להגשים את החלום האמריקאי: הוובינר שיסביר לכם איך לחדור לכלכלה הגדולה בעולם

הוובינר Go-To-Market in the USA בחסות חברת אפלאוז יעסוק בנושאים טכנולוגיים מהותיים, יארח מומחים שידונו בשאלות הקשורות לשוק האמריקאי ויענו לשאלות המשתתפים. ההשתתפות ללא עלות.

סטארטאפים רבים בישראל חולמים להגיע לשוק האמריקאי. הגודל שלו, המרכיבים והמאפיינים שלו הפכו אותו לכלכלה הגדולה בעולם וליעד נחשק עבור מיזמים ממדינות רבות. כדי להגשים את החלום הזה, אנחנו בישראל מנסים בדרכים רבות להידמות לארצות הברית, אבל ישנם הבדלים מהותיים בגישה של המשתמש האמריקאי אל מול הישראלי, וכדי להצליח נדרשת מיומנות רבה, משאבים רבים והיכרות מעמיקה עם הנהלים והנפשות הפועלות בו.

הוובינר Go-To-Market in the USA, שיתקיים ביום שלישי, 27 באוקטובר, מוקדש כולו לדרכי הפריצה לשוק האמריקאי, להבדלים לעומת ישראל וההתאמות הטכניות הנדרשות כדי להגיע אליו.

הוובינר מיועד למנהלי מוצר פיתוח, מנהלי בדיקות, ו-CTO בחברות טכנולוגיות שמשיקות פתרונות דיגיטליים בעולמות האפליקציות, Web, IoT. הדוברים והמשתתפים ידונו במספר נושאים הקשורים לשוק האמריקאי – התאמות UX לצורכי המשתמש, תמיכה בתקנות הנגישות השונות, בדיקת אמצעי התשלום, מיצוב נכון, הגדרת השוק וקהלי היעד, בניית הצעת ערך מתאימה ועמידה ברגולציות השונות. בנוסף, יעלו נושאים טכנולוגיים מהותיים החל בשלבי האפיון, דרך שלבי הפיתוח ועד לשלבי ההשקה, אותם יש להביא בחשבון כדי להבטיח את ההצלחה העסקית של פתרונות דיגיטליים המיועדים לשוק הצרכנים האמריקאי.

לקבל את הכלים הנכונים

הוובינר יארח 4 מומחים: חבר הנהלת חברת אפלאוז, לוק דמיאן, ידבר במהלך הערב על הכלים השונים שהחברה מציעה למען מטרות אלה – מחקרי UX בשלב המוקאפ והשוואתו למתחרים בשוק, וידוא ההתאמה לרגולציות הנגישות האמריקאיות ובדיקות פונקציונליות של מערכות התשלום והסליקה.

בנוסף, באירוע ישתתף גם מיכה ברכוז, מייסד חברת Buyme, שידבר על הפעולות שהחברה מבצעת בימים אלה כדי לחדור לשוק האמריקאי. בחינת הסיפור של Buyme תאפשר למשתתפים הצצה בזמן אמת למהלך go to market, עוד לפני שהסתיים. לצדו תיקח חלק גם כרמית ידין, מייסדת שותפה בחברת ArcusTeam, תדבר על הפערים והאתגרים שיש לחברות B2B בחדירה לשוק האמריקאי ותשתף את הסיפור האישי שלה עם ArcusTeam.

את המפגש ינחה אדיר צימרמן – סמנכ”ל המכירות של חברת Lightico, מייסד RAINMAKERS IL היוזמה לקידום תחום המכירות בקרב יזמים ואנשי מכירות בישראל, ומנחה הפודקאסט “עוד פודקאסט למכירות – מורידי הגשם”.


לפרטים נוספים והרשמה


 

מערכת גיקטיים

גיקטיים, אתר חדשות הטכנולוגיה הגדול בישראל, פועל משנת 2009, ומהווה הבית של קהילת ההייטק, הסטארטאפים והטכנולוגיה בישראל

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: