינימום הסחות דעת. עסקים המצטרפים לשירות מדווחים על צמיחה של עשרות אחוזים בכמות הביקורות החיוביות שהם מקבלים”. כיום החברה מעסיקה 60 עובדים בארצות הברית ובישראל, וסך גיוסיה עומד על 60 מיליון דולר.

המייסד של Payoneer ואודי אנג’ל משקיעים ב-Cymbio

גם Cymbio הודיעה היום על סבב גיוס נוסף, 7 חודשים לאחר סבב גיוס A במהלכם לטענתה הספיקה לשלש את בסיס הלקוחות. הפעם סימביו השלימה סבב גיוס B בהיקף של 20 מיליון דולר בהובלת Corner Ventures ובהשתתפות אודי אנג’ל, Vertex, יובל טל, כריס נורת’ וג’ף ווייסר.

בשנים האחרונות גם מותגים מוכרים מציעים את המוצרים שלהם בכל מיני מרקטפלייסים, בין אם מדובר בחנויות ענק של וולמארט, או קמעונאים קטנים יותר. הפלטפורמה של סימביו מחברת בין שני הצדדים הללו באמצעות אוטומציה, כך שהמותגים יוכלו להתחבר לאותם מרקטפלייסס, ולקבל סטטיסטיקות, מידע על מלאי, הזמנות, חשבונות והגדרות ניהול נוספות. בין החברות שמשתמשים בשירותי סימביו ניתן למצוא גם כמה מותגים בולטים כמו סטיב מאדן וניו באלאנס.

סימביו נוסדה ב-2014 על ידי רועי אבידור (מנכ”ל), מור לביא (COO) וגלעד צירקל (CTO). החברה מעסיקה כ-40 עובדים, רובם בישראל.

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

3 תגובות על "זוג ישראלים הפכו ממנעולנים ליזמים, וגייסו עכשיו 40 מיליון דולר לסטארטאפ שלהם"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
קישקוש
Guest

אומר הקשקשן

שם
Guest

6 שנים לגייס 40 מליון זה לא צמיחה מהירה כל כך, בהצלחה !

קצת פרגון לא יזיק
Guest
קצת פרגון לא יזיק

ברור , אתה הרי גייסת את הסכום הזה תוך כדי צחצוח שיניים

wpDiscuz

תגיות לכתבה: