יזמים, בואו לשמוע איך להפוך את הסטארטאפ שלכם למותג גלובלי

עברתם את הגיוס, קיבלתם את אמון המשקיעים ויש לכם תקציב ראשון לזינוק למגרש העולמי. אבל איך הופכים סטארטאפ למותג בינלאומי? ביום רביעי הקרוב ייערך וובינר שבו סמנכ”לי השיווק הגלובלי המובילים בישראל יספרו לכם איך עושים את המהלך. ההרשמה פתוחה

השקעתם כל כך הרבה בפיתוח טכנולוגיה על מנת להגיע לגיוס ההון הראשון, בבדיקות ההיתכנות, במחקר, בהגדרת קהלי היעד ובהכנה לסקייל עולמי, והנה היום הגדול הגיע: עברתם את הגיוס, קיבלתם את אמון המשקיעים והתקציב הראשון כאן על מנת לזנק למגרש העולמי. בהיבט ניהול ההון יש ורטיקל אחד שממשיך לעבוד – הפיתוח, אבל בפעם הראשונה יש לכם גם תקציב שיווק, ולשיווק יש חלק מהותי בהצלחה העתידית ובצמיחה של הסטרטאפ.

הדילמות הבסיסיות ביותר יחלו בגיוס משרת המרקטינג הראשונה שלכם: מאילו עולמות תוכן תגייסו את מנהל השיווק? האם תקציבי השיווק שהגדרתם בתוכניות תואמים למציאות ול-Burn rate? האם כדאי לעבוד עם שותפים לוקאליים או קרובים לשווקי היעד?

ככל שהפעילות תצמח, יעלו עוד ועוד נושאים איתם מנהל השיווק יתמודד: פערי תרבות בשוקי היעד, פיבוטים (אולי אף פיבוטים מוצריים שיושפעו מאסטרטגיית השיווק), אסטרטגיות יח”צ, התמודדות עם שינויים נדרשים בתמהילי השיווק, מעורבותם של המשקיעים ועוד.

ביום רביעי, 20 בינואר, בשעה 17:30, ייערך וובינר שבו סמנכ”לי השיווק הגלובלי המובילים בישראל ישתפו אתכם ויספרו לכם מה בדיוק יידרש מכם כדי להפוך את הסטארטאפ שלכם למותג גלובלי.

הוובינר נעשה בשיתוף פעולה בין פורום G-CMO ,WIZE, חברת The-Founders וגיקטיים, והוא יאפשר למשתתפים הצצה מיוחדת לעולם השיווק הגלובלי – עולם מרהיב, דינאמי, מאתגר ומרתק. בוובינר פאנל מומחים מפורום G-CMO – פורום סמנכ”לי השיווק הגלובליים, כולם יזמים בעלי ידע וניסיון רחב מאוד, ישתפו מניסיונם בניהול פעילות גלובלית של סטארטאפים וברגעים שבהם הכל התחיל לקרות והם הצליחו לייצר מותגים בינלאומיים.

לשמוע מסמנכ”לי השיווק המובילים

הוובינר יעסוק גם באתגרים של העת הנוכחית, שבה כלל התקשורת מתנהלת מרחוק, על התושייה הישראלית במשחק הגלובלי ועל נושאים נוספים.

את הפאנל תנחה אנה ליפניק לוי, שותפה מייסדת וסמנכ”לית השיווק של חברת The-Founders המלווה סטארטאפים בתהליכי יציאה לשווקים הגלובליים. ליפניק לוי היא מומחית בתחום האסטרטגיה השיווקית והתקשורתית, בעלת ניסיון של למעלה מעשור בתפקידי ניהול בכיר בתאגידים טכנולוגיים בינלאומיים בעולמות המובייל והחדשנות, ובין היתר הקימה את חטיבת השיווק בסמסונג ואת הנציגות הרשמית של וואווי בישראל. מנטורית לסטארטאפים ומרצה ליזמים ובעלי עסקים.

בפאנל ישתתפו:

אפרת פניגזון – כיום סמנכ״לית השיווק של Mindspace, חברה בתחום חללי עבודה גמישים, ולפני כן הובילה את השיווק בחברת הרחפנים האוטונומיים, Airobotics, אשר גייסה למעלה מ-120 מיליון דולר. לפניגזון 17 שנות ניסיון בטכנולוגיה ושיווק גלובלי, היא זכתה בתואר ״סמנכ״לית השיווק של השנה״ מטעם גיקטיים ב-2019 וכן דורגה כאחת מ-10 אנשי השיווק המובילים בהייטק ב-2017. כמו כן, היא שותפה מייסדת של פורום G-CMO ומנחת הווידאוקסט “Market Shift” לצד אליאב אללוף.

נטע גל – סמנכ”לית שיווק ויועצת אסטרטגית עם 12 שנות ניסיון שיווק במדיה והייטק. במשך למעלה מ-6 שנים גל הובילה צוותים וקמפיינים גלובליים של גוגל ב-EMEA ויצרה מערכות יחסים עם שותפים עסקיים. לאחר מכן, הצטרפה לסטארט אפ Venn בתור סמנכ”לית השיווק ופיתחה בו את הזהות המותגית ואסטרטגיית השיווק, שכללה בין השאר חדירה לשווקים חדשים בארה”ב ובאירופה. כיום גם משמשת כיועצת ומנטורית לסטארטאפים בתהליכי אפיון מוצר, מיתוג, עיצוב, אסטרטגיית תוכן ויחסי ציבור.

הילה שטרית נסים – בעלת 20 שנות ניסיון בשיווק, מיתוג ותקשורת שיווקית לחברות צמיחה טכנולוגיות בתחום ה-B2B וה-B2C. שטרית נסים מתמחה ביצירת מותגים חזקים, בבניית סטוריטלינג ובאסטרטגיות שיווקיות המבוססות על דאטה ועל התנהגות לקוחות, על מנת להניע צמיחה ויצירת ערך. לשעבר VP of Communications בחברת promo.com וסמנכ״לית שיווק בקבוצת ויולה.

אסף שולמן – סמנכ”ל השיווק של Firebolt, סטארטאפ בתחום הביג דאטה. שולמן הוא יזם ובעל תשוקה לשיווק, על אף שבמקור הוא מהנדס תוכנה. בעל ניסיון בהובלת השיווק עבור חברות בארץ ובחו”ל ונמנה על הצוות המייסד של חברת הסייבר Checkmarx בה הקים את פעילות השיווק מאפס. ייסד את הפודקאסט Techie Talkie, הבוחן את ההיבטים השונים של שיווק בחברות טכנולוגיה.

דן פסו אבלגון – מייסד קהילת The B2C’S וקבוצת ההשקעות ״הלוויתן המעופף״ שמשקיעה ועובדת עם מיזמי B2C. פרסומאי ויזם בעל ניסיון רב ומגוון בעולמות הפרסום ובהובלת מהלכי אסטרטגיה וקריאייטיב של מותגי על גלובלים כגון מיקרוסופט, אינטל P&G ועוד. בשנים האחרונות הוביל את הפעילות השיווקית עבור סטארטאפים מובילים בארץ, ובהם missbeez, easy, jelly button, jolt, Maapilim ו-Shookit. מנטור במגוון אקסלרטורים ומרצה בתחום השיווק והאסטרטגיה הדיגיטלית.

אודות פורום G-CMO

פורום G-CMO הוא קהילה המאגדת בתוכה את ראשי השיווק הגלובלי המובילים של ה-start-up nation. כיום, חברים בו 100 סמנכ”לי שיווק מחברות בינלאומיות, סטארטאפים בצמיחה וקרנות הון סיכון. מאז הקמתה ב-2017, הקהילה פועלת במטרה למצב את העשייה השיווקית מישראל כזו שמייצרת אימפקט ומהווה את מנוע הצמיחה של ה-start-up nation . עבור חברי ה-G-CMO מדובר גם במסגרת מקצועית המספקת תמיכה, הפריה הדדית ושיתוף. מייסדות הקהילה הן סופי מלניק-אמיתי, שירי גרוסברד ואפרת פניגזון.

אודות The Founders

חברת The-Founders מומחית לניהול פיננסי חדשני End to End לסטרטאפים עם דגש מיוחד על שימוש בטכנולוגיות, ובעלת פורטפוליו שירותים רחב הכולל בקרה תקציבית, גיוסי הון, שירותי CFO חיצוני, פיתוח תוכניות עסקיות ושיווקיות וליווי אישי למנכ”לים. חברת The-Founders הוקמה מתוך חזון לייצר ערך אמיתי ליזמים ולבעלי חברות בתחום הפיננסים והאסטרטגיה – הבסיס והמפתח להצלחתה של חברה. תחום זה הינו מורכב ומחייב מצוינות ומקצועיות, ידע עשיר , ניסיון בשטח של מגוון רחב של תרחישים וחיבור חזק לתעשייה על מנת לקבל החלטות עסקיות מדויקות וחכמות.

 


רוצים להפיק אירוע דומה משלכם או להשתלב באירועים הבאים? דברו איתנו


לפרטים נוספים והרשמה


WizeTime היא יוזמה משותפת של גיקטיים, גוף המדיה המוביל בישראל בתחומי הטכנולוגיה והיזמות, והארגון החברתי Wize, מגופי ההפקות החברתיות המובילים בישראל, אשר מפיק מדי שנה כ-400 אירועים, וובינרים וסדנאות במטרה להנגיש מדע וידע לקהל הרחב. הפעילות של WizeTime נעשית בשיתוף ובתמיכת חברות ההייטק וגופי ההשקעה המובילים בישראל, ותזכה לחשיפה רחבה דרך הקהילות וערוצי המדיה של שותפיה: גיקטיים (מעל ל-700 אלף קוראים יוניקים בחודש) ו-Wize (מעל ל-150 אלף יוניקים דרך נכסי המדיה של הארגון).

מערכת גיקטיים

גיקטיים, אתר חדשות הטכנולוגיה הגדול בישראל, פועל משנת 2009, ומהווה הבית של קהילת ההייטק, הסטארטאפים והטכנולוגיה בישראל

הגב

2 תגובות על "יזמים, בואו לשמוע איך להפוך את הסטארטאפ שלכם למותג גלובלי"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Ben
Guest

הקישור מוביל לכנס שכבר עבר,
ולכן לא ניתן להירשם..

עידו
Guest

יש הקלטה?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: