איך משיגים לקוחות בשווקים חדשים? יסמין לוקץ’ ואודי ענתבי יענו לכם על כל השאלות

כדי לבנות חברה בינלאומית, צריכים לקוחות בינלאומיים, אבל איך עושים את זה? היזמים והמשקיעים יסמין לוקץ’ ואודי ענתבי ישתפו את הסודות והטיפים בוובינר מיוחד ב-26.1. ההרשמה פתוחה

החלום של כל יזם ויזמת הוא כנראה להקים חברה שתצליח גם מחוץ לגבולות ישראל, ובעיקר בשוק האמריקאי. הצעד הראשון בהגשמת החלום הזה הוא למצוא את הלקוח הראשון מעבר לים. אחרי כן את השני, השלישי וכן הלאה.

איך מוצאים את הלקוחות הראשונים שלכם ומה הם יצפו לשמוע שלא לימדו אתכם בבית הספר למינהל עסקים?; כיצד תדעו שהלקוח הפוטנציאלי לא מעוניין על אף שהוא לא אמר לכם “לא” ואיך תנצלו את השינוי שהביאה הקורונה כדי להתחיל לעשות עסקים בשוק החזק בעולם?

ביום שלישי, 26 בינואר, בשעה 19:00, יתקיים הוובינר “המדריך ליזם – כיצד להביא את הלקוח הראשון מעבר לים“, המיועד ליזמות ויזמים ובו אודי ענתבי יארח את יסמין לוקץ’ לדיון בנושא.

יסמין לוקץ’ הקימה את אייקון כדי לעזור ליזמים ישראלים לעשות את המעבר לשוק האמריקאי ולהצליח בו בענק. היום, כשאייקון היא אחת מקהילות ההייטק החזקות בסיליקון ואלי ואחרי שכבר עזרה למאות יזמים, היא תשתף באירוע בסוד ההצלחה של הסטארטאפים הישראלים שמעצבים היום את בירת ההייטק העולמית.

יחד עם אודי ענתבי, יזם סדרתי ומשקיע בעצמו, יספרו השניים למשתתפים בוובינר את כל מה שצריך לדעת על הזירה העסקית בארה”ב ויתנו פתח לשוק המטרה של רוב הסטארטאפים הישראליים.

יסמין לוקץ’. משקיעת הון סיכון ויזמת חברתית, המייסדת והמנכ”לית של ארגון ICON שמהווה גשר בין קהילת ההייטק בישראל וזו שבסיליקון ואלי, וכולל בכירים בתאגידי הייטק ענקיים, שותפים בקרנות ההון סיכון המובילות בעולם ומנכ”לים של סטארטאפים ישראליים. בעברה מילאה לוקץ’ תפקידי מפתח בתאגידי ענק ובסטארטאפים והקימה את עיתון “ישראל היום”.
לוקץ’היא אחת מעשרת הישראלים המשפיעים באמריקה על פי YNET לשנת 2020 ומדורגת 21 ברשימת הישראלים המשפיעים של דה מרקר לשנת 2017; היא בוגרת MBA באוניברסיטת סטנפורד היוקרתית ומשקיעה מוכרת שהשקיעה בשלבים מוקדמים בחדי הקרן Houzz, Tipalti,Trip Actions ועוד רבים – בשל פעילות זו הופיעה יסמין בעונה האחרונה של תכנית “הכרישים” בקשת 12.

אודי ענתבי. משקיע הון סיכון ויועץ לסטארטאפים. ב-2018 רכשה פייסבוק את Redkix, הסטארטאפ שייסד ענתבי עם אחיו רועי וכיהן בו כמנכ”ל. לפני כן שימש ענתבי כסגן נשיא מוצר ב-Jive Software שרכשה את Offisync Corp- חברה נוספת שייסד וניהל. לפנישהחל בקריירה היזמית שלו, היה סגן נשיא מוצר ואסטרטגיה עסקית ב-Panorama Software Ltd שם היה אמון על אסטרטגיית המוצר, על השקעות עתידיות ותחום ה-BI. את דרכו החל במיקרוסופט, שם כיהן במשך שמונה שנים בשלל תפקידי מוצר, פיתוח עסקי ואסטרטגיה.


רוצים להפיק אירוע דומה משלכם או להשתלב באירועים הבאים? דברו איתנו


לפרטים נוספים והרשמה


WizeTime היא יוזמה משותפת של גיקטיים, גוף המדיה המוביל בישראל בתחומי הטכנולוגיה והיזמות, והארגון החברתי Wize, מגופי ההפקות החברתיות המובילים בישראל, אשר מפיק מדי שנה כ-400 אירועים, וובינרים וסדנאות במטרה להנגיש מדע וידע לקהל הרחב. הפעילות של WizeTime נעשית בשיתוף ובתמיכת חברות ההייטק וגופי ההשקעה המובילים בישראל, ותזכה לחשיפה רחבה דרך הקהילות וערוצי המדיה של שותפיה: גיקטיים (מעל ל-700 אלף קוראים יוניקים בחודש) ו-Wize (מעל ל-150 אלף יוניקים דרך נכסי המדיה של הארגון).

מערכת גיקטיים

גיקטיים, אתר חדשות הטכנולוגיה הגדול בישראל, פועל משנת 2009, ומהווה הבית של קהילת ההייטק, הסטארטאפים והטכנולוגיה בישראל

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: